Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Surfers en muziek!

Voor luchtige en serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.

Moderator: super_ik

Plaats reactie
Tidalwave
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: Flikkaboards - HSM mijn initialen + 3
Contacteer:

Surfers en muziek!

Bericht door Tidalwave » vr dec 09, 2005 10:44 pm

Iedereen heeft andere muziek waar hij of zij graag naar luistert. Het is een onderwerp waar iedereen over mee kan praten. De één maakt muziek, de ander luistert er naar en de ander heeft er juist een hekel aan! In dit onderwerp telt ook jouw muziek smaak. Naar welke muziek luister jij voor je lekker gaat varen? Of bij welke muziek ga jij zowat over je nek? Vertel hier je verhaal!

-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------

Aanvullende informatie voor de huiskamer/stuffis generalis
De huiskamer/stuffis generalis is een groot succes, maar vrijwel niets is normaal terug te lezen. Vandaar dat we vanaf heden een aantal dingen gaan veranderen. Sommige personen moeten gewoon persee chat berichtten plaatsen, deze berichtten worden zonder pardon verwijderd. Hierdoor blijven serieuzere topics aantrekkelijk om te lezen en hoeft deze niet eerst gefilterd te worden op chat berichtten. Maar hiervoor in de plaats, komen er een aantal "vaste onderwerpen" die altijd al populair zijn geweest voor de chatters onder ons. :wink: Want het moet natuurlijk wel gezellig blijven op het forum!

Wat mag je in deze "vaste onderwerpen" dan plaatsen?
Zelf een topic openen?
Je bent natuurlijk altijd nog vrij om zelf een onderwerp te beginnen die over iets anders gaat. Geef wel duidelijk aan waar het over moet gaan, dan kunnen berichtten die hier niks mee te maken hebben gemakkelijk verwijderd worden.
Hier zal strenger worden opgetreden dan voorheen, niet al te veel zeggende posts kun je in de andere topics vast en zeker wel kwijt. Zonde van je tijd om iets te typen wat toch verwijderd wordt, hoe kort het ook is.

Een feestdagen topic zal na de gebeurtenis op slot gaan en niet langer bovenaan staan. Er zal dus een nieuw topic komen voor de volgende feestdag en die van de vorige is nog na te lezen.

[/size]
Laatst gewijzigd door Tidalwave op do aug 23, 2007 12:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Maranello-m1
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: f2 wave guerilla 68, JP Super-X 104, NP zone 5.0, saber 5.7 en 6.7, V8 7.5
Contacteer:

Bericht door Maranello-m1 » vr dec 09, 2005 11:02 pm

De laatste tijd bekijk ik altijd even het JP-promo filmpje van Ricardo Campello in Pozo voor ik in de auto spring om te gaan surfen.... geweldig opzwepend nummer staat eronder.

Als ik een leuke move wil doen of net even iets meer lef nodig heb bij het oefenen van mijn forward dreun ik dat nummer vaak op in mijn hoofd! En dat helpt echt! Al komt er wel vaak een abrupt einde aan het nummer als hij mislukt en je met een enorme rotklap op het water ketst!

Ook de nummers van de Neilpryde-promo-filmpjes mogen niet ontbreken (archief 2005 op http://www.neilpryde).

Als het echt een vette surfdag is, dan heb ik altijd nog een cd-tje met "Deep Dance" van Hoodlum Priest in de auto, de intro-song van de oude Neilpryde-video "Instant Replay", uit de tijd van de MK II volgens mij (die ik toen ook had, wat het extra cool maakte!)

Heb ook de nieuwe DVD SPAM liggen, maar dat is echt vreselijke oudbollige rock en slaapmuziek wat eronder geplaatst is. Ik vond het ontzettend slechte DVD totdat ik de originele muziek uit zette en keek terwijl er goede nieuwe rmb speelde en nieuwe dance muziek. Gelijk werd het een super gave DVD! muziek doet zo veel! 8)

Julian
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: 99 Chameleon 85L w/ Ezzy Wave Panthers
Contacteer:

Bericht door Julian » za dec 10, 2005 12:15 am

Ik heb sinds kort Hotel van Moby in huis, °ƒÆ’°‚©rg goede, maar wel rustige muziek (misschien ietsje minder voor de °ƒÆ’°‚©chte surfers onder ons ;))

Een ander geweldig nummer is The Other Side - Paul van Dyk en ook al wordt het niet aangemoedigt hier (en terecht misschien) is het misschien de moeite waard om deze even te downloaden (zodat je een impressie krijgt en de single kan gaan kopen, natuurlijk :wink: :+ )

Sjanie-Banie
Windsurfbabe
Windsurfbabe
Contacteer:

Bericht door Sjanie-Banie » za dec 10, 2005 12:25 am

Ik heb nu 3 cd's van Racoon (van een heel lief persoon gehad :P ) en die ruleren echt de pan uit! Zelfs naar het concert geweest :lol:

BoZ surfer
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 Wizzard 272 (2003) F2 glide 5.5, neil pryde NR 4.7, gunsails target 6,3
Contacteer:

Bericht door BoZ surfer » za dec 10, 2005 10:14 am

ik luister voor naamelijk naar hip-hop! 8) en als ik zin heb in wat rockmuziek zet ik ACDC aan of als ik in een wilde bui ben blink 182 of sum 41!

Sheerd
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Score V111, Arrows Craze 5.7 en nog wat van die ongein
Contacteer:

Bericht door Sheerd » za dec 10, 2005 4:53 pm

Sjanie-Banie ik heb ze ook! :) vanavond voor de 3e keer naar Racoon toe, 22 december voor de 4e keer! :D
Verder: Aphex Twin, Deftones, Infected Mushroom, Weezer, Kill Hannah, Incubus, Audiobullys, Story of the Year, Thursday, The Sheer, The Killers, Pink Floyd, MSI, Gorillaz en verder nog meer:P

Jaapjxs
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: T1 MWX 74 3.0 + Goya One 85 + Fanatic Skate 102 - Simmer Icons
Contacteer:

Bericht door Jaapjxs » za dec 10, 2005 5:12 pm

8)

Momenteel luister ik veel Coheed and Cambria (al tijden m'n favoriet 8)), Thursday, Story of the Year, Sublime, Alkaline Trio, At the drive-in en in de auto wil ik nog wel eens Faithless of Face Tomorrow luisteren...

Soms ook soundtracks van o.a. Pulp Fiction, Fear and Loathing in LV, Jackie Brown, Kill Bill, etc. etc.

Pikey
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: JP FSW86/254 (+ MFC Freewave 25), Zone 4.0, Aerial 5.0 , Flow 0 X 6.0

Bericht door Pikey » za dec 10, 2005 6:06 pm

Ik luister echt van alles: hip-hop tot drum'n'bass tot salsa tot metal.

Op het moment voor na het surfen: Guillermo Portabales, heerlijke Cubaanse salsa/merengue.

Vlinder
Windsurfbabe
Windsurfbabe

Bericht door Vlinder » ma dec 12, 2005 9:49 pm

GREEN DAY RULES!!!!!
klinkt zo lekker bij het surfen :wink: (bij het kijken naar mun vriend)
Voor en na die tijd dan he......(als ik gesurft heb dan h°ƒÆ’°‚©)

en nog vele diverse...
vooral trance en (punk)rock.....

k!M
Windsurfbabe
Windsurfbabe
Surf spul: norht, north, north, north, bic
Contacteer:

Bericht door k!M » wo dec 14, 2005 7:59 pm

lenny kravitz!! Seal en santana doen het ook goed!

Laura
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: KA Sails
Surf spul: JP rrw 91, KA killer 4.2 en 4.7 en KA Kaos 5.3

Bericht door Laura » wo dec 14, 2005 9:31 pm

het liedje van racoon feel like flying is heel toepasselijk om te luisteren voordat je gaat surfen/of erna :wink: :D

DD
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: formula, freestyle, wave zie
Contacteer:

Bericht door DD » do dec 15, 2005 10:16 am

ik vind greenday ook wel heel erg chill, vooral voor het surfen in de auto

Sheerd
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Score V111, Arrows Craze 5.7 en nog wat van die ongein
Contacteer:

Bericht door Sheerd » za dec 17, 2005 7:30 pm

Laura schreef:het liedje van racoon feel like flying is heel toepasselijk om te luisteren voordat je gaat surfen/of erna :wink: :D
En natuurlijk ook: Ice Cream Time!

'And the sun is in my head and it's okay it's an ice cream day'

INDERDAAD! :D

Dixey
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Skate 102, TB Rocket 135, Remedy 5.7, NP Expression 6.2, NP Ryde 7.0

Bericht door Dixey » zo dec 18, 2005 8:38 pm

Guns 'n Roses vind ik erg lekker om voor het surfen te draaien in de auto! Of Muse, ook lekker om op te laden :P

En als ik van het water kom iets relaxere muziek, St Germain, Buenavista Socialclub, of een beetje Jazz :)

Snuitje goes ...
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: F2 / AHD / Gaastra

Bericht door Snuitje goes ... » wo dec 28, 2005 11:34 am

Opladen, Fall of Troy. Voor de rest luister ik naar post-rock, ambient, jazz en indie.

Richard Blom
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Bericht door Richard Blom » do dec 29, 2005 9:47 pm

ikke luister heel veel Nirvana en Dropkick Murphys... is ook zeer chill
het boeit me niet zow als het maar punk rock metal is en goed klinkt.....:P

Corriesurf
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Bericht door Corriesurf » vr dec 30, 2005 10:25 am

Monster Magnet.. z°ƒÆ’°‚©°ƒÆ’°‚©r de moeite waard.

Wim
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: AHD Fury88, AHD SL110, AHD SL140, zeilen KA Koncept
Contacteer:

Bericht door Wim » vr dec 30, 2005 1:16 pm

Jammer dat Arrow rock alleen op de AM frequentie zit, anders was dat DE zender om in de auto naar te luisteren, zeker onderweg naar een surflocatie.

Julian
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Contacteer:

Bericht door Julian » vr dec 30, 2005 6:31 pm

Wim schreef:Jammer dat Arrow rock alleen op de AM frequentie zit, anders was dat DE zender om in de auto naar te luisteren, zeker onderweg naar een surflocatie.
Voor jou misschien, geef mij maar Slam o.i.d., om alvast in hogere sferen te komen ;)

Dit zei ik helemaal niet? @ Mods: PB :z

Maargoed, Buddha Bar is dus echt hele relaxte loungemuziek. Alleen superduur in de winkel :(
Laatst gewijzigd door Julian op zo jan 20, 2008 10:00 am, 3 keer totaal gewijzigd.

F2_Jan
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 Xantos: Vectra 5.0 Roha 5.5 Gaastra Pilot 7.0

Bericht door F2_Jan » za dec 31, 2005 10:22 am

Slam-fm rulez... Lekkere sound prima voor en na het surfen!

Wind-interval
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Van alles en nog wat....
Contacteer:

Bericht door Wind-interval » za dec 31, 2005 10:51 am

Ben ik hier de enige die van Dance houdt?
Mijne favorite radiozenders zijn: X-fm en Radio538 voor als ik weer eens in de file sta :z
dance muziek zet ik niet zo vaak op in de auto, wordt bijna altijd geflitst als ik daar naar luister in de auto :r :x

misja galama
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Boards:Naish playmate 115 AHD mx 92 F2 Mystery 75 Zeilen:4.0 combat 4.5 5.0 expression 5.7 6.5

Bericht door misja galama » za dec 31, 2005 12:19 pm

Voor het surfen luister ik meestal naar wat goeie ouwe rock 'n roll, Greenday of natuurlijk The Surfers met Windsurfing.
Wat lekkers van Groove Armada, The Chemical Brothers of Junkie XL gaat er natuurlijk ook wel in.
Eigenlijk alles wat mij een beetje in de mood kan brengen om bij een snijdende 6bft. met 5-6 graden het ijskoude hollandse water over te knallen.

Grunt
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Zie profiel

Bericht door Grunt » zo jan 01, 2006 12:30 pm

Is zet de laatste tijd voor het surfen vooral System of a Down op (of Korn o.i.d.). Na het surfen meestel wat rustiger werk. Slam Fm weet ik ook wel te waarderen. Bij Horst zet ik meestal Rammstein op :).

Julian
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Contacteer:

Bericht door Julian » zo jan 01, 2006 1:56 pm

Wind-interval schreef:Ben ik hier de enige die van Dance houdt?
Mijne favorite radiozenders zijn: X-fm en Radio538 voor als ik weer eens in de file sta :z
dance muziek zet ik niet zo vaak op in de auto, wordt bijna altijd geflitst als ik daar naar luister in de auto :r :x
met zijn twe°ƒÆ’°‚«n staan we sterker! ;) ben ook weg van dance en ik hoef niet zelf te rijden dus ook in de auto gaat het lekker op ;)

Andre Mook
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Fanatic en NP

Bericht door Andre Mook » zo jan 01, 2006 2:11 pm

Mijn muziek keuze bestaat alleen maar uit trance en techno. Heel af en toe een uitstapje naar hardtrance of progressive maar daar blijft het dan ook bij.

Wind-interval
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Van alles en nog wat....
Contacteer:

Bericht door Wind-interval » zo jan 01, 2006 2:24 pm

Het valt me op dat toch nog veel mensen een cd of mp3's gebruiken in de auto.. ik ben dat nogal gauw bui en gaat de radio weer aan.

Lawyer
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Lawyer » do jan 05, 2006 4:44 pm

Moet je meer cd's hebben.
Hou zelf vooral van indie, maar heb veel favorieten zoals, The Killers, Coldplay, Death Cab For Cutie, Rooney (uit california surfstate, zegt genoeg), Phantom Planet, The Ramones natuurlijk, The Perishers, Franz Ferdinand, Pete Philly heeft met Mindstate ook een vette plaat, Racoon, The Sheer, Bloodhound Gang, Scissor Sisters, Mark Lanegan, Incubus, Imogen Heap, Gabri°ƒÆ’°‚«l Rios, Flogging Molly, Fiona Apple, Damien Rice, The Bravery mag ook niet ontbreken, Brand New Heavies, Audio Bullies, Bright Eyes, Interpol, Arctic Monkeys, Cake, Saybia en absoluut zeker The Subways en The White Stripes.

Zoals je kunt zien een nogal brede muzieksmaak, voor ieder wat wils.

Julian
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Contacteer:

Bericht door Julian » do jan 05, 2006 4:53 pm

Ideaal: koop zo'n cassettebandje met converter voor je MP3-speler. Maak voor jezelf een grote lijst met favoriete nummers en zet hem op shuffle en herhaal alle: je hebt nu zojuist je eigen top 40 non-stop gemaakt ;) Reken maar dat dat lekker is in de auto ;)

Vlinder
Windsurfbabe
Windsurfbabe

Bericht door Vlinder » do jan 19, 2006 6:12 pm

ik ben op het moment bezig met alle nummer van Green Day te downloaden....
Heb ook een aantal live nummers....

Green Day is echt super goed, ook live :P 8)

Julian
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Contacteer:

Bericht door Julian » do jan 19, 2006 7:29 pm

Haha, tineke als je het niet verteld mag het maar in principe zijn ze op het forum nogal fel anti-downloaden :lol:

Plaats reactie