Zaterdag 09 Juni - Brouwersdam zee.

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Berichtdoor Kaaskop » zo jun 10, 2012 1:52 pm

Na gisteren(vrijdagavond) op zee te hebben gevaren met 4.0 en vlagen van 9 Bft, vond ik het wel lekker mijn ledematen wat rust te gunnen en op de kabbelaarsbank te cruisen. Best lekker, maar die korte chop maakt het soms lastiger te varen dan op zee. Al met al een top weekend gehad na te lang niet gevaren te hebben. Volgende keer weer op zee.
Kaaskop
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Surfspullen: Guerilla 71, SOS Rocket 92, Hot Sails Superfreak 4.0 4.5 5.3, Smack 5.8, Hotrod, Tecnolimits

Berichtdoor flapie » zo jun 10, 2012 3:07 pm

Wat een TOP weekeind..... :) :) :)

Vrijdag wat vroeger klaar met werken en meteen in de auto gestapt richting zeeland.
Omdat Laura ook wou proberen te varen hebben we als spot voor de punt gekozen zodat ze achter het dammetje kon blijven.
Er stond al dikke wind, 4,5 met 76l wave board opgetuigd zodat Laura de 3,7 kon gebruiken, maar meteen bij het eerste rak was al duidelijk dat 4,5 te groot was :)
Nog wel een aantal rakken met 4.5 gevaren tot Laura er achter kwam dat het toch wel te hard waaide..... 8)
(respect hoor om het toch te proberen)
Toen zelf de 3.7 gepakt maar op dat moment werdt er nog een extra knopje omgezet, dus nog steeds zwaar overpowerd... :9
Even later kwam jurjen ook aan en om geen tijd te verliezen heeft hij mijn 4,5 maar gepakt, deze lag toch al klaar.
Wat een golven trouwens als je wat verder het water op ging.....
De dag afgesloten met een BBQ en in het donker pas afgetuigd.

Track
Afbeelding
Flapie - Jurjen
Afbeelding
Jurjen
Afbeelding
Flapie
Afbeelding
Flapie
Afbeelding

Zaterdag al vrij vroeg aan het water bij de blokkendam, meteen 3,7 en de 76l maar weer gepakt.
De wind was nu gelukig iets minder als Vrijdag, nog steeds overpowerd in de vlagen maar het was goed te doen.
2x naar de zandbank geweest om de zee op te kunnen, en wat was dat een feest....... :)
Het door de branding komen ging me goed af, 2x door de achterste break gepakt.... snel waterstarten en weg wezen.
Voor de rest in een keer er door heen, niet gespoeld dus. (zal ongetwijfeld ook wel wat geluk bij zitten)
Aan het einde van de dag nam de wind nog iets meer af, pfff...kon ik eindelijk ook nog ff met controle varen :)
Meer van dit soort dagen A.U.B.....

Track
Afbeelding
Jurjen
Afbeelding
Ouwe
Afbeelding
?
Afbeelding
Surf Rider
Afbeelding
Surf Rider
Afbeelding
En Flapie Zelf
Afbeelding

Thanks to Laura, voor het maken van de foto's :)
flapie
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Surfspullen: RRD, hotSails, LoftSails

Berichtdoor Ouwe » zo jun 10, 2012 4:57 pm

Ja ja leuk die foto`s :D :D
Ouwe
Windsurf guru
Windsurf guru

Surfspullen: Ahd free diamond 77 T1 CrossX 97 Cutre 75 ?

Berichtdoor flapie » zo jun 10, 2012 4:59 pm

pm ff je e-mail...... :)
flapie
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Surfspullen: RRD, hotSails, LoftSails

Berichtdoor Dampo » zo jun 10, 2012 5:08 pm

mooie plaatjes van een mooie dag 8)
Dampo
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Surfspullen: AHD FD77-Sumo105-T1XC97 Qautro wave 84-superfreaks3,7-4,5-5,3-6,3-7,0speeddemon8,5 Tecnolimits CAAS

Vorige

Keer terug naar Surfmaatje