Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!
door Hagen111 » vr mei 25, 2012 10:34 pm
Door de vrijdag spits vanuit Amsterdam richting Horst geworsteld...15.20 vertrokken en een uur en kwartier verder pas op Horst.
Maar moeite waard, uiteraard vlagerig maar heerlijk gevaren met 7.4 tot 19.30u. Was de eerste sessie van het jaar dus de armen waren toen al op. Als je een goede vlaag afwachtte was het heerlijk sleuren.
Water is al superwarm...
-
Hagen111
- Deur-surfer

-
door EdwinR » vr mei 25, 2012 11:14 pm
Haha, wat heerlijk! Een fijne warme bries, genoeg voor 5.9 op de freestyler de hele avond lang  ! Mijn GPS zat nog op mijn fiets dus ik heb alleen maar zinloos heen en weer gevaren met wisselende bewegingen bij het omkeren  . Van 6 tot negen ongeveer fantastisch lekker buiten gespeeld. En ik denk dat ik wel een beetje verbrand ben vandaag  .
-

EdwinR
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: single fins, hots en north
Ik ben vandaag toch maar naar hooge bijsselt gegaan. Heb echt heerlijk gesurfd. Gewoon lekker genoeg wind. Heb ook nog even mijn nieuwe board uit kunnen testen, wat een geweldig ding! Hoe was het vandaag op strans horst? Helaas planneerde mijn vader me er nog net uit.. Kan het zo zijn dat ik Hans Kleingeld vam dit forum vandaag heb zien varen op hoogd bijsselt? Volgensmij vaarde hij met een futura 111(?) en severne (reflex) en knaloranje vest? Heb ik dit goed gezien of niet? Haha. Ik vond hem namelijk lijken op zijn foto hier op het forum.
-

ThomasdeLange
- Funboarder in spe

-
- Surfspullen: | Starboard S-Type | F2 RX | Gaastra Pilot | North Sails Voodoo | Gaastra GTX | Naish Redline |
was een beetje laat op het water.. zo rond 19:10.. en als één van de laatste het water af. heerlijke sunsetsesh! had maar 1 plankie en 1 zeiltje meegenomen.. en precies goed. 123L x 7.9m2 beetje heen en weer cruisen naar de overkant in het zonnetje. Wel rustig trouwens zeg vanaf, en achter de vaargeul. 
-

Surfjunky
- Die-hard windsurfer

-
- Surfspullen: FLIKKA/QUATRO/AB+ /5-Oceans/POINT-7 /SB SUP Element 9'8
-
Super fotos van Joost en Jadver!! Top initatief en zulke mensen hebben we meer nodig!
Dirk heeft nog mijn ruit eruit weten te halen kon gelukkig mijn Auto weer in;) Vandaag maar bezig met terug plaatsen!
Lekker dagje met 5.2 Pure en 98 Rodeo F2!
-
remko deventer
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: f2 gaastra oneill
- Teamrider: Gaastra F2 Oneill
-
Lekker gevaren, blij dat ik m'n vorige 7.4 nog had  Helaas net niet de 100km volgemaakt, blijven steken rond de 93, maar was leeg.
-

PockyMaster
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: Thommen, Ka-Sails, Select
Eerst met een booster 8,5 het water op maar deze bleek net iets te groot in de vlagen. De mega xs 6,8 maar opgetuigd en dit was een geweldige keus, heerlijk gevaren. Zon en een lekker windje, helemaal perfect.
-

schnauzer
- Freeride pro

-
- Surfspullen: RRD Avantglide m,Z-Ride 105,GUNSAILS Mega XS 5.2,6.2,6.8 booster 8.5,tempo 6.9,Chamaleon 32, 28.
Keer terug naar Surfmaatje