Weet je een leuke aanbieding? Wil je een inkoop aktie regelen, of hier aan meedoen? Hier kan je de akties vinden..
http://www.rgv.nl/index.php?id=629Pasjes voor de RGV recreatie gebieden in de voorverkoop zijn een stuk aantrekkelijker geprijsd, met 6 of 7 bezoeken haal je een pasje er al uit....
-

Frank-363
- Surfspullenverzamelaar

-
- Surfspullen: speed, slalom & wave HOTsails Angulo AHD ION CAAS, teamrider Zuidwest6.nl
Kan je deze kaarten ook ergens kopen? Want niet aangetekend iets bestellen via internet doe ik niet. En daarvoor moet je weer extra betalen.
-

christiaan1111
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Tabou Manta /Gaastra Vapor/ Team member DFS.nl
-
http://www.rgv.nl/index.php?id=188Voorverkoop adressen, is wel een paar euro duurder. Let wel op dat trailerpassen niet overal verkrijgbaar zijn.
-

Frank-363
- Surfspullenverzamelaar

-
- Surfspullen: speed, slalom & wave HOTsails Angulo AHD ION CAAS, teamrider Zuidwest6.nl
Bedankt voor de tip Frank !
-
Andre1967
- Funboarder in spe

-
- Surfspullen: starboard & NP
door EdwinR » zo maart 07, 2010 10:51 am
"Anti-passback: Op de parkeerpas zit een anti-passback geprogrameerd van 1 uur. Dit houdt in dat de pas slechts éénmaal per 60 minuten gebruikt kan worden op één van de automatische slagbomen van RGV. " bron: http://www.rgv.nl/index.php?id=52
-

EdwinR
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Single fins
Ook maar via internet besteld. Dit jaar ben ik toch wel van plan om vaker als 6 keer naar Strand Horst te komen 
-

christiaan1111
- Windsurf guru

-
-
door jacco1 » ma maart 08, 2010 12:30 pm
Jille schreef:Heb er ook maar eentje besteld.
Ik had gerekend met 8,- per dag (trailer), maar dat is inmiddels als 10,- geworden! En het hele jaar door, een laagseizoen schijnt er niet te zijn voor Horst.
Poetsen ze je auto ook voor dat geld?
Anyway, het kan dus wel al uit na 6 keer.
Ze moeten dat leegstaande gebouw terugverdienen. Ik kom ongeveer 2x per jaar met een aanhanger, en 15x zonder , ik neem een gewone pas, 't zou mooi zijn als ik dan bij kon betalen als ik met de aanhanger ben. Nu moet ik de aanhanger afkoppelen en er met de hand doorheen drukken , wat een gedoe 
-

jacco1
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: jp freestylewave&supersport
Jille schreef:Anyway, het kan dus wel al uit na 6 keer.
Gaan we dit jaar 7 USM`s doen! 
-

Hangloose
- NED 242

-
- Surfspullen: Fanatic Falcon 124 105 90 80 68, Maui Sails/North booms, North Warps/Ram en Hurricane Custom Fins.
-
door relaxer » zo maart 14, 2010 9:11 pm
spietpiet schreef:Dit jaar heb ik ook een trailerpas nodig. Verleden jaar paste ik nog met een kleine aanhanger tussen de slagbomen voor de standaard auto's. 
wat is eigenlijk de maximale lengte tussen de slagbomen? ik heb een kleine aanhanger voor als iedereen meegaat, maar of dat met de auto past????
-
relaxer
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: Simmer, North, Fanatic, RRD
Maximale lengte is 6 meter. In de praktijk gaat 6.5 meter ook wel lukken eea afhankelijk van type auto. Bij mij paste de neus van de auto onder de slagboom dus ik rijd op tot aan de voorruit..
-

spietpiet
- Freeride pro

-
- Surfspullen: Wave Warrior 257en meer : profiel
door relaxer » zo maart 21, 2010 10:37 pm
spietpiet schreef:Maximale lengte is 6 meter. In de praktijk gaat 6.5 meter ook wel lukken eea afhankelijk van type auto. Bij mij paste de neus van de auto onder de slagboom dus ik rijd op tot aan de voorruit..
Mijn auto is 480cm en de kar 310 dus gaat niet lukken(neus past zeker niet onder de boom). Goed om te weten dus. Dan maar alles op het dak...even wat langere spanbanden erbij kopen. Dank voor de reactie scheelt me een verrassing.
-
relaxer
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: Simmer, North, Fanatic, RRD
Onderaan in de bevestigingsmail van je bestelling staat: Parkeerpassen die vóór 5 april 2010 zijn besteld en betaald, worden in de week van 19 april 2010 toegestuurd. Parkeerpassen die na 5 april 2010 worden besteld en betaald, worden z.s.m. doch binnen twee weken toegestuurd.
Dus nog een 2 weekjes geduld 
-

christiaan1111
- Windsurf guru

-
-
Al een paar weken geleden besteld, vroeg me ook af wanneer ze nou zouden komen, had de bevestigingsmail niet gelezen, thanks voor de info 
-

PowerZone
- Deur-surfer

-
- Surfspullen: Naish, North, Simmer, Hotsails en Tecnolimits.
Keer terug naar Akties (aanbiedingen/inkoop)