Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

SailStick (handzeil)

Productinfo, wedstrijden, team info, nieuwe boards...etc. Weet jij iets wat met surfen te maken heeft, plaats het hier, zodat je mede surfers het ook weten!

Moderator: RaymondW

Plaats reactie
Jesper
Deur-surfer
Deur-surfer
Contacteer:

SailStick (handzeil)

Bericht door Jesper » ma feb 11, 2019 10:10 pm

Ik ben al een paar jaar hobbymatig bezig met het ontwikkelen van een universeel (inklapbaar) zeiltje wat je kan gebruiken op alles wat rijdt, vaart of glijdt waar je je handen bij vrij hebt.(skateboard, schaatsen, surfplank etc.)
Het idee ontstond omdat ik eenvoudig wilde kunnen windsurfen op een longboard(skateboard). Het eerste concept werkte boven verwachting en daarom ben ik er mee doorgegaan. Op deze site staan wat filmpjes en foto's van het product: http://www.sailstick.com.
Ik heb me ingeschreven bij de kvk en ben op zoek naar 1 of meer partners voor productie en/of verkoop. Als iemand een goede tip heeft of interesse om een keer te kijken, proberen of te sparren dan hoor ik dat graag. Als het een beetje waait (16+ kts) ben ik vaak aan het testen in de buurt van Alkmaar.

Plaats reactie