Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Opzetten surfvereniging.

Al het andere wat niet in de andere topics past maar wel met windsurfen te maken heeft.

Moderator: RaymondW

Plaats reactie
Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: A relaible heap of shit
Contacteer:

Opzetten surfvereniging.

Bericht door Ilja1974 » di sep 06, 2016 12:05 pm

Hallo,

Afgelopen zondag hadden Kees en ik het er over dat hier de gemeente niets doet met de input van de individuele windsurfer.
Met name omdat we niet verenigd zijn in een windsurf vereniging of iets dergelijks.
Nou is dat ook verder blijven borrelen en aangezien er nu echt wel iets moet gaan gebeuren omdat we anders hier als surfgroep met de bijbehorende belangen compleet onder dreigen te sneeuwen.
Vannacht bleef daar ook een beetje doormalen en ik ben er vanmorgen mee aan de gang gegaan om hier een surfvereniging op te gaan zetten om de surfers die hier in deze omgeving surfen een gezicht te geven en zo doende ook onze belangen te kunnen verdedigen en uitdragen.
Nu zijn er hier op het forum al meer mensen die met het bijltje hebben gehakt met de zelfde redenen.
Vanmorgen heb ik het volgende gedaan:
Domeinnaam geclaimd en ook een email adres met de zelfde naam gemaakt.
Een hoofddoel opgezet en ik ga de boel inschrijven bij de KVK.
Website moet er natuurlijk nog komen waar mensen zich kunnen inschrijven en waar onze doelstellingen op komen te staan.
Natuurlijk zal het een en ander in de loop van de tijd wel meer een vorm krijgen mede door de input van derden.
Zijn er verder nog dingen die ik mis of moet oppakken?
Alvast bedankt voor de moeite!

Groet ,
Ilja

Kapitein Rob
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Angulo boards powered met P7 ACX en Simmer zeilen 2016

Re: Opzetten surfvereniging.

Bericht door Kapitein Rob » di sep 06, 2016 12:35 pm

Weer een centrale ontmoetingsplaats. De Midget of bij VDB?
In het verleden (80/90- jaren) was het de gele Pipo-wagen op het veld.
Hier ontstonden de mooiste ideeën.
Een groepreisje naar zee, Hoepika of een andere stek, vakantie weekjes, maar ook de gesprek-onderwerpen die nu het forum passeren, waarbij ik soms het gevoel krijg dat veel gesprekstof blijft hangen.
Hier gingen we meestal eerst even onze eerste bakje halen en daarna onder het genot van een patatje nog even napraten. (Kiters/windsurfers)
Laatst gewijzigd door Kapitein Rob op di sep 06, 2016 3:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Esvelt
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD Firemove 112ltr./Naish global 86ltr. Zeilen: RRD Evolution 7.2, Simmer Icon 5.7,Naish force 5.0

Bericht door Esvelt » di sep 06, 2016 2:39 pm

Goed idee Ilja!
Want zoals het nu gaat dreigt het behoorlijk mis te lopen!
Er zijn al een aantal windsurfers die de spot gaan mijden vanwege eerder genoemde problemen!
Ik hoor de plannen wel ontvouwen!

Steven

JanvD
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Flikka, Tabou Manta, RRD FSW, Severne Blades, KA Kult, Naish Redline en Gaastra Cosmic

Bericht door JanvD » di sep 06, 2016 4:42 pm

Misschien goed om duidelijk te maken over welke plaats / spot het hier gaat? Tenzij ik eroverheen geleven heb, zie ik niet staan uitgelegd waar "hier" is?

Esvelt
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD Firemove 112ltr./Naish global 86ltr. Zeilen: RRD Evolution 7.2, Simmer Icon 5.7,Naish force 5.0

Bericht door Esvelt » di sep 06, 2016 4:45 pm

JanvD schreef:Misschien goed om duidelijk te maken over welke plaats / spot het hier gaat? Tenzij ik eroverheen geleven heb, zie ik niet staan uitgelegd waar "hier" is?
Goeie vraag trouwens :D

Het gaat hier om Schellinkhout! Noord Holland/Markermeer nabij Hoorn

Steven

keesd
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD WaveCult 85, Fanatic Eagle 100, JP SlalomIV 76 en Bic Bamba

Bericht door keesd » di sep 06, 2016 5:08 pm

Goed initiatief Ilja.
Ik ben niet op de hoogte qua verenigingsvorming, maar wil graag een steentje bijdragen.
Wanneer er meer gegadigden zich voor het oprichten melden, moeten we maar eens samen zitten, om te brainstormen over doelen, doelgroep(en) en aanverwante zaken.

Kees

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » di sep 06, 2016 6:35 pm

Aangezien ik ondertussen de bevestiging van de domeinnaam heb gekregen,zal deze de lokatie/regio wel duidelijk maken.
Het is Windsurfingwestfriesland geworden.
Gaat een website komen daar gaan Richard en Miranda een handje mee helpen.
Als deze up and running is dan zal het ook mogelijk worden om zich aan te melden etc.
Voor de rest zal er kwa vereniging de meeste behoefte zijn voor ons om onze(en ook die van andere recreanten) belangen te vertegenwoordigen/verdedigen,wat nu niet gebeurt.
Dat zal met name gaan om het veilig kunnen recreeren op de diverse surfspots/recreatie terreinen,welke nu bij tijd en wijle compleet overspoeld worden door onze kitende vrienden waarbij veiligheid en andere recreanten het onderspit delven.
Het is niet de bedoeling om het kiten te verbieden maar er moet wel een vorm van regulering of iets dergelijks komen zodat de veiligheid zo goed mogelijk wordt gewaarborgd voor iedereen.
Natuurlijk moeten we daar met z'n allen actiever mee aan de gang gaan dan nu het geval is.
Voor wie?
Voor iedereen waar dan ook vandaan die hier in de regio wel eens zijn plankje uitlaat.
Plannen voor surfles ?
Nee,we hebben de Midget bij Schellinkhout zitten en bij het Amstelmeer zit ook een hele goede.
Chat mogelijkheden op het individueel plaatsen van topics of iets dergelijks straks op de website ?
Nou,voor dat soort dingen hebben we hier al een heel mooi goed forum en aan de waterkant wordt er ook al heel erg veel besproken.
Kosten?
Liefst zo min mogelijk of niet.
Ik wil het zo laagdrempelig proberen te houden maar gaandeweg zal de vereniging meer vorm gaan krijgen op de diverse gebieden.
Afgelopen maandag heb ik contact opgenomen met de Gemeente Drechterland vanwege al het gedoe van afgelopen zondag en zou terug gebeld worden(nog niet gebeurt) en ga daar ook weer achteraan.
Ook heb ik contact opgenomen met Het Noord Hollands dagblad en heb het hele gebeuren daar ook uitgelegt en zij willen graag een keer langs komen bij Schellinkhout met de juiste windrichting om ook een goede indruk te krijgen van de gehele situatie.
Dit is op dit moment een beetje wat er te melden is.
Groetjes!

dimossss
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: hotsails ks3 f2 witchcraft haka 82 north caas prolimit ion tarifa boards

Bericht door dimossss » di sep 06, 2016 6:52 pm

Tja een vereniging zou leuk zijn ,een clubhuis , statuten , inschrijven leden , een bestuur en ga zo maar door
Het is niet iets wat je zomaar voorelkaar hebt
Ik zou zeggen informeer eens bij andere clubs en kijk of het mogelijk is

Belangrijker is een overleg met de gemeente middels een ingezonden brief ondertekend door windsurfers en andere belang hebbende evt omwonenden aan de dijk
Evt de pers maar ook de kiters betrekken
Er liggen al een aantal klachten bij de gemeente ,

Dus daar heb je geen club voor nodig ,gewoon de aandacht opzoeken want ik begrijp je heel goed dat je een status hebt als vereniging maar daar zit veel werk aan vast en krijg je dan wel je zin ?

Endewerf
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD FSW 85,Fanatic Ray95, Speedster 69&79, Ezzy 4.5&5.0&5.8 Gaastra 7.0&8.5&9.2
Contacteer:

Bericht door Endewerf » di sep 06, 2016 8:51 pm

Wil je insprak bij de gemeente dan zal je je moeten verenigen, ik denk dat dat het doel moet zijn van de vereniging. Plus genoeg leden (dus ledenadministratie) die je vertegenwoordigd. Dan kan je afspraken maken, anders ben je 'maar' een individu die klacht bij de gemeente. Plus overleg intern wat jullie nu willen. Ik ben nu 1x op Schellinkhout geweest (en kwam meteen Tristan tegen) en wat met opviel is dat in het midden van de kom kiteles wordt gegeven. Beetje dom want dat is het kruispunt van windsurfers en kiters plus daar stonden in verhouding ook de hoogste golven. Ik surf ook wel eens op Workum en daar is het ook super druk met kiters, alleen die zitten allemaal rechts (vooral les) en de windsurfers links. Natuurlijk kom je elkaar tegen maar een stuk relaxter dan Shout. Plus er liggen boeien in het water die de gebieden afbakend. Dat zou mijn eerste voorstel zijn. Ga ook in gesprek met de kitescholen want wat je niet wilt is dat de gemeente zonder verstand van zaken regels gaat opleggen waar niemand blij mee is. Dus publiciteit zoeken individueel is niet de oplossing. Dat levert alleen maar scheve gezichten op. Succes!

Speedsurfer142
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2's - 3x Missile, SXXS, SXS, 3X SXM, 2XSXL, SXXL, Gun Sails GS-R 2014/2016 5,6-9,5
Contacteer:

Bericht door Speedsurfer142 » di sep 06, 2016 9:50 pm

Ik heb in het verleden Windsurf Vereniging Makkum '96 opgericht en de ISA.

Je hebt mooie plannen, top! Houdt je er wel rekening mee dat je voor de oprichting toch echt naar de notaris toe moet.
Een website is leuk, maar regel eerst de zaken die echt belangrijk zijn. Dat maakt het ook echt makkelijker bij de KvK.

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » di sep 06, 2016 10:11 pm

Bedankt voor de reacties en tips.
Het verenigen en daardoor ook beter de belangen kunnen behartigen is inderdaad het hoofddoel en veilige recreatie plekken op de surf en kite locaties hier het streven.
Ik denk ook dat ik tzt als de site up and running is,ik ook flyers ga drukken en ook een opzetje met de bedoeling op een kite forum.
De meest surfers zitten bv ook niet echt op een clubhuis te wachten of iets dergelijks.
De kant is het clubhuis en de kantine!
Ik heb vanmorgen al contact gehad met de KVK en de inschrijving gaat morgen de deur uit.
Tegenwoordig heb je twee verenigings vormen,een met volledige rechtsbevoegdheid en eentje met beperkte rechtsbevoegdheid.
Bij de eerste moet je naar de notaris toe en bij de ander voldoet alleen de inschrijving bij de KVK.
Gezien de vorm van de vereniging en het doel er van gaat het er eentje worden met beperkte rechtsbevoegdheid.

Barbatruc
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: Klein maar fijn
Surf spul: Starboard, Quatro, 5-Oceans, Ka Sail, CAAS masten, Patagonia pak

Bericht door Barbatruc » di sep 06, 2016 10:45 pm

Vergelijkbare behoefte denk ik bij bijv. Pampus Haven te zien. Om andere reden maken mensen zich zorgen om Brouwersdam. Zo zijn er vast meer probleem spots..

De kiters zijn landelijk verenigd met 3000+ leden dacht ik. Weet iemand waarom er geen Nederlandse vereniging voor windsurfers (meer?) is?

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » di sep 06, 2016 11:54 pm

Zal misschien te maken kunnen hebben omdat kiten een opkomende sport is/was en zij nog dingen nastreven .
Bij surfen is dat niet het geval dat was een opkomende sport die kwa populariteit een flinke dip heeft gehad en nu weer wat herstellende is.
Maar er hoeven niet per see dingen nagestreefd te worden(waar mag het en niet etc)en je hebt er niet echt een vereniging voor nodig om het te beoefenen waardoor de behoefte er waarschijnlijk niet erg naar is..
Groot deel van de surfers is ook van de pre internet periode en op dat gebied ook minder actief (fora's etc) tov de kite beoefenaars(wel actief).
Nu moeten wij ons eigenlijk verenigen om onze belangen in stand te houden/te verdedigen en om te laten weten dat wij er ook zijn en er ook met ons rekening gehouden moet worden.(geef het beestje maar even een naam)
Wij hebben misschien ook een beetje mazzel met het Dorian effect dat surfen weer een boost heeft gegeven en positieve publiciteit en moeten daar positief gebruik van zien te maken.
Weet niet hoeveel leden dit forum heeft maar als je daar ook een belangen vereniging van weet te maken dan heb je ook een aardige club.

Huug
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-193
Teamrider: kasailwindsurfing.com
Surf spul: KA Sails Koncept, Kult, Killer & Kaos en allerlei boards
Contacteer:

Bericht door Huug » wo sep 07, 2016 10:08 am

Eigenlijk is het bizar dat op de toplocaties van NL geen verenigingen zitten, dus ik vind het een prima initiatief. 8)
Een vereniging moet eigenlijk wel uit meer dan een persoon bestaan ;-) Zodra je een bestuur hebt, voorzitter/secretaris/penningmeester kun je volgens mij aan de slag. Je moet het ook niet al te lang in je uppie willen doen, denk ik...
Het watersportverbond heeft verstand in verenigingen, mogelijk kunnen die je verder helpen.
Het eerste dat je daarna moet doen is verzinnen wat je wil doen met je vereniging. Veiligstellen van de surfmogelijkheden op S'hout is op zichzelf al een mooi doel, maar als lobbyen niet je hobby is, en welke surfer heeft dat als hobby, wil je daarnaast nog wat meer gaan doen.
Ik ben in mijn leven precies 1x op S'hout geweest, dit voorjaar tijdens de VdB testdag, die midgetgolf lijkt mij een aardige uitvalsbasis.

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » wo sep 14, 2016 5:23 pm

Hoi,

Even een korte update.
De afgelopen week ben ik behoorlijk druk geweest met het hele gebeuren en de inschrijving bij de KVK is ook binnen.
Het oprichten zou volgens de KVK zelfs zonder een inschrijving kunnen maar aangezien we ook te maken gaan krijgen met Gemeentes en dergelijke leek het hun toch ook wel verstandig om het wel te doen omdat er toch wel naar gekeken wordt.
En we willen natuurlijk wel een serieuze gesprekspartner kunnen worden.
Tevens ben ik druk bezig geweest om de site up and running te krijgen zodat mensen zich kunnen gaan inschrijven en we ook er een voorstel ronde uit kunnen gooien.
Als er een ding is waar je je de haren van uit de kop wil trekken,dan is het dit wel!(als ik ze nog had dan)
De site is er maar hou het nog even bij kijken totdat ik het groen licht geef: http://windsurfingwestfriesland.nl
Ik ga een paar proefkonijnen zoeken om de boel wat na te lopen en te testen en me wat te helpen om het een en ander wat bij te schaven.

Groet,
Ilja

RonaldvT
Freeride pro
Freeride pro

Bericht door RonaldvT » wo sep 14, 2016 7:28 pm

Ziet er alvast netjes uit hoor, heb je allemaal snel geregeld. :clap:

zeldenrust
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Veel oude meuk dat het nog prima doet

Bericht door zeldenrust » wo sep 14, 2016 9:02 pm

Goed initiatief, mooie site, ga vooral zo door.

Harry
Deur-surfer
Deur-surfer
Teamrider: Teamrider Windsportstrading
Surf spul: Starboard Isonic 90, 117 137 W54 NoveNove 109 en Challngersails AeroV7

Bericht door Harry » wo sep 14, 2016 9:40 pm

Mooi initiatief hoop dat jullie dit gaat lukken ziet er wel goed uit

Mark
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-413
Teamrider: Fanatic Duotone ION
Surf spul: Vanalles :-)
Contacteer:

Bericht door Mark » wo sep 14, 2016 10:03 pm

Mooi initiatief, goed voor de spot en onze sport, het windsurfen in Nederland!

Halloween
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: RRD Boards & Severne Sails

Bericht door Halloween » wo sep 14, 2016 10:22 pm

Goed gedaan Ilja!

Ik wordt graag lid!

Kapitein Rob
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door Kapitein Rob » wo sep 14, 2016 10:44 pm

Ziet er keurig uit. Mooi gemaakt Ilja.

Hedwich
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Hedwich » wo sep 21, 2016 3:49 pm

beste Ilja,

Goed dat je een vereniging wilt beginnen. We helpen je graag met het opzetten ervan. We kunnen een afspraak maken en je helpen met tips en trucs. Zowel voor het opzetten van een vereniging, als hoe je vervolgens het beste met de gemeente om kunt gaan. Laat maar weten.

Hedwich
Coördinator verenigingsondersteuning Watersportverbond

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » do sep 22, 2016 1:44 pm

Bedankt voor je reactie!
We gaan zeker contact hebben.
Ondertussen hebben er zich al wat mensen ingeschreven en dat gaat allemaal goed en wordt goed opgeslagen.
Bij deze geef ik de site ook maar gewoon vrij en kan iedereen die dat wil,zich inschrijven.

bobphilipse
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Naish Starship 115, Severne Fox 95, Naish Global 78, Simmer Icon, Severne Turbo/Blade/NCX
Contacteer:

Bericht door bobphilipse » wo sep 28, 2016 4:40 pm

Deze mail kreeg ik van recreatieschap WestFriesland,

Geachte heer Philipse,

Dank u voor uw e-mail over het kitesurfen op het terrein Schellinkhout.

Het Recreatieschap zet zich in voor de recreatie in Westfriesland. Dit doen wij door het beheren en onderhouden van onze terreinen en voorzieningen in de regio en door het uitvoeren van ons beleidsplan ‘Natuur- en Recreatieplan Westfriesland’.

In ons beleidsplan maar ook in de provinciale waterrecreatievisie wordt ingegaan op de groep kitesurfers. Kitesurfers zijn een interessante doelgroep. Het is een opkomende durfsport, vooral populair onder jongeren. Het bestuur van het Recreatieschap is van mening dat hier op ingespeeld moet worden. Dit komt ook overeen met de provinciale waterrecreatievisie. Dit betekent dat er in en op het water gezocht moet worden naar ruimte om alle vormen van recreatie op een veilige en verantwoorde manier te kunnen laten plaatsvinden. Dat is op dit moment nog niet het geval, zo geeft u zelf ook aan. Daarom werken wij op het moment aan een kitesurfbeleid voor Westfriesland. Doel van het beleid is om kitesurfgebieden aan te wijzen, te voorzien van boeien en voor deze locaties vrijstelling te krijgen vanuit het BPR.

De nadruk zal in het beleid liggen op zonering. Uiteraard zal ook nagedacht worden over handhaving, maar dat moet niet de basis zijn. Als gebruikers elkaar respecteren en er duidelijke en goede afspraken zijn gemaakt, dan moeten meerdere vormen van recreatie goed samen kunnen gaan. Daarom zijn wij in dit proces in nauw overleg met de Nederlandse Kitesurfvereniging. Deze partij heeft belang bij goede afspraken en kan ons helpen om deze te maken.

Voor een aantal locaties zijn wij aan het onderzoeken of we daar de faciliteiten voor kitesurfers kunnen verbeteren om alle vormen van recreatie naast elkaar te kunnen laten plaatsvinden. Daarnaast gaan wij in overleg met de betrokken gemeenten om te kijken of, en zo ja hoe, er kan worden gehandhaafd op onveilige situaties. Uw e-mail zullen wij ook met hen bespreken.

Met vriendelijke groet,

Karel Schoenaker,
Directeur / Beleidsmedewerker.

www.recreatieschapwestfriesland.nl

Hoofdkantoor: Gemeentehuis Stede Broec, De Middend 2, 1611 KW Bovenkarspel
Postbus 20, 1610 AA Bovenkarspel
Telefoon: 0228-565750 / 06-83698165

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » wo sep 28, 2016 8:19 pm

Hoi,

Ik heb die mail ook gehad, alleen een iets uitgebreidere versie.
Meteen na het lezen heb ik contact met ze gehad en aangegeven dat ik er graag bij betrokken wilde zijn aangezien de surfende partij er op dit moment nog niet bij is.
Ik heb ook aangegeven dat ik graag bij de eerstvolgende vergadering/meeting hier over aanwezig wil zijnen daar stonden ze niet onwelwillend tegen over.

Groet,
Ilja

RonaldvT
Freeride pro
Freeride pro

Bericht door RonaldvT » wo sep 28, 2016 9:16 pm

bobphilipse schreef:Kitesurfers zijn een interessante doelgroep. Het is een opkomende durfsport, vooral populair onder jongeren.
Is kiten een opkomende sport dan? Ik dacht dat het alweer een beetje op z'n retour was.
Hoor/lees volgens mij ook steeds meer van ex-windsurf-kiters die windsurfen weer oppakken.

Sowieso veel herintreders dit jaar, althans opvallend veel posts op het forum dit seizoen.

DouweM
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Fanatic,Witchcraft, Simmer

Bericht door DouweM » za okt 01, 2016 7:06 am

Vind het echt een trieste mail komt er op neer dat er geld verdient kan worden aan lui das interessant handhaving gaan we niet aan beginnen. Daarbij komt de mail van recreatieschap West-Friesland... Echter doen we volgensmij zaken met de gemeente in dit geval drechterland welke in Hoogkarspel en Venhuizen/Hem zitten. Misschien maar is een mailtje aan het watersportverbond wagen. Ook om eens te gaan handhaven op de scholen die binnen staan te harken

Verder een vereniging om meer draagkracht te voeren prima maar om daar ook meteen regels aan de spots aan te hangen vind ik persoonlijk te ver gaan.

Kapitein Rob
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door Kapitein Rob » di dec 20, 2016 9:55 pm

Is er nog wat nieuws te melden?

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » wo dec 21, 2016 6:52 pm

Hallo,
Op dit moment niet zo heel veel maar dat wil niet zeggen dat we in winterslaap zijn.
We zijn nu met een kleine groep van 6 man die direct bij de vereniging betrokken zijn en die ook aan de waterkant de voelsprieten en uitdragers zijn van de vereniging.
Ik heb in begin november een goed vrijblijvend gesprek gehad bij het Recreatieschap Westfriesland.
Daar hebben ik namens de vereniging onze gedachten uit kunnen dragen en zij hun idee.
Ze zijn gewoon bezig om een goede set up te vinden voor de diverse spots en willen dan ook zeker handhaven indien nodig .
Ook hebben zij contact met de kite vereniging(en) en beide zijn ook goed op de hoogte van de mentaliteit van een deel van de kiters en dat heeft ook zeker hun aandacht.
De site is iets aangepast en Stef van Dijk is ook bezig geweest met een Facebook deel.
Ook speelden we met de gedachten om een incidenten lijst te maken voor de spots maar zijn er nog niet helemaal uit of dat echt wat gaat toevoegen of dat het echt nut heeft.
Kees (Duijn) en Stef zijn beide bij de voorlichtings avond van het Natura 2000 gebeuren geweest, waar we ook wat mee moeten gaan doen.
Dit was het een beetje op dit moment al mogen er zich nog steeds mensen als lid aanmelden .
Iedereen is blij met het initiatief maar we zien het nog niet echt terug in de aanmeldingen.
Misschien kan Kees hier even op het N2000 een kleine aanvulling geven.

Groet,
Ilja

stefdesurfer
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: 5.8 4.7 ezzy en 4.0 simmer 90 liter jp en 76 liter seatrend

Bericht door stefdesurfer » vr dec 23, 2016 7:12 pm

Hallo,

Voor de mensen die er interesse in hebben is hier de link van onze Facebook groep. https://www.facebook.com/groups/3236276 ... =bookmarks .

De bedoeling van de Facebook groep is dat (leden) kunnen praten met elkaar en hun ideeën kunnen vertellen.
Ook zullen we als alles meer form heeft gekregen updates posten over de zaken waar we mee bezig zijn.

Plaats reactie