Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

POI files met surf-spots

Al het andere wat niet in de andere topics past maar wel met windsurfen te maken heeft.

Moderator: RaymondW

Plaats reactie
Bianchi_euro
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Ik ben helemaal geen world cupper wannabe...

POI files met surf-spots

Bericht door Bianchi_euro » zo jul 16, 2017 12:29 pm

Voor mijn navigatie phone.. zoek ik POI files met windsurf spots en surfspots. Zelf zoek ik vooral Nederland, Europa, Canarische eilanden en Hawaii. Maar ik denk dat er steeds meer mensen hiernaar op zoek zullen gaan. Misschien handig ze hier ook op te nemen?

Er is een werelddekkende kmz (of kml?) file van privacyschender google. Maar dit kun je converteren naar b.v. gpx. Ook is er een gratis programmaatje "poi-editor" waarin je zelf spots kunt toevoegen of zaken kunt veranderen (b.v. naam of pos).

Heel benieuwd of iemand misschien nog een paar een mooie POI files weet?

link: http://www.spotnetz.de/Google_Earth

Bianchi_euro
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Re: POI files met surf-spots

Bericht door Bianchi_euro » do jul 20, 2017 7:39 pm

Het file wat ik hierboven post is vrij aardig als basis. Ik heb hem omgezet naar .GPX en geprojecteerd op een wereldkaart. Veel Duitsland, Europa, Canarische Eilanden en Z afrika. Maar geen Hawaii en ook geen Nederland. Dit moet met POI-editor even worden aangevuld, maar dan wel d.m.v. het "mergen" (mengen) met andere POI files. De precisie v/d position fixes v/d POI' s heb ik nog niet gechecked.

Bianchi_euro
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Re: POI files met surf-spots

Bericht door Bianchi_euro » za aug 05, 2017 2:17 pm

Nog niemand position fixes gechecked in het buitenland op vakantie? Ik ben benieuwd hoe goed of slecht die geposte file is.

Plaats reactie