Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!
Zijn er mensen die morgen(vrijdag 13 juli) naar horst gaan, vanaf ongeveer 12 uur draait de naar zuid west en trekt aan tot 15 knopen. Ik ben er in ieder geval.
Gr Hugo
(PS Ik ben nieuw op het forum, maar dat mag ik hier vast niet zeggen van de mods)
-
Fulviafreak
- Deur-surfer

-
Ik was er 30 juni, toen ging dat prima. Het is niet echt warm geweest sinds die tijd, dus ik denk van wel. Zijn er misschien mensen die recenter nog geweest zijn?
-
Fulviafreak
- Deur-surfer

-
Gisteren met 40 cm gevaren en goed te doen. Af en toe een plukje.
-

Lingbart
- Freeride pro

-
- Surfspullen: NP RSR EVO 5 7.8/7.0/6.4/5.8/5.4 JP SlalomIV 66/Speed 54,50,45/mXr Fins
- Zeilnummer: NED341
- Teamrider: Telstar Surf + NP JP + mXr Fin
Lingbart schreef:Gisteren met 40 cm gevaren en goed te doen. Af en toe een plukje.
nou, ik heb me toch wel lopen irriteren aan het wier. 1 klein plukje/sliertje is genoeg om niet in plane te komen. En als de vlagen dan al erg minimaal zijn is het toch wel jammer dat je die net mist door dat ene plukje... ik zou zeker aanraden er 1 mee te nemen...
-
Gert-Jan Berendsen
- Funboarder in spe

-
- Surfspullen: Futura 122, Gaastra GTX 8,5 | 6.5 ,Phantom 7.1
Voorspelling voor vandaag is helemaal in elkaar gezakt. Waar er gisteren op muchioviento nog gesproken werd over 15 a 16kn, is het nu 11 a 12. De grijze deken die over het land ligt, houdt weer een hoop wind tegen blijkbaar Denk niet dat het nog wat gaat worden vandaag. Voor morgen staat er weer eenzelfde voorspelling ... 15 a 16kn, maar dat zal met de voorspelde regen ook in het water  gaan vallen vermoed ik 
-

Armand M4M
- Windsurf guru

-
- Surfspullen: Fanatic Falcon Speed/79/89, Challenger Sails Aero+ V3 5,5/6,3/7,1/7,9/8,7, Ianovated wetsuit
- Teamrider: Challenger Sails
-
Keer terug naar Surfmaatje