Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Speedspot Ouddorp Haven

Deel met je medesurfers de wereldspots die jij hebt gezien! Wil je weten hoe een bepaalde spot is? Stel je vraag hier.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Down the line
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: past er niet allemaal op , speed,speed en speed

Re: Speedspot Ouddorp Haven

Bericht door Down the line »

Ik snap je angst maar dat is een aanname die niet hoeft te kloppen. Nu gaat dat belang ten koste van andere en snap heel goed dat sommige dat niet fijn vinden

Worldxtreme
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Zeilnummer: NED53
Teamrider: Importeur SAILLOFT
Surf spul: Patrik speed 43, PATRIK SL 115 & 87 SAILLOFT Ultimate & Mission
Contacteer:

Bericht door Worldxtreme »

Ik denk dat je in Zeeland eerder bang moet zijn voor gemeentelijke bestuurders die in de zak zitten bij de bouwondernemers dan voor een paar speedsurfers al het gaat om jouw homespot te verliezen.
Laatst gewijzigd door Worldxtreme op wo dec 06, 2017 9:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Speedsurfer142
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2's - 3x Missile, SXXS, SXS, 3x SXM, 2x SXL, SXXL, 9x Gun GS-R '14/'15/'16 5,6-9,5 en Vector 5,6
Contacteer:

Bericht door Speedsurfer142 »

Worldxtreme schreef: ↑
wo dec 06, 2017 9:17 am
Ik denk dat je in Zeeland eerder bang moet zijn voor gemeentelijke ambtenaren die in de zak zitten bij de bouwondernemers dan voor een paar speedsurfers al het gaat om jouw homespot te verliezen.
Ik neem aan dat je gemeentelijke bestuurders bedoelt ipv ambtenaren. De bestuurders nemen de besluiten, niet de ambtenaren.

Worldxtreme
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Zeilnummer: NED53
Teamrider: Importeur SAILLOFT
Surf spul: Patrik speed 43, PATRIK SL 115 & 87 SAILLOFT Ultimate & Mission
Contacteer:

Bericht door Worldxtreme »

Inderdaad , excuus.
Pas het even aan.

Reindt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Genoeg! of?????

Bericht door Reindt »

Down the line schreef: ↑
wo dec 06, 2017 12:00 am
Ik snap je angst maar dat is een aanname die niet hoeft te kloppen. Nu gaat dat belang ten koste van andere en snap heel goed dat sommige dat niet fijn vinden
Sorry hoor maar deze is wel erg krom πŸ€”
Belang van wie?.... degene die netjes volgens de regels leeft of degene die dingen doet die eigenlijk Bij verbod zijn geregeld?

Tja, in de jaren 80 - 90 (en nog steeds natuurlijk)was het zaak dat je je huis beter beveiligde met keurmerksloten om indringers buiten te houden, jij deed daar vast niet aan mee want immers werd daarmee het belang van de indringer geschaad πŸ€ͺπŸ˜‚πŸ˜‚
(En zo kunnen we er nog wel een paar noemen)πŸ˜‰

Jacques P
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Fanatic Falcon 89 115 & 140 . Warp 2019

Bericht door Jacques P »

Harry bedankt voor je inzet . Ik hoop dat het nog lang mag daar surfen buiten de dammetjes, zelf heb ik denk ik mijn langste tijd gehad maar het is lekker als het wat minder wordt ( leeftijd ) je gewoon terug kan lopen als het mis gaat .

Down the line
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: past er niet allemaal op , speed,speed en speed

Bericht door Down the line »

Reindt schreef: ↑
wo dec 06, 2017 10:59 am
Down the line schreef: ↑
wo dec 06, 2017 12:00 am
Sorry hoor maar deze is wel erg krom πŸ€”
Belang van wie?.... degene die netjes volgens de regels leeft of degene die dingen doet die eigenlijk Bij verbod zijn geregeld?

Tja, in de jaren 80 - 90 (en nog steeds natuurlijk)was het zaak dat je je huis beter beveiligde met keurmerksloten om indringers buiten te houden, jij deed daar vast niet aan mee want immers werd daarmee het belang van de indringer geschaad πŸ€ͺπŸ˜‚πŸ˜‚
(En zo kunnen we er nog wel een paar noemen)πŸ˜‰
Inbrekers met medesurfers met ander belang vergelijken lijkt mij wat krom.

Begrijp jullie belang maar nogmaals dat lijkt gebaseerd op angst dat als er tussen dammetjes gesurft wordt dan misschien het hele gebied verboden wordt om te surfen

Deze angst is zover ik weet nergens vermeld dus een aanname, waardoor er gebeld is naar intanties en dingen zijn uitgelegd. Waardoor er waarschijnlijk slapende honden zijn wakker gemaakt of extra alert zijn geworden wat andere surfers die tussen dammetjes willen surfen vervelend vinden wat ik ook begrijp

Reindt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Genoeg! of?????

Bericht door Reindt »

@Down the line, hoe dan ook wij gaan hier niet uitkomen πŸ˜‰ geen probleem, dat gaan dan mogelijk ooit regelgevers en handhavers wel doen. En ik heb geen enkel belang bij dat surf gebied, ik kom er nooit maar ondersteun de stelling van de topic starter en heb bij ons in de regio met het zelfde soort dilemma te maken, that’s why en ik gebruik een metafoor en geen vergelijking als waren surfers en inbrekers van het zelfde soort haha , hoewel het natuurlijk best mogelijk is dat ze bestaan, inbrekende windsurfers πŸ˜‚πŸ˜‚ and if so! Dan mag je die van mij behandelen als iedere andere inbreker, surfer of niet πŸ˜‰
Deze gebruikers waarderen Reindt voor dit bericht (totaal 2):
HarryFlitz

Plaats reactie