Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!
Ik heb met Mick al contact gehad voor een sessie met zonsopgang op de ZM. ETA 6.00 of zo  !
Laatst bijgewerkt door Jacco Bergsma op vr mei 11, 2012 9:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
-

Jacco Bergsma
- Die-hard windsurfer

-
- Surfspullen: Quatro LS Thruster 82/102 NP Atlas 4,0/4,7/5,4/6,2 SUP SB Hero, Padde Quickblade Kanaha Magic
-
Denk je dat het de moeite waard is?! want opzich heb ik er wel zin in!
-

Martijn K.
- Die-hard windsurfer

-
- Surfspullen: Fanatic & Gunsails
Heb me materiaal in de auto liggen. rond 06;00 @ parking rotonde roompot?
-

Martijn K.
- Die-hard windsurfer

-
Als er wind staat ben ik er tussen 6.00-6.15!
-

Jacco Bergsma
- Die-hard windsurfer

-
- Surfspullen: Quatro LS Thruster 82/102 NP Atlas 4,0/4,7/5,4/6,2 SUP SB Hero, Padde Quickblade Kanaha Magic
-
We gaan het zien ...  ben benieuwd.
-

Martijn K.
- Die-hard windsurfer

-
Dat was lekker zeg! Morning Workout like it is ment to be! 5.3 95ltr genoeg power, wind was in begin goed, werd iets minder.. tegen de tijd dat jacco en mick van het water gingen trok hij even daarna nog aan, en ben om 9 uur maar gestopt  Lekkere ochtendsessie in de ochtendzon  smaakt naar meer..
-

Martijn K.
- Die-hard windsurfer

-
Iets van 10 uur op het water. 5.0 met 80l was goed alleen te vlak (en te koud water  ) om er iets me te kunnen. Nog 1 mede surfer op het water, die me op de weg terug bleef stalken... blijkt het zo ongeveer mijn nieuwe buurman te zijn!
-

Tidalwave
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Flikkaboards - Ezzy Panther 3
-
Scheef was ook 5.3 en hobbelig, maar lekker weertje. Jacco, heb well interesse in je 'oude' quad (87l 2011?). Waarom 2012, is toch gelijk 2011 (shape)?
-
mjongebreur
- Funboarder in spe

-
door pont » vr mei 11, 2012 7:20 pm
eind van de dag was het toch stiekem ook nog wel goed, in het begin was het dobberen achterop wel een beetje moeizaam planeren. tot de wind net die extra paar knoopjes oppikte en het echt lekker varen was met 5.3 niks bijzonders maar gewoon lekker 
-

pont
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: sb quad 76 en 66, severne S1 5.3 4.7 4.3 3.7
mjongebreur schreef:Scheef was ook 5.3 en hobbelig, maar lekker weertje. Jacco, heb well interesse in je 'oude' quad (87l 2011?). Waarom 2012, is toch gelijk 2011 (shape)?
Mijn 2011 had een zachte plek voor de achterste voetband en dat hoort, ondanks mijn vele sessies, niet bij een boardje uit 2011. Ik heb hem, via een garantiedeal met Hightide en Foxsports, omgeruild voor een 2012 versie. Ik heb mijn slalomset verkocht en er ook nog een SB Hero SUP bijgekocht en ik speelde bijna quite, ik ben tevreden! Eerste indruk van de 2012 is dat hij stijver en lichter 'voelt', volgens mij is de tail iets smaller geworden waardoor golfrijden nog beter moet gaan. De golven waren niet geweldig vanmorgen maar het boardje voelde heerlijk. Hartstikke subjectief uiteraard, nieuw speelgoed is altijd leuk! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=44We9dCXtSA[/youtube]
-

Jacco Bergsma
- Die-hard windsurfer

-
-
door DirkB » vr mei 11, 2012 10:42 pm
Hey Jacco, je maakt vaak best leuke filmpjes, maar je muziek-keuze... Nou ja, ieder zo z'n eigen smaak denk ik dan maar. Ik reageer eigenlijk vooral met een tip voor (of eigenlijk tegen) de druppels op de lens. Even een uurtje, of de avond, voordat je het water opgaat de lens (uiteraard van het beschermingsdoosje) insmeren met afwasmiddel en ter plekke eraf spoelen. Dit, of bij gebrek, of toevallig een x vergeten, ruitenwisservloeistof. Werkt ook  Het laat beiden een soort filmlaagje achter dat druppels weert en sneller afvoert. Het beste zou dat spul zijn dat ze op cockpit-ruiten spuiten, maar ja, waar haal je dát 
-

DirkB
- Die-hard windsurfer

-
- Surfspullen: Starboard/JP/NP/MFC
DirkB schreef:Hey Jacco, je maakt vaak best leuke filmpjes, maar je muziek-keuze... Nou ja, ieder zo z'n eigen smaak denk ik dan maar.
Zeker! Offtopic; maar even ter verdediging voor de 'in mijn ogen' beste songwriter van de afgelopen 15 jaar; Ben Folds is een inspiratiebron en een fantastisch muziekaal talent die niet schroomt om te vernieuwen, exeprimenteren en out-of-the-box te gaan. Tot mijn collectie op is zal jij mogelijk het geluid bij mijn filmpjes uitzetten hoewel ik eigenlijk hoop dat je hem als muzikale 'baas' zult omarmen  . Kijk in onderstaand filmpje eens hoe hij chatroulette gebruikt tijdens een liveconcert, improvisereert en jammed, ik vind het fantastisch maar je hebt gelijk...smaak is persoonlijk! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nzakCwZUYHg&feature=relmfu[/youtube] PS de druppel afwasmiddel gebruik ik zo nu en dan, maar niet voor elke sessie!
Laatst bijgewerkt door Jacco Bergsma op za mei 12, 2012 11:40 am, in totaal 1 keer bewerkt.
-

Jacco Bergsma
- Die-hard windsurfer

-
-
LOVE THE SUNRISE SESSIONS!! Mooie foto's die de sfeer mooi weergeven!! Kan het filmpi nog niet kijken (mijn BB doet de bij dit filmpie niet  ) maar zodra ik thuis ben zal ik hem ff checken  Volgende keer hoop ik er wel weer bij te zijn!
-

Ridge255
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Starboard Evo 91 + Quad 81, Ezzywave SE 6.3 / 5.8 /5.2/4.7/ 4.2 / 3,7
Was echt heerlijk zo in de ochtendzon  ... en ik ben ook 'gespot' op tape XD.. danwel staand op de kant, helaas ;p
-

Martijn K.
- Die-hard windsurfer

-
Net thuis (van feestje in Hoorn NH)... Lekker filmpie weer, muziek vind ik wel relaxed....ken het niet echten zou het zelf ook vooral opzetten na een sessie  maar prima.. Zeker als ik het filmpie zie wil ik er volgende keer helemaal weer bij zijn!! Herken de motor golfjes en sfeer van eindvorig/begin dit jaar en heb ZINNNN Nieuwe Quad ziet er op 1 of andere manier kleiner uit vanuit de masttop-view beetje feedback...zie in je filmpie nog niet veel beweging in je handen in bottum turn en cutback... Superman vergeten? 
-

Ridge255
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Starboard Evo 91 + Quad 81, Ezzywave SE 6.3 / 5.8 /5.2/4.7/ 4.2 / 3,7
snap dat dan. jacco was nog aan het slapen.. vind je het gek dat hij zn superman vergeten was ;D
-

Martijn K.
- Die-hard windsurfer

-
Martijn K. schreef:snap dat dan. jacco was nog aan het slapen.. vind je het gek dat hij zn superman vergeten was ;D
Dat zal het zijn 
-

Ridge255
- Windsurf guru

-
Ridge255 schreef:beetje feedback...zie in je filmpie nog niet veel beweging in je handen in bottum turn en cutback... Superman vergeten? 
Ik heb wel mijn masthand tegen mijn voorste trapezetouwtje aan en daardoor schuift mijn zeilhand al iets op naar achter en dat helpt al wel. De supermanpositie ga ik zeker toepassen als het wat cleaner is en ik wat meer door het dal van de golf kan. Op 1.30 ging het fullspeed met een aerial erbij daar had ik goede snelheid! Ik heb ook mijn achterste voetband nu in de achterste positie gezet waar ik hem voorheen in de voorste had, dat is ook al een verschil wat merkbaar is. Je hoeft maar een klein beetje naar je achterste been te leunen en hij draait al over de tail. Ik moest alleen wel ff wennen aan het instappen, ik stapte automatisch steeds tegen de plug aan, ik ben zo gewend aan de breedte van mijn stance...
-

Jacco Bergsma
- Die-hard windsurfer

-
-
Keer terug naar Surfmaatje