Zaterdag 9 juni - Hoek van Holland

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Berichtdoor Rocketeer » za jun 09, 2012 10:57 pm

Eerste sessie van het jaar voor mij en meteen vol aan de bak.
Had 5,0 opgezet omdat de wind iets leek af toenemen maar dat was niet handig, ik had beter 4,4 op kunnen zetten.
Annyway ik had in ieder geval zat power voorhanden :roll:
Ik had mezelf als doel gesteld in ieder geval een goed gecontroleerde sprong te maken. En dat is gelukt :)
Weer heb ik met verbazing zitten kijken naar het gemak waarmee sommige clubgenoten zich koor de golven heen laveren. Waarna ik me wel realiseer dat oefening kunst baardt.
Conditioneel valt er ook nog wel wat te verbeteren. Na een uurtje was ik al helemaal kapot. Dat wordt dus vaker de fitnesszaal in.
Al met al heb ik weer ff heerlijk gevaren.
Rocketeer
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Surfspullen: TABOU ROCKET 69LTD / JP FWS84 Zeilen: RX1 8,4 V8 7,0 Jet 5,9 Alpha 5,4 Zone 5,0 en 4,4

Berichtdoor pont » za jun 09, 2012 11:05 pm

Rocketeer schreef:Conditioneel valt er ook nog wel wat te verbeteren. Na een uurtje was ik al helemaal kapot. Dat wordt dus vaker de fitnesszaal in.
Al met al heb ik weer ff heerlijk gevaren.

hier trek je toch echt de verkeerde conclusie... je moet vaker varen :+
pont
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Surfspullen: sb quad 76 en 66, severne S1 5.3 4.7 4.3 3.7

Berichtdoor Rocketeer » za jun 09, 2012 11:10 pm

Ik weet dat je gelijk hebt, maar dat is met werk en gezin veel moeilijker te realiseren. :+
Rocketeer
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Surfspullen: TABOU ROCKET 69LTD / JP FWS84 Zeilen: RX1 8,4 V8 7,0 Jet 5,9 Alpha 5,4 Zone 5,0 en 4,4

Keer terug naar Surfmaatje