meeste gasten gaan om 10:30, zelf ben ik een uurt later...eerst naar zwemles van mijn dochtertje
Maar komt wel goed uit, want is net voordat het op gaat komen en als het opkomt bouwen de golven nog meer op Was vandaag ook, eerste uur waren golven beduidend lager
Als het vannacht door waait zal het met HW voor de strandtent ook wel doen en daar ben je dan op tijd voor...vergeet niet als het lager wordt naar de bank te varen
Ouddorp was vrijdagavond te veel voor 4.1, na 5 rakjes voor gezien gehouden. Vandaag terug naar de zandbank, stevige vlagen, mooie bakken en geweldige golfritten om hoog de lip raken , lekkere sessie @witzand; fijne live kennismaking
met 3,7 gewoon overpowered geweest van 12-16, de eerste 20 minuten was zeker meer survival, daarna raakte ik er aan gewend en kon ik meer gaan spelen
golven waren rond de 2 meter sommige sets begonnen logo hoog als je ze ver genoeg hoog op de bank op pakte, daar ben ik een paar keer geweest. Was wel focking druk waardoor je bij alle ritten wel moest slalommen tussen gevallen mede-surfers en dat maakte het qua golfrijden niet mijn beste... voorste hand toch maar onder voor volle controle, vroegere cutbacks dan ik eigenlijk wilde om de anderen maar niet te raken...
desondanks lekker gevaren!! MEER VAN DIT PLEASE!!!!!!
rdg1969 schreef:@Ridge, welk bewerkingsprog gebruik je? haha op 2.09 maak ik nog een one hander voor je, we hebben elkaar dus 2x gekruist zonder het te weten
@Gijs, vanaf 16.00 zal het vaarbaar zijn op de bank zaterdag. Afgelopen weekend stond ik ook al zo te trekken aan 4.1, maar doe het graag nog een keer
AVS video editor,hele packet gekocht online, maar er zijn inmiddels meer proggies die de h.264 codec aan kunnen, zelf windows moviemaker...vind ik persoonlijk bagger