Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Ervaringen surfline box?

Al het andere wat niet in de andere topics past maar wel met windsurfen te maken heeft.

Moderator: RaymondW

Plaats reactie
iSonic
Windsurf guru
Windsurf guru

Ervaringen surfline box?

Bericht door iSonic »

Zijn er mensen die een surf line box hebben of hebben gehad en wat vind je ervan? Aangezien wij sinds kort een caravan hebben wil ik mijn spulletje op het dak van de auto meenemen. Zo'n surf line box lijkt me handig omdat je dan alle zeilen/masten en gieken in de box kwijt kan en twee boardjes op de box. Het zou gaan om de big malibu of big malibu XL....

niels40+
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Starboard Atom 110 en Naish Starship 90, KA Koyote en KA Kult: 8.2, 7.4, 6.6, 5.8, 4.7

Re: Ervaringen surfline box?

Bericht door niels40+ »

Ik heb er eentje. Vorig jaar gekocht. Ligt op mijn camper. Heb een super grote. Passen twee boards in met wat gear. Of: 1 board, 6 zeilen, 4 masten, 3 gieken, pakken, trapeze. en nog ruimte. Zit allemaal goed vast. Ook mogelijkheid om op de box nog een board te plakken. Ik overweeg om m te verkopen, Dus ;)

spike
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door spike »

niels40+
je vind het een top box ,maar wil hem wel verkopen ???????????????????
wat is daar de rede van ?

niels40+
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Starboard Atom 110 en Naish Starship 90, KA Koyote en KA Kult: 8.2, 7.4, 6.6, 5.8, 4.7

Ervaringen surfline box?

Bericht door niels40+ »

Ja, zelfs iets waar je tevreden bent zou je zo maar kunnen verkopen. Bijvoorbeeld als je de camper waar de box nu onderhangt gaat verkopen. Zonder camper is de box ietwat overbodig

ChillyChilly
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Starboard futura 122, Naish Starship 100, Naish koncept 80 + Gaastra savage, Naish Force

Bericht door ChillyChilly »

Ik heb ook een surfline box aangeschaft om dezelfde reden als de topicstarter.
werkt perfect er kan een hoop in en het zit gelijk op slot.
nadelen zijn wel dat de achterklep van de auto minder goed open kan en dat ik door de aflopende daklijn van mijn auto (megane estate) de imperial iets heb moeten aanpassen aangezien de box met de voorkant omhoog stond.

iSonic
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door iSonic »

Hmmm wij hebben ook een megane estate en even gekeken de daklijn loopt inderdaad aardig af. Hoe heb jij dat opgelost?

ChillyChilly
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Starboard futura 122, Naish Starship 100, Naish koncept 80 + Gaastra savage, Naish Force

Bericht door ChillyChilly »

De dragers niet te ver uit elkaar (70 cm) zover mogelijk naar voren en op de achterste drager een aluminiumkokerprofiel (volgens mij met een hoogte van 2cm) tussen de drager en de box gemaakt.
Dan zit hij toch nog redelijk horizontaal.

Roberto
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Fanatic Falcon's en een JPtje: 4,2 -> 9.9

Bericht door Roberto »

Ik heb zelf goede ervaringen met een surflinebox, heb dan ook de slb 900 (284x90x45 geloof ik) en er past onwijs (te) veel in.
Ik heb hem nu al 6 jaar was een goede investering.

Houdt wel rekening met het gewicht ;-) er past namelijk erg veel in en op, en de box zelf weegt ook aardig wat (28 al kg in mijn versie).

Zie ook mijn vakantie karavaan in onderstaand topic:

http://forum.windsurfing.nl/viewtopic.p ... 7&start=20

De bestelling van de renault megane loopt bijna dus zal idd ook iets moeten maken om de box recht te krijgen.

ierssel
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Ezzy Elite en RRD's

Ervaringen surfline box?

Bericht door ierssel »

Afbeelding

Plaats reactie