Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!
door Petervg » zo mei 06, 2012 9:01 am
Kan ik ook nog mee?
Helaas Onno, de groep is vol. Mocht er in de komende maanden nog iemand afvallen dan zal ik je dat laten weten.
-

Petervg
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: Ezzy Panther Elite, Quatro Quad 84/110
-
door Petervg » zo sep 16, 2012 11:38 am
Tijd om het topic weer nieuw leven in te blazen. Nog een paar weken en we gaan op weg. Ik kan niet wachten! Alles is geregeld en we hebben al een mooie lijst met sponsors die ons materiaal e.d. ter beschikking willen stellen. Binnenkort meer details. Ik weet dat er mensen zijn die op eigen initiatief die kant op willen reizen. Laat het weten als je daar input/hulp van mij bij nodig hebt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
-

Petervg
- Worldcupper wannabe

-
-
Hou de voorspellingen in de gaten en neem evt je SUP mee Edje. Bij Dumps loopt een heel leuk golfje.
-

Jeroensurf
- Elite windsurfer

-
- Surfspullen: 5-Oceansails, Witchcraft, TL, MUFin,CAAS, Starboard+ Naish sups
- Teamrider: Zuidwest6.nl + 5Oceans sails
Hoi Peter,
mochten er toch nog mensen afvallen, dan hou ik me aanbevolen!!! zelfs al is dat vlak van te voren, ik zal er alles aan doen om vrij te krijgen van de baas! groet, Ronald
-

ronaldstout1
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: quatro freestyle wave 95, Fanatic Allwave 82, RRD freestylewave 75
Ik ben er zelf 3 maal een paar jaren terug geweest, super mooie omgeving
fantastische spot,alleen je hebt wat mazzel nodig met de wind maar als het niet waait kan je super golfsurfen en suppen ben nu meer met speedsurfen bezig,anders was ik zeker nog wel een (paar) keer gegaan
goedkoop verblijf is boven de pub om de hoek vlak bij de spar en auto regelde ik vaak al in nederland,was dan een stuk goedkoper als daar ter plekke ticket ver van te voren boeken,betaalde je soms alleen de luchthavenbelasting
-

Down the line
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: past er niet allemaal op , speed,speed en speed
door HBoer » do sep 20, 2012 2:30 pm
Het is daar prachtig! We zijn met Hardboard geweest in februari twee weken. Helaas pech gehad met wind en golven, wel 1 topdag op het eind. Hier de film met voornamelijk actie van de laatste dag Stradbally bij WZW http://www.dwvhardboard.nl/hbtv/index.php?a=1&id=101Veel plezier 
-
HBoer
- Deur-surfer

-
 Wordt nu toch wel echt spannend! Qua wind: Windguru gaf vorige week alles nog rood/oranje aan. (ruime 6Bf) Nu staan er zowaar ook gele en groene blokjes (5Bf), echter deze worden alweer snel geel/oranje. Qua golven: ruim 4 meter. Er staan nu golfjes van 2m, dat overleef ik wel maar hoger dan 4 wordt een uitdaging. Ben benieuwd wat een T1 CX 97 doet in de geel/groene zone met 2 meter "golfjes". Ik ben overigens nog wel opzoek naar een stel warme schoentjes met een kevlar zooltje. Vorige jaar IONS gekocht echter deze zijn voor het mooie te te breed.
-
Rob Nijkamp
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: Bump en jump.
door ierssel » di okt 09, 2012 4:53 pm
Waar staat de run? Ik neem sowieso mijn zwembroek mee  We hebben vakantie, dus altijd iets/niets te doen.
-

ierssel
- Freeride pro

-
- Surfspullen: Ezzy Tigers
-
ik heb ZINNNNNNNN!!!! Hopelijk waait het en als het niet waait hebben we hopelijk iig golven om iets te gaan doen in het water (kan altijd op het laatste moment mijn bodyboard meenemen en mijn 7'3" mini malibu ) SUP (3,10 meter) past niet in de bus denk ik?
-

Ridge255
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Starboard Evo 91 + Quad 81, Ezzywave SE 6.3 / 5.8 /5.2/4.7/ 4.2 / 3,7
door pont » di okt 09, 2012 5:54 pm
als ze daar net zo goed kunnen voorspellen als dat ze het hier kunnen.... gaan er maar vanuit dat het maximaal knallen word!!!!!!!! en in het ergste geval is er ook wel te golfsurfen op een windsurfboard hengel mee om de bbq te vullen stapel windsurf dvd's sterke verhalen en drank, en we komen de tijd ook wel door...
-

pont
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: sb quad 76 en 66, severne S1 5.3 4.7 4.3 3.7
door Petervg » di okt 09, 2012 7:55 pm
Ik kijk naar de NCEP kaartjes op weer.nl. Hij mag van mij blijven zoals het nu is. Vanaf de zondag middag meerdere dagen dikke wind. Helaas hele lange termijn voorspelling. Alle boards tot 260cm mogen mee. Max 2 per persoon. Bij JamieKnox hebben ze alles op voorraad voor golfsurfen en suppen. Meenemen hoeft dus niet. Magicseaweed.com geeft de komende week mooie golven, ook bij weinig wind. Aan golven zullen we geen gebrek hebben. 
-

Petervg
- Worldcupper wannabe

-
-
door Jo Ruut » di okt 09, 2012 10:08 pm
yes! hopelijk komen deze voorspellingen uit en gaat alleen mijn 95 en 80L board mee ik heb net het filmpje bekeken, hopelijk worden we niet te veel gespoeld  surf liever dan dat ik moet gaan zwemmen. Mijn hengeltje gaat ook mee voor de bbq of broodje Haai! Heb er zin in deze surf/sub/vis/drank trip gr, Ruut.
-
Jo Ruut
- Funboarder in spe

-
- Surfspullen: oud en nieuw
Boa schreef:Het GFS model beloofd jullie in ieder geval tot de donderdag de 26ste elke dag wind alleen de richting zit behoorlijk in de oosthoek. Als de swell dan wel westelijk blijft wordt het misschien heel interessant. Nog iets meer dan een week jongens. Veel succes met de voorbereidingen alvast!
Oost maakt niet zoveel uit, assie-maar-een-beetje-doorwaait! 
-

Jacco Bergsma
- Die-hard windsurfer

-
- Surfspullen: Quatro LS Thruster 82/102 NP Atlas 4,0/4,7/5,4/6,2 SUP SB Hero, Padde Quickblade Kanaha Magic
-
Dan wordt het nu toch wel tijd om een visum voor Amerika aan te vragen. (ESTA) Mochten we aangehouden worden door de coastwacht, dan kunnen we in ieder geval iets aan tonen en dat we gewoon bezig zijn met onze hobby.
-
Rob Nijkamp
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: Bump en jump.
Keer terug naar Surfmaatje