Wat een TOP weekeind.....
Vrijdag wat vroeger klaar met werken en meteen in de auto gestapt richting zeeland.
Omdat Laura ook wou proberen te varen hebben we als spot voor de punt gekozen zodat ze achter het dammetje kon blijven.
Er stond al dikke wind, 4,5 met 76l wave board opgetuigd zodat Laura de 3,7 kon gebruiken, maar meteen bij het eerste rak was al duidelijk dat 4,5 te groot was
Nog wel een aantal rakken met 4.5 gevaren tot Laura er achter kwam dat het toch wel te hard waaide.....

(
respect hoor om het toch te proberen)
Toen zelf de 3.7 gepakt maar op dat moment werdt er nog een extra knopje omgezet, dus nog steeds zwaar overpowerd...
Even later kwam jurjen ook aan en om geen tijd te verliezen heeft hij mijn 4,5 maar gepakt, deze lag toch al klaar.
Wat een golven trouwens als je wat verder het water op ging.....
De dag afgesloten met een BBQ en in het donker pas afgetuigd.
Track

Flapie - Jurjen

Jurjen

Flapie

Flapie
Zaterdag al vrij vroeg aan het water bij de blokkendam, meteen 3,7 en de 76l maar weer gepakt.
De wind was nu gelukig iets minder als Vrijdag, nog steeds overpowerd in de vlagen maar het was goed te doen.
2x naar de zandbank geweest om de zee op te kunnen, en wat was dat een feest.......
Het door de branding komen ging me goed af, 2x door de achterste break gepakt.... snel waterstarten en weg wezen.
Voor de rest in een keer er door heen, niet gespoeld dus. (
zal ongetwijfeld ook wel wat geluk bij zitten)
Aan het einde van de dag nam de wind nog iets meer af, pfff...kon ik eindelijk ook nog ff met controle varen
Meer van dit soort dagen A.U.B.....
Track

Jurjen

Ouwe

?

Surf Rider

Surf Rider

En Flapie Zelf
Thanks to Laura, voor het maken van de foto's