Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!
door marcobak » vr jun 08, 2012 12:59 pm
DirkB schreef:Binnenwater is zoooooo 2011 
oke trendwatcher ik kom ook
-
marcobak
- Freeride pro

-
- Surfspullen: RRD Wavecult85L&FSW110L:Simmer Icon4,2 4,7&5,3Iron6,2:NPAlpha 5.8
Ik zal nog wel wat uurtjes op zee moeten maken, echter wanneer de voorspellingen aanhouden wordt dit voor mij te gek. En wordt het bij W/ZW, kracht 6/7 tot 8, echt Schellinkhout. Bij minder wil ik me graag bij jullie aansluiten!
-
Rob Nijkamp
- Worldcupper wannabe

-
- Surfspullen: Bump en jump.
Met het grootste gedeelte van de dag afgaand tij valt het best mee op Wijk. Wil je echt lomp, kom dan naar Zandvoort. 
-

Jeroensurf
- Elite windsurfer

-
- Surfspullen: 5-Oceansails, Witchcraft, TL, MUFin,CAAS, Starboard+ Naish sups
- Teamrider: Zuidwest6.nl + 5Oceans sails
Nou, Wijk was lomp genoeg hoor  Wind was half onjor en 4.0 kon er gewoon weer strak op. Bij duinpad naar buiten meteen allerlei muurtjes van 4+ maar geen lijntjes. In 2 slagen opgekruist naar de pier. Daar iets bredere en iets lagere muurtjes  Maar met naar buiten varen ging het zo schuin dat je buiten weer op hoogte van het duinpad zat. Wel erg druk aan de strand kant, vaak te weinig ruimte voor een normale gijp. Beetje bump'n'jump+ condities Wat later weer beetje afgevallen en de dag afgesloten voor het duinpad toen de 4.0 wat aan de kleine kant werd (16:00). 
-

ultraprime
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: JP FS 107pro & FSW 85pro, F2 Rebel 75 & Rave 84, NP Alpha's, MauiSails Gieken,
-
Keer terug naar Surfmaatje