Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Ouddorp

Deel met je medesurfers de wereldspots die jij hebt gezien! Wil je weten hoe een bepaalde spot is? Stel je vraag hier.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Lehcim
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou & Gaastra

Ouddorp

Bericht door Lehcim » ma dec 04, 2017 9:55 am

Aankomend weekend gaan we naar Landal in ouddorp en als er een beetje wind is voorspelt word dan willen we onze spullen meenemen. Nu zie ik op surfspots meerdere locaties in de buurt maar er staat geen beschrijving bij elke spot.

Qua park afstand lijkt 'flauwe werken' de beste optie. Heeft iemand ervaring hoe het hier is qua stroming/goede windrichting? Zijn er vaak andere surfers? Geen ervaring op zee, maar waterstarten op een 90L board gaat prima.

Of hebben jullie suggesties voor andere plekken? Kabbelaarsbank is natuurlijk ook niet ver weg, maar het zou lekker zijn om vanaf het water gelijk een warm huis binnen te lopen.

coen76
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Witchcraft Chakra 114 & Chakra Custom 95 + ezzy (legacy/tiger/panther 7,5-6,0-5,2-4,7-4,2)

Re: Ouddorp

Bericht door coen76 » ma dec 04, 2017 10:02 am

hier staan er ook nog een aantal omschreven:

http://www.surfzeeland.nl

Lehcim
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou & Gaastra

Bericht door Lehcim » ma dec 04, 2017 11:25 am

Dank je voor de link. Er staat dat er een sterke stroming boven Ouddorp. Dan gaan we wellicht toch maar naar Brouwersdam. Verwacht dat het hier dan ook wel wat drukker zal zijn.

coen76
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Witchcraft Chakra 114 & Chakra Custom 95 + ezzy (legacy/tiger/panther 7,5-6,0-5,2-4,7-4,2)

Bericht door coen76 » ma dec 04, 2017 11:56 am

Als je niet gewend bent om op stromend water te varen kun je zeker met deze temperaturen misschien beter voor brouwersdam kiezen. Ik zie ook dat de wind in de noord-west hoek zit volgend weekend, dan zou flauwe werk wel erg onshore zijn, dus lastig. Met nw kun je goed bij dat haventje aan de noordzijde van de Brouwersdam starten.

Surfrider
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-118
Surf spul: Ruim voldoende
Contacteer:

Bericht door Surfrider » ma dec 04, 2017 9:08 pm

Geen ervaring op zee? Dan raad ik je Flauwe Werk sterk af. Ik heb veel ervaring, ook redelijk wat op de brouwersdam (zee kant) gevaren, maar Flauwe werk is echt ander werk.

surfingshrink
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: ja

Bericht door surfingshrink » di dec 05, 2017 7:00 pm

Brouwersdam doen! Altijd volk en prima om aan de zee te proeven

Plaats reactie