Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Surfers en muziek!

Voor luchtige en serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.

Moderator: super_ik

Plaats reactie
dabeliever
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: Surfers en muziek!

Bericht door dabeliever » di jul 09, 2013 3:52 pm

Dan ben ik waarschijnlijk iemand met een muziek keus die refereert naar de tijd waarin de rock n roll hoogtij vierde.
De shadows , beachboys , ventures vind ik echte surfmuziek. Maar ook de gypsy kings, jack johnson ,dire straits (mark knopfler) ub40 vind ik relaxt. Het hoeft van mij niet zo hard meer, gewoon relaxt
Het zal de leeftijd zijn

Endewerf
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD FSW 85,Fanatic Ray95, Speedster 69&79, Ezzy 4.5&5.0&5.8 Gaastra 7.0&8.5&9.2
Contacteer:

Bericht door Endewerf » vr sep 13, 2013 11:44 am

Zaterdag vindt het North Sea Surf Festival festival plaats in de Melkweg in Amsterdam dat volledig in het teken staat van instrumentale surfmuziek. Op het festival treden acht surfbands uit binnen- en buitenland op waaronder Bambi Molesters en Los Coronas, twee van de populairste surbands uit Europa en headliner Lost Acapulco uit Mexico. Naast optredens van bands vinden in de Melkweg Cinema de Nederlandse premières van de surffilms Storm Surfers en Surfing & Sharks plaats, plus de vertoning van de legendarische surfklassiekers Morning Of The Earth en Crystal Voyager. En uiteraard The Phantom Four uit NL. Kijk hier het lange surfmuziek item bij DWDD van afgelopen woensdag

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/242577

TiNNiT
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou Rocket 2012 125L / Gaastra Matrix 6.5 (2010) / 7.5 (2013)

Bericht door TiNNiT » vr sep 13, 2013 4:47 pm

Ik luister de laatste tijd vaak hiernaar, lekker alleen in de auto op weg naar.....vul maar in :D

[/youtube]

[/youtube]

Reindt
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Genoeg! of?????

Bericht door Reindt » vr sep 13, 2013 5:02 pm

Grappige Topic, maar dan zal ik ook maar vertellen waar ik naar luister en blij van word en waar van juist niet :)
Mijn voorkeur gaat uit naar Progressieve Metal, zoals Dream Theater, Fates Warning, Threshold, Redemption, Shadowgallery , Symphony-X, Evergrey, Arch-Matheos en nog en hoop van dezen, Oude rock kan mij ook wel bekoren zoals Bad Company, Foreigner, Heart enzv.
Metal in zijn algemeenheid of de betere Hardrock, Oude Metallica, Savatage , enzv enzv... Zelf speel ik ook gitaar en heb ooit lang geleden in een metalband gespeeld en regelmatige opgetreden, maar net niet wereld beroemd geworden. :(
De betere pop - rock kan ik ook wel handelen, Queen (geen Radio GaGa spul) , Seal, en weet ik wat al niet meer...

Ook bezoek ik regelmatig concerten en dat zijn er dan altijd in de Metal georiënteerde hoek, behalve dan de 3 keer dat ik met mijn dochter naar Anouk ben geweest (kan ik ook wel goed verdragen)
Wat ik echt verschrikkelijk vindt is die House, hiphop, Trance en weet ik wat al niet meer, dan luister ik nog liever naar Fransje Bauer :D
Maar niets van dit heeft te maken met dat ik ook surf, ik luister hier al zo'n 35 jaar naar en dat zal vermoedelijk voorlopig ook nog niet veranderen. :lolno:

sonick
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door sonick » za dec 14, 2013 10:59 am

De Dawn .. Het is mijn favoriete liedje
Werd verliefd op het sinds de eerste keer gehoord op http://www.live4mmo.com
[/youtube]

Endewerf
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD FSW 85,Fanatic Ray95, Speedster 69&79, Ezzy 4.5&5.0&5.8 Gaastra 7.0&8.5&9.2
Contacteer:

Bericht door Endewerf » do jun 12, 2014 10:51 am

The Phantom Four (Nederlands beste surfband) heeft een nieuwe plaat! CD presentatie zaterdag 14 juni in The Jam Amsterdam, hier de gehele plaat. Surf's Up!

[/youtube]

Robke
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: witte boards & sailworks & tectonics

Bericht door Robke » do jun 12, 2014 11:50 pm

bij mij werkt dit altijd goed, zeker op zo'n 5 minuten reistijd van de waterkant
even alles weer scherp krijgen, zeker mijn spaans :)
http://www.youtube.com/watch?v=7jFdrUo5jxk

Mr.Sun
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Mr.Sun » ma mar 30, 2015 4:40 pm

Ik ben echt ontzettend verslaafd aan muziek. Heb inmiddels zoveel albums verzameld dat ik van de week speciaal zo´n online opslag abonnement van Strato heb gekocht, omdat het gewoon teveel ruimte innam op mijn pc. Qua stijlen ben ik vrij divers, maar ik denk dat ik toch het meest neig naar de ietwat ´alternatieve` muziek (ik vind het altijd heel lastig om mijn smaak te beschrijven). En ik houd wel van een beetje donker/new wave, zoals Joy Division en Interpol. Het hangt ook van de context af, want ik kan er ook echt van genieten om in de auto mee te zingen met de top40 :P

relaxer
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Sailloft, T1, AL360, windgear (Fanatic, \Naish)

Bericht door relaxer » di mar 31, 2015 10:31 am

Seether en Staind en alltime favorite de Red Hot Chilly Peppers met name de meeslepende Californication albums.
Vindt mijn zoon ook super.

Plaats reactie