Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Het grote centrale users-stellen-zich-hier-voor topic

Al het andere wat niet in de andere topics past maar wel met windsurfen te maken heeft.

Moderator: RaymondW

Plaats reactie
de Viking
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Hifly Free 272; ART TNT 6.8; Gaastra Grind 5.4

Het grote centrale users-stellen-zich-hier-voor topic

Bericht door de Viking » wo jan 29, 2003 5:05 pm

Ben je een beetje aan het surfen (over het web, wel te verstaan) kom je dit tegen...
VET ! Een windsurf forum 8) !
Snel aanmelden en alles, blabla, kom je er vervolgens achter dat er nog geen plek is waar de nieuwe leden zich kunnen voorstellen ! Nouw lekker dan... bij deze in ieder geval.

Om maar even te beginnen, ik ben Dirk, heeeee. Sommige mensen zullen me al irl kennen hier (big fun) en de rest niet, hehe.
Omdat jullie vast staan te popelen om te horen op wat voor materiaal ik vaar, zullen we dat ook maar even opsommen. Ehh, buiten alles wat in me profiel staat dan: Bic Rumba 150l, Neilpryde 4.0 wave slalom (oid), en de nodige hoeveelheid aan masten.. Ohja, niet te vergeten, de streetsurfer !
Ennuhh, dat was het dan wel weer voor nu...

[moderator edit]
Goed werk Dirk!
Alvast antwoord voor iedereen: welkom
Dus voor diegene die het gevoel heeft zich nog niet voorgesteld te hebben, nu kan het!
Reacties op een posting waar iemand zich voorstelt zijn hier niet nodig!
[/moderator edit]

Vulcan Vinny
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 Air, Naish Wave 8'4, Voodoo 4.2 en 5.0, Boxer 5.8
Contacteer:

Bericht door Vulcan Vinny » wo jan 29, 2003 5:58 pm

Nou dan zal ik ook maar even een poging wagen om mezelf voor te stellen. Ik ben Vincent en ben zo verslaafd als wat aan windsurfen.

Ik windsurf nu 2,5 jaar en ben helemaal hooked. Dus het bekende smoesje op sociaal en werk/school niveau (voor meerdere mensen hier op het forum hoop ik;)) is dan ook: "Ja ik kan niet want ik ben surfen!". :) :)

Ik ben bijna altijd te vinden op Strand Horst samen met mijn maten als er maar wind is! Ben wel van plan om in de zomer meerdere leuke liquid places aan te doen, maar Strand Horst is voor mij het dichtste bij dus vandaar. (zal wel het bekende gezegde zijn van iedereen :) ) Vaar meestal op freestyle spul en crash graag op de lompste manieren met freestyle truccage. Heb ook een wave setje voor de hardere dagen van het jaar en vind dat ook altijd lekker om lekker kei en keihard te knallen en freeriden over het water. Wil verder ook nog wel samen met mijn maten meer naar zee dit jaar, omdat het toch wel heel iets anders is als varen op vlak water en net zo gaaf is natuurlijk!

Ik heb ook een website http://www.blijeapen.nl waar meerdere windsurfaddicts hun banaan in kwijt kunnen met foto's van mijzelf en andere amateur windsurfers in Nl. Verder ook wat movie footage van amateurs.

Nou dat was het wel zo een beetje, zie jullie op het water! 8)

Bosjvd
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: AHD GT 85 ('02),Scremer('97) 278,Electron ('95),VX3 5.5,6.6,7.4,RX1 8.4,9.3,V8 10.4

Bericht door Bosjvd » wo jan 29, 2003 6:30 pm

Hallo allemaal,

Was inderdaad een beetje aan het surfen en kwam dit forum tegen. :) Altijd leuk om er in de winter ook nog een beetje mee bezig te zijn.

Ik sta de helft van het jaar op een camping aan het veluwemeer (vlak bij horst). Harstikke makkelijk je rolt je bed uit en gaat optuigen als het waait. Niks geen gedoe met auto rijden. :wink:
Enige nadeel is dat hij maar de helft van het jaar open is. :(

Anyway ik concentreer me voornamelijk op snelheid. Alles om maar de snelste te zijn. :lol:

ff mijn spullen opnoemen :
AHD Diamond GT 85 ('02)
Mistral Scremer ('97) 278
Mistral Electron ('95)
Nielpryde VX3 5.5,6.6,7.4 RX1 8.4,9.3 V8 10.4

Manfred
Wind Stoot 2005-2006
Zeilnummer: NED-1001
Teamrider: H2O ProjeX
Surf spul: Speed/Slalom/Wave met KA Race en Kaos
Contacteer:

Bericht door Manfred » wo jan 29, 2003 6:51 pm

Okeej.. gaatie dan....
Ben hier ook nog niet zo lang en ben nog niet naar een van de meetings geweest dus jullie zullen mij niet echt kennen, vandaar dat ik me hier even voor zal stellen.

Ik surf sinds de zomer van 2002. Samen met Robert (ook op dit forum te vinden) en Marc (beter bekend als Sk8bunny) zijn we begonnen met wat spul bij elkaar te zoeken. na een tijdje geoefend te hebben op een deur met bijpassend driehoekje ben ik bezig gegaan met op opkalefateren van mijn klepper board. Deze had ik ooit van iemand gekregen. Ding is iets of wat meer dan 3 meter en natuurlijk een hele vooruitgang tov een deur. Er zaten geen rails meer op, geen voetbanden enz. Ondertussen ook een wat recenter zeil gekocht en mijn setje was compleet. Hiermee ben ik tot nu toe wezen spelevaren en het gaat aardig. Dit jaar wil ik wat ruimere keus aan zeiltjes bij elkaar zien te sprokkelen om in meer situaties te kunnen surfen. Wil vlot leren gijpen en trapeze varen. Als ik dit een beetje kan ook de blik verruimen en verder weg gaan dan het Drontermeer (elke 20 seconden moeten draaien is ook niet alles)

Verder ben ik van de winter met Robert druk bezig geweest met de ijssufer, dit hadden we na een paar maal ook aardig onder de knie en hebben er heel wat lol aan beleefd.

Vind het zo wel weer even genoeg geweest qua typewerk :lol: wellicht tot ziens op een meeting, zullen er dit jaar maar eens aan moeten geloven haha
Laatst gewijzigd door Manfred op wo jan 29, 2003 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Marc
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Bericht door Marc » wo jan 29, 2003 8:04 pm

ik ben Marc, surf sinds 2002 (samen met maffie, maar dat zet hij er natuurlijk niet bij :( )
ik surf op een Hifly deur van me vader en met een mooi driehoekje, ben nu een beetje op zoek naar wat beters maar bij gebrek aan geld nog nie echt wat gevonden.
mzzlz MARC

PT
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Goya 250/JP FSW91 zeilen -NORTH-van 3.7 t/m 6.4

Bericht door PT » do jan 30, 2003 1:48 pm

Goed idee, ik zal me ook effe voorstellen, Ik ben Jacob, surf voornamelijk in Makkum, kop afsluitdijk “de houw” of Harlingen(woon ik).
Ik heb een JP wave 255 en een FSW 94.
Zeilen: NS Confertigo 3.7, Voodoo 4.2, Rave 4.7, Volcano 5.3, Arrows Trixx 5.8 en een Volcano 6.4

Aloha

Robert
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: skate, naish wave, en trixx zeilen, EN ja een kitesetje

Bericht door Robert » za feb 01, 2003 9:37 am

ik zal me ook even voorstellen ik ben robert ik surf nu een jaar en het bevalt me goed. ik surf op het drontermeer maar ben van plan om naar het veluwemeer toe te trekken in de weekenden en delen van mijn vakantie mijn verdere hobies zijn gitaarspelen streetsurfen kneeboarden en af en toe skateboard ik wel eens.
mijn surfspullen zijn
ray surfpartner +- 15 jaar oud
tiga
the gun 6.4 met redelijk veel gaten en scheuren
gaastra 5.7 hier surf ik meestal mee
dat .
verder halen sk8bunny maffie en ik veel ongein uit op camping roggebotsluis zoals bijv wakeboarden op een tuintafel 8) , met brommers over het ijs racen [en er vervolgens doorheen zakken] :-? :oops: ,en vooral als het kan, heel veel windsurfen :D

Nestorix
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: tweede hands

Bericht door Nestorix » za feb 01, 2003 4:41 pm

Over mezelf kan ik kort zijn: oud en rot, maar wat surfen betreft nog steeds geen ouwe rot.
Het liefst sta ik (lekker gemakzuchtig) op een Mistral One Design, maar de komende maanden moet het toch lukken dat ik ook op kortere planken een mooie powergijp maak ....
Toch geeft het geen slecht gevoel als je kinderen je in wedstrijden links en rechts voorbijstuiven.

Fishermann
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Fishermann » za feb 01, 2003 9:46 pm

Ben dus van bouwjaar december '62(zie andere topic) en surf sinds er gesurft wordt in nederland.
Ben op een gegeven moment gestopt vanwege bekende problemen:bier, sex, voetballen etc.
Heb het sinds een jaar of 5 weer opgepakt en surf nu beter dan ooit, hoewel ik ooit op die "deuren' een goede freestijler was.
Ga dit jaar zeker de zee op om dus voor het eerst in mijn leven een forwardloop te maken.
Verder cross ik op een motor, ga binnenkort mijn eerste enduro rijden en
kano ik. Verder een beetje snorkelen, vissen en rusten. Ik werk niet, dat doet m'n vriendin.
Ik ben dus een fullprof sporter, maar geniet na de sport van m'n vriendin(massage) en mijn drie koters.
De oudste ga ik dit jaar surfen leren, dus let op, de nieuwe naish komt uit Holland.

Gert
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2 vega - GTX(03)6.0 + GTX(02)7.5

Bericht door Gert » vr mei 02, 2003 12:23 am

nou ik ben hier dus ook nog niet zo lang lid, en ik heet gert.
Ik sta bekend om :
De pogingen om mij in een roze jurkje op een plank te krijgen, (ben er gek genoeg voor, dus kom maar op met die meeting ;) )
Het plan om mn board in te smeren met vaseline, voor de snelheid (zie avatar)
Ik heb samen met kris een celebrity forum, en ik heb van een lief persoon ( :r mannelijk :r ) een valentijnskaart gekregen(zie relax room).
Verder sta ik er denk ik om bekend dat ik vrouwen in het algemeen(hoe zeg ik dit niet onaardig) ..... niet verdraagzaam vind(m.u.v. een paar)
Ik ben v°ƒÆ’°‚³°ƒÆ’°‚³r lesbische vrouwen, en mn droomvrouw is 25 en bisexueel, en dan bedenk ik ter plekke wel of ze vreemd mag gaan of niet.(met een vrouw natuurlijk)
Euhm, ohja, ik ben 16 ;)
Ik heb een f2 vega plank, 134 liter freeride ding.
Zeilen: F2 arrows 4,6 en 5,7.... een 7,3 maar die is stuk, daar voor in de plaats heb ik een North Sails Prisma 6.8 gekocht.
in het najaar ga ik gezellig bij witchcraft op bezoek om wat anders te gaan halen.

En ga hier nu niet op inhaken want dan verpest ik het doel van het topic weer,... voor degene die dat toch wilt, open maar iets leuks in relax room.... welkom iedereen !

thaWindsurfer
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Mistral Score V99 2001+ Mistral Tarifa LCS+Arrows Craze 5.7 2002+25%carbon mast+Art Slalom pro 6.3

Bericht door thaWindsurfer » vr mei 02, 2003 8:57 am

Ik ben hier ook nieuw en ik heet Floris en ben over 2 maandjes 16.
Ik surf net 2 jaartjes dit word de derde.
Ik heb een 5.5 zeil alleen staat er geen merk en nog 2 oude zeilen dat zijn een ART Slalom Pro 6.3 en nog een oude Neil Pryde 4.5 ik geloof ook Slalom.En dan natuurlijk mijn board ook niet zo nieuw meer dat is een Mistral Tiga LCS(Light Compound System)
--->>>ik ook dan nog maar ffies helemaal compleet-->>
Hallo dan allemaal!

Ik ben Martijn de Ruijter.

Leeftijd: 15
Lengte: 1.70 m
Gewicht: 55-60
Schoenmaat: 41
Burgelijke staat: ongehuwd
Surf sinds: 2000
Surfspots: Lelystad (Bovenwater)
Vervoer: Ferrari 360 Modena
Andere hobbies: Snowboarden, Computeren, mountenbiken, reddingszwemmen
Werk: op dit moment niks
Herkenbaar aan: Zwart met Geel surfpak van Mistral (beetje oud)
Laatst gewijzigd door thaWindsurfer op wo mei 07, 2003 9:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug_in_de_vaart
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: tweedehandse shizzle

Bericht door Terug_in_de_vaart » vr mei 02, 2003 9:50 am

Hoipipeloi, ik ben Paul en ben hier ook pas sinds een maandje of 2. Ik ben van bouwjaar '75 en heb vroeger regelmatig "gedeurd" toen ik nog thuiswoonde. Na een tussenstop van zo'n tien jaar ben ik weer begonnen, en helemaal niet verslaafd. Mijn vrouw wordt ook helemaal niet gek van mijn commentaar over bomen, vlaggen of andere dingen die door de Onzichtbare Kracht worden bewogen :evil:
Anyway, ik heb nu een mooie berging waar wat troep in kan liggen, dus deze is tegenwoordig verrijkt met een prachtige oude paarse Bic electric rock, mastje, giekje en een Gaastra flow 3x 6.5.
Stek: strand Horst, alwaar ik zeer gemakkelijk te herkennen ben aan mijn antieke 2-delig blauwe surfpak uit de tijd dat velen op dit forum nog in de luiers lagen (kazige opmerking, maar waar :r ). Voel je vrij om me eens te komen uitlachen daar of om wat gezellig te keuvelen. Ik ben er zaterdagmiddag (3mei)

Svintges
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Starboard, F2, Gaastra, Neilpryde
Contacteer:

Bericht door Svintges » vr mei 02, 2003 10:02 am

Ik zal me ook nog ff voorstellen.

Ik ben Sven en ben al bijna 11 jaar verslaafd aan deze sport. Vorig seizoen heb ik niet kunnen varen door een knieblessure (verrekte kniebanden) en doordat ik ging afstuderen waardoor ik simpelweg geen tijd had!

Ik vaar op het moment op een F2 Sunset Race uit 92, een Simmer Style Cfree 6.9 North Sails en heb nog een Sailworks Race 6.1 (met gaten) liggen na de zomer komen er nog wat nieuwe zeilen en planken.

Bij deze iedereen hartelijk welkom!!!

Kokkie
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: RRD Spitfire 116, Mistral edge 268, GTX 5.0, RS 5.8, KA Concept 7.5

Bericht door Kokkie » vr mei 02, 2003 11:56 am

nou ik zal me ook effe voorstellen
ik ben peppie (ookwel kokkie) ik surf nu een half jaar en moet nog een hoop leren maar ik ben al helemaal verslaaft. ik ben meestal op loosdrecht of tegenwoordig ook op de wijde blik te vinden.
ik vind dit forum echt lache en je leert er ook nog veel van, oftewel
ideaal voor de windloze dagen.

grtz kokkie

Opperhoofd
Forum Opperhoofd
Forum Opperhoofd
Surf spul: 99NoveNove Slalom, MauiSails TR-X

Bericht door Opperhoofd » vr mei 02, 2003 12:40 pm

zerocool schreef:Sinds een weekje ofzo ben ik ook lid van dit forum, en allereerst wil ik zeggen dat ik het super vind. Erg leerzaam, ik post niet zoveel, maar zit wel vaak te lekker te lezen.

Oh jah, mijn naam is Pieter, ben 23 zomers jong, en stond voor het eerst op de plank toen ik een jaar of 10 was. Tot mijn 12de heb ik toen op de plank van mijn oom gesurft. Daarna is het een paar jaar stil gevallen, totdat ik mijn rijbewijs haalde, en een plank kreeg van een andere oom van me (leuk zo'n familie) dat was een Windglider (een deur van een paar meter en 14 jaar oud op dat moment. Vanaf dat moment is het weer gaan kriebelen. 2 jaar geleden begonnen met het verzamelen van beter spul. Begon met een 6,5 M F2 zeil (gekregen van een kennis van mij :D ).
Afgelopen jaar voor het eerst goed geinvesteerd. Een F2 Sputnik (280) gekocht en een ART Rage 5,8M. Nieuwe mast (arrows), nieuwe giek nieuwe surfpakken e.d. Heel de mikmak dus. Nu langzaam aan het uitbreiden. Morgen hoop ik op een 2de hands beurs een 4,5 m zeil te kopen.

Dit jaar hoop ik veel te kunnen leren, waterstarten heb ik inmiddels onder de knie. Dit jaar staan de trapeze en voetbandjes op het menu (en misschien meer).

De surfspots waar ik regelmatig uithang zijn vooral aan de grevelingen, nm Herkingen en Bruinisse. Daarnaast ga ik een enkele keer naar Nunspeet toe.

Bij deze dus een beetje voorgesteld. Ik hoop dat ik nog veel hier kan leren, dus "keep up the good work"

Best moeilijk zo'n forum, dit bericht was uiteraard bedoeld voor Het grote centrale nieuwe-users-stellen-zich-hier-voor topic
Misschien dat een Modje hem kan verplaatsen :lol:

Yellow
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Tiga, Arrows, Pacific Sails.

Bericht door Yellow » vr mei 02, 2003 6:58 pm

Ondanks enige tijd dat ik al op het forum zit had ik me ook nog niet voorgesteld volgens mij :oops:

Ik ben Adriaan Reinier Alexander Maarten (<== voornamen :oops: :P )Vos de Wael (<== achternaam :wink: ).

Toen ik een jaartje of 12 was plofte ik voor het eerst in een zeilboot op een vinea zeilkamp in fryslan. Een jaar later stond ik op hetzelfde vineakamp op een surfplank. Heb ondertussen (16 jaar) 1 CWO valken, 3 CWO`s surfen, een (ruime) eigen surfset en een grote verslaving aan zeilen maar vooral aan windsurfen.

Yellow staat voor mijn opvallende gele setje op het water :roll: :P, maar moet hem gaan veranderen omdat ik recent een oranje power blade 6.7 heb aangeschaft.

Over het algemeen ben ik te vinden op Horst.

Patrick
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: fanatic cross 120.Tiga 271. np spirit 7.2 np expression 5.7 np supernova 5.0

Bericht door Patrick » vr mei 02, 2003 9:50 pm

hoi mijn naam is patrick.

sinds mijn vijfde tot en met mijn twaalfde hadden mijn ouders een vaste standplaats op een camping aan het veluwemeer. daarna maar een paar keer per jaar gesurfd. dit jaar een nieuw setje gekocht.
fanatic cross 120. 2 neil pryde zeilen, een 7.2 en een 5.7.

heb ook nog wat oude surfspulletjes o.a. hifly extreme 275. home made houten plankje van ongeveer 3 meter. en wat zeiltjes 5.4 klepper/npu, 4.6 top sail en een 3.6 npu storm zeiltje

surf dus meestal op het veluwemeer (nunspeet)
en soms op het ijselmeer.

ik ben 24 jaar en woon in het mooie twente.

groeten

Huug
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-193
Teamrider: kasailwindsurfing.com
Surf spul: KA Sails Koncept, Kult, Killer & Kaos en allerlei boards
Contacteer:

Bericht door Huug » vr mei 02, 2003 11:19 pm

Huug is de naam,
begonnen in 1984 op een overjarige Ten Cate Hunter als goed koop alternatief voor een zeilboot ben ik nooit meer clean geraakt.
In 1985 was ik z°ƒÆ’°‚³ zeker van mezelf dat ik toe was aan wedstrijden. Het feit dat ik na de eerste wedstrijd niet ben geswitched naar competitie Halma getuigtvan meer drang dan doorzicht. Maar vorige week heb ik, na 18 jaar,toch mijn eerste clubwedstrijd gewonnen 8) :P :D
Grote windsurfprojecten genieten mijn voorkeur, met als absoluut hoogtepunt de Elfsteden Surftocht, in 1992 voor het eerst door mij geprobeerd en in 1993 afgeschaft door de organisator :cry: :cry: :cry:
Met een gezinnetje en een dubbel inkomen raakt de sport wat in het gedrang: Altijd als het waait is pappa aan het werk, of is mamma aan het werk en wil het spul NIET naar hun vriendjes, maar ik blijf m'n best doen. En ze gaan inmiddels ook wel een mee, kuilen graven langs de waterlijn 8)

DonLimas
Windsurf guru
Windsurf guru
Zeilnummer: NED-210
Surf spul: AHD, Starboard, Neil Pryde, Hotsails, Caas, Technolimits, MFC
Contacteer:

Bericht door DonLimas » za mei 03, 2003 8:30 am

ik ben jeroen en ben 30 lentes JONG( :roll: ). op mn achtiende ben ik met het surfvirus besmet , and still going on 8) .
ik voel me overal thuis, op vlak water maar zeker ook tussen de golven 8)

\ooo/

Skep
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Mistral Classic 276 (103l), Ace 258 (75l) Sailworks Style 4.0, 4.8, 5.2, Craze 5.7, Flow 7.0, V8 7.1

Bericht door Skep » za mei 03, 2003 10:45 pm

naam: Maarten
leeftijd: 20
Studie: Sociologie te Utrecht
spot: Horst
surfverleden: begonnen op mijn twaalfde, 2 maal Lac de Serre Poncon vakantie gehouden, vorige jaar, 2002 dus, drie maanden in Tarifa verbleven, surf eigenlijk te weinig, dit jaar nog maar twee keer geweest, foei.
te herkennen aan: Den blauwen fietskar, sta altijd bij de sanitaire voorziening, daar is het tenminste nog iets overdekt.
materiaal: Mistral classic 276 103l, Ace wave 258 75l, Sailworks style 4.0, 4.8, 5.2, Arrows craze 5.7, Gaastra flow 1x 7.0 + bijbehorende rotzooi
overige hobby's: Piano en gitaar spelen (niet te gelijk nee), de kroeg, hardlopen en mountainbiken.

was het wel.

Dragon
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Mistral Razor/North Voodoo 3.4/4.0/4.7 Kiteloose 7.8/11.8/15.8 Contest II 36
Contacteer:

ook ff voorstellen

Bericht door Dragon » zo mei 04, 2003 10:53 pm

Ik ben Marc'O, 32, surf al vanaf mijn 12e. Surfen geleerd op een TenCate 39, 390cm lang en zo rond de 25 kilootjes.

Mijn eerste funboard was een Surfpartner Dry. Vervolgens jarenlang op allerlei TupperwareTigaatjes gevaren. Toen helemaal de overstap naar F2 gemaakt. Inmiddels ook de eerste wedstrijd ervaringen opgedaan (mijn eerste surfprijs stamt uit 1984, 5e plaats Fries Funboard Circuit!!!!).

Nog een blauwe maandag raceboardklasse gevaren. Dat was meer zeilen. Geen bal aan. Vervolgens mee gedaan, dat was in 1990, aan de Bic Sportcup. Een °ƒÆ’°‚©°ƒÆ’°‚©nheidsklassewedstrijd op Bic Rumba (geloof ik). De lokale wedstrijd 2e geworden, 1e was de toen nog zeer jonge Ramses Landman!!. De nationale wedstrijd ook werd ik ook weer 2e, Ramses was opnieuw 1e. We wonnen toen een Ticket naar Engeland om daar mee te doen aan de Bic Worldtour (soort worldcupwedstrijd, maar dan op Bicjes). Gevaren tegen mannen als Anthony Baker (broertje van Nick). Ik eindigde als 40e, Ramses was 2e bij de jeugd.

Vervolgens aan de studie gegaan, het wedstrijdsurfen op een laag pitje gezet. Op een gegeven moment het wedstrijdsurfen helemaal eruit gegooid. Op dit moment vooral freestylen en waven, lekker raggen met een aantal vrienden.

Tot zover

-marcel-
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Boards: RRD Wavecult 85, FSW 100, X-Fire 114 ltr / JP Supersport PRO 136
Contacteer:

Bericht door -marcel- » ma mei 05, 2003 7:20 pm

Even Voorstellen,

Naam: Marcel Bol
Leeftijd: 36 jaar
Woonplaats: Deurne (175 km vanaf Brouwersdam, dus echt totaal verkeerd)
Geboren: Kwintsheul (10 km van Scheveningen)
Hobby's: Windsurfen, Voorzitter WSB Helmond

Surf pas sinds 1994 echt fanatiek, maar zodra het waait en tijd heb ben ik te vinden op Brouwersdam. Soms op zee, maar ook vaak op de Kabbelaarsbank. Meestal surfen wij gezamelijk met leden van surfvereniging Windsurfing Berkendonk Helmond (o.a Donlimas) zodoende kunnen wij de brandstof kosten een beetje delen.
:lol:

Sven
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Fanatic JP Neilpryde Northsails

Bericht door Sven » ma mei 05, 2003 7:39 pm

onder het motto: niet-nieuwe users stellen zich hier voor :P

Naam: Sven
Leeftijd: 17 jaar
Lengte: 180 cm ofzo
Gewicht: 65 kg
Opleiding: 4vwo (ben blijven zitten ;( )
Bijbaantje: Keurslagerij op wo, do en zat.
Hobby's: samen met drummen zijn dit m'n 2 meest tijdvullende hobby's!

Surft sinds: 2000, dit wordt m'n 4e seizoen
Surft waar: m'n homespot is De nieuwe meer, maar ga zo vaak mogelijk naar het IJsselmeer. spots: Gouwzee, Muiderberg, Zeewolde/Horst

Ehh, nou voor overige vragen PM-en jullie maar... :wink:
Laatst gewijzigd door Sven op wo jan 19, 2011 12:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

W.Eckhardt
Windsurf guru
Windsurf guru
Zeilnummer: NED 110
Surf spul: SAILWORKS
Contacteer:

Bericht door W.Eckhardt » ma mei 05, 2003 7:52 pm

Naam: Jan Willem Eckhardt
Leeftijd: 23
Schoenmaat: 43
Lengte: 196
Gewicht: 95

Surft sinds: 1992
Surft waar: Overal, maar vooral Gooimeer, Horst en Zeeuwse wateren.
Herkenbaar aan: Grote lompe aanhangwagen, Volvo en zwart wetsuit

Heeft recentelijk gewoond in: Grave, Wemeldinge, Nijmegen, Julianadorp (Curacao), Mahuma (Curacao), Otrabanda (Curacao)

Hobbies: Gitaar, Anime, Windsurfen
Werk: docent Natuurkunde, Wi-B instructeur
Onder andere bekend van: Schrijver theorieprogramma KNWV, begeleider bij aanpassen CWO-eisen KNWV.
Laatst gewijzigd door W.Eckhardt op di feb 24, 2004 7:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Flippie Flink
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Fanatic, Gaastra, Neilpryde, Ahd
Contacteer:

Bericht door Flippie Flink » ma mei 05, 2003 8:00 pm

naam: Wouter Visser
leeftijd: 16
schoenmaat: 44
lengte: 1.80
gewicht: 65
surft sinds: begin 2002
surft waar: vlieland, haringvliet, brouwersdam, grevelingen
herkenbaar aan: weet ik veel
hobbie`s: biken en dan niet van die zondag ochtend tochtjes, andere boardsporten behalve kiten natuurlijk
school: 4 MAVO

Braby
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Naish Titan 255, Neilpryde, North tss 8.0 en 3.8
Contacteer:

Bericht door Braby » di mei 06, 2003 9:56 am

nog eentje

naam: Pieter De Brabanter
leeftijd: 26
schoenmaat: 42
lengte: 1.83
gewicht: 70
surft sinds: al een jaar of 8-10 (weet ik niet precies meer)
surft waar: brouwersdam (binnen), grevelingendam, binnenschelde, wolphaartsdijk
herkenbaar aan: M naish titan met veel blutsen :-)
hobbie`s: computers en surfen
school: geen school maar werke...

Opperhoofd
Forum Opperhoofd
Forum Opperhoofd
Surf spul: 99NoveNove Slalom, MauiSails TR-X

Bericht door Opperhoofd » di mei 06, 2003 10:37 am

Ok, leuk dat iedereen zich even voorstelt. Eigenlijk is het ook wel leuk voor de nieuwe users om in dit topic te zien wie de 'ouwe rotten' zijn. Dus bij deze: iedereen is uitgenodigd zich hier voor te stellen!! :)

Verklaring van nicknames kan je lezen in: Nicknames, wie, wat waar, waarom, hoe, whatever...

Naam: Onno
Geboren: 27-11-1976 te Thailand
Dagelijkse bezigheid: werken om surfspullen te bekostigen
Overige hobbies: voetbal, fitness, mountainbiken, aan meissie zitten :)
Surft sinds: 1988 met een tussenstop van 1996 t/m 2000
Type surfer: freeride/freerace/race, snelheid is mijn spirit
Surfspots: Strand Horst, Zeewolde, Almere-Haven, Pampus-Haven, Stichtsebrug, Lauwersmeer

Nilsini
Wind Stoot 2004-2005
Wind Stoot 2004-2005
Surf spul: JP FW 91, Fanatic Skate, Tabou Wave, NP Expressions - Search - Zone, Gaastra Echo
Contacteer:

Bericht door Nilsini » di mei 06, 2003 11:03 am

naam: Niels Broeksma
leeftijd: 19
schoenmaat: 43
lengte: 1.93
gewicht: 73
surft sinds: 1995 maar vanaf 2001 echt vaak gaan varen
surft waar: PaesPlas (thuis), Brouwersdam, De Horst
herkenbaar aan: altijd goede humeur
hobbie`s: surfen moutainbiking wielrennen computers
school: mbo automatisering

~Erwin~
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Lorch, Gaastra
Contacteer:

Bericht door ~Erwin~ » di mei 06, 2003 11:15 am

naam: Erwin Marges
leeftijd: 18
schoenmaat: 42
lengte: 1.85
gewicht: 65
surft sinds: 1998
surft waar: vlietland is mijn homespot
herkenbaar aan: een fietskar met daarop een formula board
hobby's: windsurfen(duh), wielrennen, mountainbiken.
school: 6 VWO

To surf or not to surf
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Fanatic falcon + AC1, Skate + vanalles, f2 wave + 3.7

Bericht door To surf or not to surf » di mei 06, 2003 11:20 am

naam: Ilja Bartels (man :) )
leeftijd: 18
schoenmaat: 43
lengte: 1.80
gewicht: 78
surft sinds: 1999 of iets vanaf 2000 fanatiek
surft waar: Grevelingen, kraaijenbergse plassen, ijsselmeer,Vlissingen
herkenbaar aan: customboard of F2 wave 255
hobbie`s: windsurfen, moutainbiken,Martial Arts ,Fitness
school: Momenteel geen :lol:
Type surfer: ligt aan omstandigheden, bij golven beetje spelen en aanklooiie op het water.
Anders slalom/racer.
Laatst gewijzigd door To surf or not to surf op do nov 13, 2003 5:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie