Maandag 14 mei - Kabbelaarsbank

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Berichtdoor Zeelandsurfer » ma mei 14, 2012 7:25 am

Alles staat al weer ingepakt klaar en vertrek over een half uur. Het ziet er volgens de windpagina's naar uit dat het zo'n beetje de hele dag 14 tot 16 knopen gaat waaien met wat uitschieters. Echt iets voor een 7.4 en 120 liter of 105 liter. Gewoon lekker een paar uur onbezorgd heen en weer knallen met de hele dag de zon in mijn gezicht.

Ik parkeer aan de kant van de dam tussen de twee toiletgebouwtjes in. Ik heb een zwarte Honda Accord stationwagon en een witte gesloten aanhanger.
Zeelandsurfer
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Berichtdoor e.r. » ma mei 14, 2012 7:47 am

Had graag gegaan ,
Maar duty calls
Ben er donderdag

---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?lu5lwh
e.r.
Freeride pro
Freeride pro

Surfspullen: neil pryde h2 , jp slalom 65 , reflex 3 , c3 venom , mxr katana , isonic 117

Berichtdoor Zeelandsurfer » ma mei 14, 2012 9:23 pm

Het was weer een heerlijke dag aan de Kabbelaarsbank. Zoals wel vaker op een doordeweekse dag was het er niet zo druk. Wel druk genoeg om met andere Nederlanders te kunnen varen en er aan de kant een gezellig praatje mee te maken. Het was de hele dag zonnig en later op de dag werd die zon nog aardig warm.

De eerste uren heb ik goed gepowered met 95 liter en een 6.2 meter slalom set kunnen varen. Later in de middag zakte de wind wat in en heb ik nog enkele uren met 105 liter en 7.4 kunnen varen. Het laatste uurtje heb ik mijn 120 liter board er onder geschroefd waarmee ik zo lang heb kunnen doorvaren tot mijn energie peil te laag was en het weer mooi was geweest.
Zeelandsurfer
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Keer terug naar Surfmaatje