Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Het grote centrale users-stellen-zich-hier-voor topic

Al het andere wat niet in de andere topics past maar wel met windsurfen te maken heeft.

Moderator: RaymondW

Plaats reactie
freek1992
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: RRD Twintip 100, HSM Fire 4,5, HSM Bolt 5,0, HSM Bolt 5,6, HSM Bolt 6,2

Re: Het grote centrale users-stellen-zich-hier-voor topic

Bericht door freek1992 » vr apr 04, 2008 12:00 pm

Ik zit toch al een tijdje op het forum maar het is toch tijd dat ik me een keer voor ga stellen..
Ik ben dus Freek1992, oftewel Freek van Triel. Ik ben leerling op het Elzendaalcollege in Boxmeer (4 Havo) en werk bij de MGG in Nieuw Bergen. Ik woon ook in Nieuw Bergen. Samen met mijn pa ben ik meestal op strand horst te vinden en je kunt me meestal herkennen aan een gif groene neilpryde expression :9~
See yah on the water! :D 8)

Erik!
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 Wizzard 272 met een Gaastra Matrix 8.0 en een North Sails Tonic 6.5

Bericht door Erik! » vr apr 04, 2008 12:11 pm

Hoi, ik ben Erik, 29 jaar en doe een surfer na.

Tenminste, dat ga ik weer proberen na 10 jaar afwezigheid. Een herintreder dus. Het herintreden gaat plaatsvinden in Kessenich/Thorn. Daarna ook naar de Grevelingen ed.

Therasan
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Therasan » wo mei 14, 2008 11:56 am

Hey,

Ik ben Niels, 27 jaar en woonachtig in Rotterdam.
Vaak ben ik te vinden aan de Zevenhuizerplas, Haringvliet, Het Oostvoornse meer en Slufter. Na al die jaren kijken en een operatie aan mijn oren kan ik eindelijk het water in zonder direct een ontsteking te krijgen.

Ik heb dus nog nooit op een plank gestaan en ben van plan dit we zo snel mogelijk te doen. Via dit forum hoop ik kennis te vergaren en advies te krijgen zodat ik met "goede" spullen veilig op het water ben (voor anderen en mijzelf)

Sven
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Fanatic JP Neilpryde Northsails

Bericht door Sven » do mei 15, 2008 2:19 pm

Lekker binnenkomen zo met al ruim 1500 berichten op m'n naam zou je denken. Maargoed: terug van weggeweest dus! Zag zojuist dat mijn laatste bezoek is gedateerd 29 december 2005. Waarom ik afwezig ben geweest? Tja, andere dingen aan m'n hoofd. :oops: Druk met de studie enzo... je kent 't wel. Of ik stond natuurlijk op het water! ;)

Sinds begin dit jaar ben ik een werkend man (met het geluk regelmatig op de Aruba en Bonaire te komen) en nu ik ook wat meer op het water sta dacht ik: laat ik weer eens een kijkje nemen op windsurfing.nl. Ontzettend gaaf om te zien dat er een hoop is veranderd (qua lay-out en mogelijkheden) en dat het forum enorm is gegroeid wat betreft leden. Windsurfing.nl ga zo door! 8)

Maargoed, voor de mensen die mij niet (meer) kennen:
naam: Sven
leeftijd: 22
woonachtig in: Amstelveen
Surfclub: Amsterdam Windsurfing
Spots waar ik vaak kom: Nieuwe meer, Amstelmeer, Schellinkhout, strand Horst
werk: klik hier

Ik hoop dat ik komende tijd weer een leuke bijdrage kan leveren aan dit mooie forum! Gegroet!

tiddo
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door tiddo » ma mei 19, 2008 5:21 am

ik zal me ook even goed voorstellen, wellicht een beetje vreemde eend in de bijt want ik woon niet in Nederland, maar in Ecuador.Specifieker,op Santa Cruz, een eiland van de archipel Galapagos.600 mijl van de kust, en om ons heen heeeeel veel water.

Ja hoe dat zo gekomen is is een lang verhaal.in ieder geval, ik ben 36, en surf sinds mn 9e.heb een tijd alleen maar geskateboard, want ik werd knettergek van die dure veranderingen, ieder jaar waren de sets compleet anders.en als je een diehard surfer bent wil je toch dat allerbeste setje stiekum ook al weet je dat jou setje vorig jaar het beste was.

nu leef ik opeens in de droomsituatie van iedere watersportfreak , nl. dat er 25 meter voor mn deur een enorme plas ligt, genaamd de Pacific(GHEHGHEH).Ik ben echt iedere dag in het water, al is het maar om het te voelen, maar meestal aan het werk als duikinstructeur of -gids, en verder surf ik zo ongeveer iedere dag wel een uurtje de golven
als het tij opkomt, dit dus met een Al Merric 6.4 of -lachen- mn DROPS 8.5 GLOBOTOUR, die perfect is voor de wat grotere point break swells zeg maar vanaf 3 meter.grappig genoeg nooit met een zeil gebruikt.al zou ik dat heel graag willen.

maar mn echte passie blijft het windsurfen gek genoeg.

wind is verradelijk hier, een deel v/h jaar tussen de 10-25 knopen, maar meer wordt het nooit.de kick hier is dat je kans hebt een zeeleeuw, hamerhaai,galapagoshaai, pinguin, walvis, orca, mantarog, vliegende vis,pelikaan, albatros enzenz. tegen te komen terwijl je op je plankie staat .ik lul niet.ik bedoel daar staat Galapagos in de eerste plaats bekend om nietwaar?
en al die dieren zijn een beetje nieuwsgierig.dus die komen even een kijkje nemen.dat is soms eng maar er gebeuren heel weinig ongelukken, ja laatst een surfer in zn knie gebeten door een haai maar die gast ging rond etenstijd surfen, das nie pilas(=is spaans=batterijen).rond etenstijd gaat iedereen eten, nietwaar?

ik vaar op een mistral equipe en wil heeeeeeel graag een kona 11.5.die kan ik hopelijk volgend jaar kopen.

iedereen die van reizen houdt is van harte welkom, en als hij/zij een zeil of board meeneemt(welke ik uiteraard met overleg vooraf gewoon betaal)is hij/zij te gast in ons(=ik , mn vrouw en onze baby Eva) grote huis dat niet van ons is maar dat we babysitten(villababysitten a.h.w.)

ik wil nl. uiteindelijk een surfcamp creeeren hier, want er zijn veel teveel buitenboordmotorbased sukkels hier.

o ja ik heb ook een kite en kiteboard, kiters kunnen hier helemaal uit hun dak gaan we hebben een waanzinnig lang strand met een perfecte beachbreak, ik kan wel wat lesjes gebruiken dus krijg ik les, krijg jij logies.

ALOHA to everyone out there, en te gekke site bye the way,

Tiddo

baanving
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Bic Adagio (1991) [zie verder profiel]

Bericht door baanving » di jul 01, 2008 3:45 pm

Hey allemaal,

Hmm, laat ik de info uit mijn profiel maar copy / pasten, dan heb ik het daar niet voor niets ingetypt :-)

Ik heb het surfen van mijn vader geleerd begin jaren '80 (was toen 7) op een ouderwetse deur. Geen idee wat het merk was, maar dat boeit ook niet. Onder geduldige aanwijzigingen (doe die mast nou naar voren.. NEE, NAAR VOREN!) heb ik daar de basis geleerd. Mijn ouders hadden in die tijd een seizoenplek aan het Veerse Meer (camping De Schotsman), ideaal!

Later (2e helft jaren 80) heeft mijn vader een nieuwe plank gekocht, die nu nog steeds achter mijn schuur ligt. Ik zal voor de historie het type nog wel een keer nazoeken, is in ieder geval een plank met vormen (geen deur dus) en voetbanden.

Ik heb in 1994 mijn eigen plank gekocht, een Bic Adagio 2.70 met paarse print (de versie uit 1991, als ik de foto's hier op het forum goed heb begrepen). Waarom die plank? Hij zag er wel cool uit :-)

Mocht er iemand zijn met verstand van boards, dan hoor ik graag de voor- en nadelen van dit board. Ik ben vooral een windkracht 3-5 surfer (met 6.4 zeil), weinig tot geen ervaring met hardere wind. Voor mijn gevoel gaat het board wel hard bij goede wind, alhoewel ik dan wel een beetje een ongeleid projectiel word... Mocht het uitmaken, ik weeg 70 kilo.

Sinds 1994 heb ik ongeveer 1 keer per jaar gevaren. Kan dus zeggen dat ik al ruim 25 jaar surf, maar om nu te zeggen dat ik al die jaren veel vooruitgang heb geboekt... nee. Afgelopen weekend bij Concert at Sea een plank gehuurd in de ochtend bij de Kabbelaarsbank (oid), was weer helemaal hooked! Wind en zon in je gezicht, snelheid.. zalig!

Wat kan ik wel:
- Varen met trapeze, voeten in voetbanden
- Sturen met voeten
- Waterstarten in water tot heuphoogte. Als het dieper is, moet ik op het board gaan staan en het zeil uit het water trekken.
- Overstag gaan

Komend jaar wil ik weer meer gaan surfen, en eindelijk eens leren gijpen!

Groeten,
Dennis
Laatst gewijzigd door baanving op wo jul 09, 2008 10:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mrdude
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Naish supercross 112 l, North superfreak 4.0, North Dr.x 4.4, North Dr.X 5.0 enz.

Bericht door Mrdude » vr jul 04, 2008 12:20 pm

Yoho allemaal,

Zal ik me ook even voorstellen en deze topic weer es activeren :P

Marcel Schutte
Woont sinds 2 maandjes in Zwolle, surft af en toe op Horst, de Rietplas (emmen), Milligerplas wil ik binnenkort ook es proberen, Zuidlaardermeer, Heegermeer (Elk jaar op vakantie naar Woudsend (Waldsein voor friezen), om daar een weekje of 2 met wat andere dudes de surfdudes uit te hangen, Op curacao gesurft (helaas woon ik er al een tijdje niet meer).

Ben 23 en ben een gevorderde beginnner ;) Zo kan ik wel met Windkracht 6 varen maar vaar ik nog zonder trapeze, kan nog niet gijpen.. gelukkig nu wel beachstart.. Heb nu eindelijk de mogelijkheid om intensief te gaan surfen (zaterdag milliger plas?:D)

Dit was em,

Laters

KlaasOmta
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 New Move 105 liter/ NS Zeta 4.7/ Fiberspar Quicktip 430/ Bic?? Giek

Bericht door KlaasOmta » zo aug 17, 2008 4:07 pm

naam: Klaas (hetbroertjevan Wiert)
leeftijd: 14
surfspul: kijk maar in mijn profiel of hier links <--
Ik ben net 1 jaar bezig met windsurfen maar ik vind het helemaal de bom! :D :P
Ik kan trapezesurfen en beachstarten, de rest moeten jullie me maar uitleggen.... :P :D :oops:

edit, ohja ik als ik ga surfen surf ik op het amstelmeer of het uitgeestermeer.

Jeffrey Leeflang
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: KA sail
Surf spul: KA sail - PD boards
Contacteer:

Bericht door Jeffrey Leeflang » zo aug 24, 2008 12:55 pm

Nou, ik zal me dan ook even voorstellen. Ik ben Jeffrey, 42 jaar en begonnen met windsurfen toen de eerste plank eind jaren '70 in Nederland werd geintroduceerd. Begonnen op Ten Cate ( de 36 heette dat ding): dat betekende dus:
Houten mastvoet ( ook wel het het " klosje" genoemd, verderop in het seizoen vaak voorzien van meters duck tape om hem nog enigzins vast in de plank te proppen )
Houten giek...daar zal ik maar verder weinig over zeggen, evenmin over de driekoekige zakdoekjes van 5,1 m² wat als zeil moest doorgaan.
De technische specificaties zal ik jullie onthouden, maar volumes van meer dan 100 liter waren geen uitzonderingen en het gewicht van 30Kg was ook niet echt optimaal. :+

Daarna kwam ik als testrijder voor Ten Cate aan de bak op de TC Rush en was mede verantwoordelijk ervoor om hun cardan kopping ( mastvoet) te slopen...wat ook steeds lukte :D
Prachtig azuurblauw boardje met een swallow tail, voor die tijd met een lengte van 2.99m uitzonderlijk licht, zo'n 11 kg en een van de fijnste planken ooit. Maar verschrikkelijk breekbaar.

Daarna overgestapt op het onbreekbare materiaal, een TC Fury. Beetje zwaar maar zo verrekte stevig en lekker snel. Qua zeilen bleef ik hangen in de NP range...de RAF was toen heeeelemaal te gek.

Na jarenlange slopende horeca jaren nooit meer wat gedaan maar in 2003 toch weer een nieuw board gekocht en deze heb ik tot op heden nog steeds, hoewel deze weer sinds 2005 op zolder ligt. Een Mistral Switch V97, met een HotSails SR2 5.8 full camber speed sail, een Neill Pryde MPR 4,7 en een Gaastra GTX 6.5
Net even gekeken en het stof weggeblazen en voorgenomen om op het Alkmaardermeer, Medemblik of Andijk onveilig te maken.

Leuk forum en misschien is het een idee om herintreders een verzamelplekje te geven ? Beginners zijn dat over het algemeen toch ook weer niet vaak..? :roll:

Dual-J
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Dual-J » vr sep 05, 2008 10:44 am

Dan stel ik me ook nog even voor:

Jarno Jansen, ben 14 jaar, 4e jaar HAVO'er.
Ben sinds een kleine 2 maandjes aan het surfen, en vind het nu al helemaal geweldig!
Ik heb pasgeleden een leuke (wel oude) surfset gekocht, en surf nu op een Ten Cate Runner met een F2 5.7 zeil, en een F2 snelsluitgiek. Mocht ik ooit nog een keer een goede surfer worden, dan heb ik nog een Ten Cate Fury liggen (prachtig plankje, mooi klein [ook oud] ) met een Gaastra WaveFoil 4.1 of een naamloos 6.0 zeil liggen.

Als ik aan het surfen ben, ben ik samen met mijn broer op het zuidlaardermeer te vinden.

Voor vragen/opmerking of iets in die riching, stuur maar een PB'tje

robw
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: f2 stoke- north natur 6.2

Bericht door robw » zo sep 14, 2008 7:02 pm

hier gaat ie dan ,mijn naam is rob weustink ben 38 jaar ,ben begonnen met surfen rond 1985.
zo`n jaar of 10 gesurfd van deur tot tot diepzeeduikers materiaal.

ik woon in enschede ,er is bij ons wel een plas water in de buurt, maar als er al wind staat is ie ook alweer weg ,en de plank mag ook niet langer zijn dan 4 meter anders raakt mijn neus de overkant,vandaar dat ik me op strandhorst concentreer.

ben dus onlangs weer begonnen ,herintreder dus zoals meesten hier geloof ik hehe, op een f2 stoke117.
hobby`s zijn windsurfen{opnieuw} , formule 1,tennis,vakantie en veel zon.

erg gaaf forum trouwens.

groeten rob

danielh
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: 62 tot 84 liter - 3.3 tot 5.3
Contacteer:

Bericht door danielh » vr sep 19, 2008 4:32 pm

Ik bedacht me dat ik me nog nooit voorgesteld heb hier..
gaan we dan:

naam: daniel vd h

woonplaats; leeuwarden

leeftijd: 22

beroep: student Tourism management / parttime tech helpdesk medewerker

surft sinds: vorig jaar (aug.) weer opgepakt, lang daarvoor wel aantal jaartjes af en toe gesurfd

surfspul: boards - f2 maxtoair 259, 103 liter. f2 maui project 8"2', 76 liter.
zeilen - gaastra manic 4.7 (2003), gaastra poison 5.4 (2005), binnenkort gaastra echo 6.6 (2003)
masten - simmer 30% 4.00 (2006), pryde x3 4.60
giek - neilpryde matrix full carbon

homespot: Makkum of Lauwersoog

momenteel kan ik: prima beach / waterstarten, prima voetbanden / trapeze varen, leuke sprongetjes maken, af en toe gijpen

primaire doelen ( < 1 jaar): gijp GOED onder de knie krijgen, de zee op

overpowerd
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: vinta threefory, hy-fly slalom 295 ,gun sails mega x 6.3 ,maui hotsail 4.9, de vries sails 4.2

Bericht door overpowerd » do sep 25, 2008 8:43 am

heey

ik ben hymke en ik woon in workum
ik ben bijna 15
ben nu bezig met havo (leerjaar 3)
ik surf sinds begin zomer
ik surf vaak op sneek en daar komt volgend jaar workum ook nog bij natuurlijk
ik heb cwo 1 en 2 bijna ook in een week gehaald
verder roei ik af en toe op harlingen
en zeil veel wedstrijden

:D :P

billyBibbit
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Naish Icon 120, Gaastra remedy 6.4, Gaastra Matrix 6.0, Arrows Craze 5.0

Bericht door billyBibbit » za sep 27, 2008 11:37 pm

Na hier al maanden rond te lurken zal ik mij toch maar even voorstellen: Billy Bibbit is de nick.
Ik heb jaren geleden leren surfen op de Bic Calipso van mijn broer. Zo'n lekkere zware, lange tupperware plank. Op zo'n °¼ber stabiel geval leer je natuurlijk wel snel en na jaren niet gesuft te hebben dacht ik mij toch te herinneren dat ik het beter kon. Ik heb dit voorjaar dus een nieuw freeride setje gekocht en ik weet echt niet wat ik mee maak! Wat een lol heb ik met die nieuwe spullen!

Ik surf meestal op het Valkenburgse meer bij Leiden omdat ik daar nou eenmaal woon en werk maar ik ga zeker nog naar grotere spots toe.

Have fun en tot ziens!

ingah
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door ingah » zo sep 28, 2008 9:34 am

Hey ik ben Inge.
Surf sinds februari van dit jaar. Meestal op het valkenburgse meer bij Leiden. Ook een maand op maui (bij mijn vriendje jip) geweest, waardoor ik het nu al aardig kan en het steeds leuker wordt.
Ik ben 23 jaar en ben fysiotherapeute en tevens studeer ik master manuele therapie.
Andere hobby is basketbal waardoor er soms weinig tijd over blijft voor surfen. Schiet toch iets minder goed wanneer ik een dag gesurft heb en daarna een wedstrijd speel.

Ik vaarop een JP freestyle/wave uit 07 93litr.
Zeilen zijn superfreaks

Te herkennen aan de zwarte renault twingo waar alles in past!!

Tot op het water

Citruspers
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: G-sailboards Marco Copello
Contacteer:

Bericht door Citruspers » wo nov 05, 2008 8:41 pm

Na een tijdje te hebben gezocht deze sticky gevonden, tijd om me voor te stellen ;)

Hier geregistreerd als Citruspers (zeg maar niks), in het echte leven bekend als Marijn (en soms ook citruspers...), en ben 17 jaar.
Ben op mijn 12de begonnen met surfen toen ik op vakantie was in Zeeland (camping de Schotsman), ontmoette daar een stel leuke mensen die toevalligerwijs uit hetzelfde dorp kwamen als ik. Ze raadden me aan te gaan windsurfen, en met wat aanmoediging van mijn ouders (die vroegah ook gesurft hadden) les genomen. Ik was meteen enthusiast, heb de hele vakantie lekker gesurft.

Na de vakantie via sites als marktplaats gratis surfspullen gevonden (lees: ouwe meuk): plank/kastdeur van 20 kilo, knoopgiek, en toebehoren. Daarna nog een paar keer gesurft maar het zwakte af...

Na 4 jaar niet te hebben gesurft kwam ik weer in contact met de mensen van 4 jaar geleden, en planden we onze vakanties samen (afgelopen zomervakantie) (weer naar de schotsman). Bij aankomst 1x "gesurft" met de ouwe meuk, en besloten dat dit echt niet meer ging. Ouders lief aangekeken (een scholier met geld, wat dacht je?), en nieuwe spullen gehaald. onder deze post zal ik een paar plaatjes toevoegen, van oud naar nieuw ;)

In de vakantie 3 weken non-stop gesurft, en later ook nog, en het surfgevoel is er nog helemaal ^_^
Het enigste probleem is eigenlijk het geld, sinds ik 90 euro heb op moeten hoesten voor een goede trapeze heb ik geen geld meer voor een nieuw groter zeil. 5 M2 is op zich prima op een meer als het Veerse meer, maar op strand Nulde heb je w.m.b toch een groter zeil nodig (of meer wind). ;)

Verder nog wat info over me: ik ben wel eens omschreven als Tafeltennis-ICT-Windsurf-dude, wat in mijn ogen een vrij aardig beeld geeft van me. Computers zijn mijn hobby, windsurfen mijn passie :)

Dat is het wel zo'n beetje, hoop hier vooral gezelligheid en tips te vinden, en zo te zien gaat dat helemaal goed komen. In ruil heb ik vooral gezelligheid te bieden (ik ben nog niet zo'n hele goede windsurfer), maar als je nog eens een PC-vraagje hebt kan ik je denk ik wel helpen ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vanbinnenwater
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door vanbinnenwater » wo feb 25, 2009 8:36 am

haai , nog een jeroen hier
kom ook text typen op dit forum.
gegroet!

mark_roosje
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Tabou Rocket, Neilpryde Expression 6.2, Arrows Craze 5.7, NP SP 4.9
Contacteer:

Bericht door mark_roosje » wo feb 25, 2009 7:58 pm

Nou dan zal ik me maar ook voorstellen. Ik ben mark, 18 jaartjes oud, surf sinds een jaartje. Eerst heel lang gezeild maar had wel zin in iets nieuws en tja nu ben ik dus verslaafd aan het windsurfen. Ik vaar meestal op de zevenhuizerplas samen met mijn broer, vlakbij Rotterdam. Ben ook te vinden op het Veerse meer dan ben ik druk zeil les aan het geven en meestal zit ik dan te kweilen op de surfers die kneiter hard voor bij varen. Hoop dit jaar in de achterste voetband te komen en flink hard te knallen. Zijn er nog meer mensen die op de zevenhuizerplas varen?

Ciao,

Mark

Tomba69
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Starboard S-type115, SOS 92

Bericht door Tomba69 » ma apr 06, 2009 1:14 pm

Hoi allen, ik ben Tom 39 en kom uit De Meern.
Ik ben een echte her-intreder.
Ben begonnen rond 1976-1977 op eenMistral Alround en ben in 1985 t/m 1987 op vakantie geweest naar de Schotsman uiteraard op de surf camping.
Ik had een customboardje dat rete snel ging maar waar de vinbox regelmatig uit werd gevaren en ik heb een Banzai Tsunami gehad.
Ik surf sinds 1988 niet meer door div. redenen maar het bleef jeuken.
Ik ben sinds kort eigenaar van een starboard carve 99 en heb 2 gaastra Nitro 2 zeilen 6.6 en 7.8, zaols je ziet moet ik nog een zeil zonder cambers van rond de 5.7 hebben.
Ik heb nog geen idee waar ik in nederland ga surfen(vroeger was het muiderberg) maar ik zal eens wat rond gaan hoppen.
Ik hoop velen van jullie eens te mogen ontmoeten.

Engel
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 air; F2 wave; Gaastra Poison 5.4 / 4.7

Bericht door Engel » ma mei 25, 2009 10:45 pm

Al enkele jaren geleden geregistreerd maar nooit voorgesteld of veel berichten geplaatst, dus wel zo netjes om dat ooit te doen.

Ben 34 jaar, woon sinds 1983 in Almere en dat was ook meteen het 1e jaar dat ik op de Ten Cate Beacher van mijn vader ben begonnen. Daarna verder leren surfen op Tiga's, Vinta's, Bic's en als laatste een F2 wave en F2 Air gekocht rond 1999/2000. Veel op Pampus, Almere Haven, Zandvoort en Wijk aan Zee geweest.

Toen begonnen de tropenjaren (kinderen en werk) waarbij het helaas tot 2005 niet meer van gekomen is. In 2005 een 2-tal Poisons gekocht en het nog een paar keer geprobeerd maar blessures aan knie etc.. Nu is het zover dat er tijd vrij gemaakt kan worden (en het lichaam ook weer kan) om deze geweldige hobby weer goed op te pakken. Hoop morgen weer mijn eerste sessie te doen op Muiderberg, Almere Haven of Pampus en dat het net als fietsen niet te verleren is :D. Bedoeling is om langzaam weer mijn oude niveau te halen en Wijk aan Zee weer te verkennen.

Plaats reactie