Hier kun je alles kwijt wat te maken heeft met speed,slalom en formula.
File terughalen: via het menu data logger en dan save to card. Lees dan je sd-card uit op de computer. Er is dan een extra .sbp bestand aangemaakt. Dit is een backup van de laatste 7 uur die gevaren zijn. Weer goed krijgen van de GT31: laatste firmware (opnieuw) installeren.Dit is volgens mij versie 1.2B1405X. Deze vindt je hier: http://mtbest.net/setting-up-navi-GT31.htmHopelijk gaat het dan wel goed. 
-

no_mercy7776
- Freeride pro

-
- Surfspullen: F2 Missile XS - Fanatic falcon 80-90 (2007) - RSr evo2 5.5-6.2-7.0
door jt » za aug 29, 2009 8:29 pm
Toevallig vandaag precies hetzelfde meegemaakt, gt31 staat aan maar reageert helemaal niet meer als ik op de knoppen druk. Ik denk dat ik hem maar in de diepvries leg, en hoop ik dat morgen de batterij leeg is en hij het weer doet.....
Iemand nog andere suggesties....
-
jt
- Deur-surfer

-
door NED 321 » za aug 29, 2009 9:04 pm
jt schreef:Toevallig vandaag precies hetzelfde meegemaakt, gt31 staat aan maar reageert helemaal niet meer als ik op de knoppen druk. Ik denk dat ik hem maar in de diepvries leg, en hoop ik dat morgen de batterij leeg is en hij het weer doet.....
Ik heb met mijn GT11 een keer gehad dat hij niet meer reageerde. Kaart eruit, kaart weer erin - en hij deed het weer.
-
NED 321
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Speeeeeed...zie profiel
-
door Marco B » zo aug 30, 2009 8:22 am
no_mercy7776 schreef:File terughalen: via het menu data logger en dan save to card. Lees dan je sd-card uit op de computer.
GPS doet het niet meer dus bovenstaande ook niet. heb gelukkig nog een gt11 die ik dan vandaag maar gebruik, zal later nog eens naar die gt31 kijken
-

Marco B
- Hardcore windsurfer

-
- Surfspullen: Tabou Manta's / Vapor Formula / Gaastra Vapors
-
@Marco, Je moet ff wachten tot hij leeg is, daarna doen wat no mercy aangaf. Ik heb het ook drie keer met mijn gt31 gehad, daarna opnieuw de firmware eroverheen gedaan, en vooralsnog geen problemen gehad.
-

Gerlof Hansma
- Freeride pro

-
- Surfspullen: Falcon speed, 86, 104, 124, jp 54 speed. NPEVO2
jt schreef:Toevallig vandaag precies hetzelfde meegemaakt, gt31 staat aan maar reageert helemaal niet meer als ik op de knoppen druk. Ik denk dat ik hem maar in de diepvries leg, en hoop ik dat morgen de batterij leeg is en hij het weer doet.....
....is idd een knop die ik op de GT11/31 mis... Een hard reset knop. Eentje die fysiek de spanning van de chipset afhaalt.
-

no_mercy7776
- Freeride pro

-
- Surfspullen: F2 Missile XS - Fanatic falcon 80-90 (2007) - RSr evo2 5.5-6.2-7.0
Weet iemand hoelang het duurt dat hij leeg is? Volgens de site kan hij 62 uur aanstaan. Probleem is dat hij maandag weer een keer een bevroren display heeft Hij staan nu al aan vanaf 10 uur Maandag, met daarvoor een sessie nog van woensdag ervoor dus die 62 uur zit erlang op. Ieamand een oplossing hoe dat kreng leeg te trekken? Oja. Als hij zolang aanstaat bestaat dan niet de kans dat wat op het display staat, erin gebrand word? Net als bij een PC scherm?
-

christiaan1111
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Tabou Manta /Gaastra Vapor/ Team member DFS.nl
-
Disclaimer vooraf: doe dit alleen als je weet waar je mee bezig bent of als het je niet kan schelen dat je garantie verloopt. Je kunt je GT-31 hiermee beschadigen, zowel de electronica als ook het accupack. Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade die volgt uit de nu volgende reactie:Als die 3 dagen je te lang duren voordat de batterij leeg is (of korter met de koelkast/vriezer truc), kun je ook het stekkertje vanaf de accupack naar het (display)printje in de GPS even loshalen. Zorg ervoor dat je precies het goeie schroevendraaiertje hebt (Philips 000), draai echt alle schroefjes los, ook onder het klepje en forceer niks bij het uit elkaar halen van de behuizing. Als je dit fout doet is het geheel niet meer IP67 waterdicht, dus wees dan heel zeker dat je Aquapac/Boxit goed waterdicht is. Nadat je het stekkertje vanaf de accupack van het printje hebt gehaald even een minuutje wachten en dan kan 'ie er wel weer op. Het 'frozen display' zou hiermee verholpen moeten zijn. Nogmaals: ik heb het niet getest want de mijne is nog nooit vastgelopen (*crosses fingers*), maar ik heb al wel eens m'n ouwe GT-11 verzopen en toen de binnenkant eens wat beter bestudeerd. Zie de foto hieronder. Ploatje erbij (klikken is groter): (sorry voor de Imagebam link, eigen webspace werkt ff niet mee)
-
Oane Kingma
- Deur-surfer

-
- Surfspullen: Starboard/Tabou, Point-7 en Select (slalom/speed)
Even een update en gelijk een vraag aan de deskundigen onder ons. Eindelijk was hij vanmiddag leeg. Via Navilink proberen de track eruit te halen maar dit lukte ook niet. Ik zal wel wat fout gedaan hebben Krijg ook een fout melding bij de Navilink nl: ERROR INVALID CMD Krijg wel verbinding. Ik heb alles gelezen op internet over restoring de sessie. Opslaan op kaart, uitlezen via Navilink in werd er gewoon gefrustreerd van  . Maar goed sessie weg maar nu verder. Hoe kan het dat de GT31 vast liep? Hoe kan ik dit in de toekomst gaan verkomen? Iemand al uitgevonden hoe dit te voorkomen, zodat ik niet iedere minuut moet controleren bij de volgende sessie
-

christiaan1111
- Windsurf guru

-
-
-

NielsvdB
- Die-hard windsurfer

-
- Surfspullen: Freerace met JP, Wave met F2 en North Sails
-
Laatste firmware zat erop tijdens het vast lopen. V1.2B1405x Garantie is geen sprake meer van na 1,5 jaar
-

christiaan1111
- Windsurf guru

-
-
Ik zou deze eens proberen:
You can alse test the latest firmware GT31_FW_V1.3B1123T.ZIP (23 November 2009).
-

Mark van Osch
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: NED-413 MauiSails/Fanatic/ION/Choco
-
Hier zitten misschien wat tips voor je tussen.
-

Mark van Osch
- Windsurf guru

-
-
Huh, ik had net begrepen dat de nieuwste 1.3 versie vastlopers tijdens gebruik moest voorkomen.  Wil je de firmware update nog eens proberen met deze handleiding van Jeffrey.
-

Mark van Osch
- Windsurf guru

-
-
Keer terug naar Speed/Slalom/Formula