Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Camping Lauwersoog

Deel met je medesurfers de wereldspots die jij hebt gezien! Wil je weten hoe een bepaalde spot is? Stel je vraag hier.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Futura133
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: SB Futura 121 carbon, Loft RB 63, 7.8, 8.6

Camping Lauwersoog

Bericht door Futura133 » di dec 03, 2013 7:49 pm

Ik ben opzoek naar een camping in Nederland waar je kunt surfen. Vorig jaar heb ik een charlet gehuurd op Bad Hoophuizen, dat was super. Ik zou daar wel weer na toe willen, maar er geen charlet vrij waar de hond mee mag. Nu kwam ik camping Lauwersoog tegen, ziet er op de plaatjes wel leuk uit. Heeft iemand ervaring met deze camping en toevallig een strandchalet gehuurd?
Is het surfen op het Lauwersmeer te vergelijken met het Wolderwijd?

FreeDiamond87
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2 SX xs, JP Slalom 59, isonic 117, Ka Sails, MUF

Re: Camping Lauwersoog

Bericht door FreeDiamond87 » di dec 03, 2013 8:11 pm

Bij camping Lauwersoog kun je prima surfen. in de zomer is het daar relatief windzeker en kun je 's middags meestal wel planeren. Met zo'n strandchalet kun je zo vanaf je veranda met je spullen naar het water lopen. Je kunt ook nog naar het Lauwersmeer. Hoek van de Bant is een hele mooie spot. Het is er op de meeste plaatsen wel te diep om te staan.

knollie
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Isonic 117W, PD100, F2 XS SX, NP RS:S, RS:R, Loft RB

Bericht door knollie » di dec 03, 2013 9:41 pm

nounou,

als je wilt surfen op het Lauwersmeer moet je toch echt bij de Hoek van de Bant zijn. 't Kan wel bij de camping, maar daar staan behoorlijk wat bomen, dus errug vlagerig. Als je het geen probleem vind om vijf minuten te rijden vanaf de camping zou ik het doen, maar anders....

Enne, inderdaad: alleen bij de kanten kun je staan. Voor de rest hoef je niet bang te zijn je enkels op de bodem te breken :-)

Minnema
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Minnema » vr feb 20, 2015 2:26 pm

Hallo,
Wij verhuren onze chalet aan het strand van het Lauwersmeer op camping Lauwersoog.
Vanuit hier is het 4 meter lopen, en je staat in het meer.
Familie surft regelmatig op Lauwersoog. Ik weet niet of dit ook bij het strand is. Hoek vd Bant wordt veel gesurft.
Kijk maar ff op de site: www.chaletlauwersoog.nl

Gr. Dirk

Nestorix
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: tweede hands

Bericht door Nestorix » vr feb 20, 2015 10:16 pm

Denk eens aan de camping van Esonstad, bij Oostmahorn

Team Yellow
Deur-surfer
Deur-surfer
Teamrider: DFS
Surf spul: Tabou Manta 79 & Tabou Manta 67 Gaastra Vapor 10m Phantom 8.5 / 7.1 en 6.0 Matrix

Bericht door Team Yellow » za feb 21, 2015 11:18 am

Hey Marcus,

Ik ben in 2014 naar deze camping geweest en eerlijk gezegd viel het een beetje tegen.
Vanaf het campinstrand kun je surfen maar gezien jou niveau kom je al snel terecht op de Hoek van Bant. (5min met de auto, dus met je spullen van de camping af)
Verder zit er al snel blauwalg in het Robbegat/Lauwersmeer, dit was bij ons ook het geval en dan is "het grootste openluchtzwembad van nederland" een no go..... Een alternatief in de zin van een zwembad op de camping is er dan niet.

In Novermber naar Esonstad geweest en dat is simpelweg een betere keuze, met je spulletjes de dijk over en varen maar!
Ook zit hier een zwembad.
Hoe het zit met de hond weet ik niet.

Succes! 8) 8) 8)

Ik zie nu dat ik reageer op een bericht uit 1013... :roll:

Plaats reactie