Jacco Bergsma schreef:Ik lach juist enthousiast naar Bart die voor me in het water ligt als ik van die golf af rij...
Haha, ja ik moest even als Donald Duck terug dobberen want de wind viel finaal weg waardoor waterstarten (met mijn gewicht) niet meer mogelijk was... Maar voor die mayor wind-dip was 't best lekker Jacco, helaas was je net 2 uurtjes te laat anders had je stevige actie muziek onder 't filmpje kunnen zetten i.p.v. een 'lazy-sad-song'.
kort maar krachtig. Naderhand nog met de goya quad 104 '12 van Lampie gevaren en zn 5.9sado.. maar zelfs dat was niet meer in plane te trekken. maar wel een dag met een lekker zonnetje
@bart jan, nu met die sidefins erbij vaart het Fish boardje echt geniaal. Ik heb m wel als trifin ( muf xtwin 1x16.5cm + xtri 2x14.5cm) en niet als thrusterset up.(1grote en 2 minivins) De Mt Boxen zijn ook toe' geplaatst net als de witchies v3.0. Heb je de sos rf82 single weleens gevaren? Vaarde op zich al als singlefin erg losjes en ging al korter door de bocht dan menig ander waveboardje. Na de upgrade vaart ie nog zoveel fijner; Losser, wendbaarder,met veel meer controle, zo ook met de stormachtige dagen. Met big thanx to Winfried!!