Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Petitie bescherm de kust!!?

Productinfo, wedstrijden, team info, nieuwe boards...etc. Weet jij iets wat met surfen te maken heeft, plaats het hier, zodat je mede surfers het ook weten!

Moderator: RaymondW

Plaats reactie
Bianchi_euro
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Ik ben helemaal geen world cupper wannabe...

Petitie bescherm de kust!!?

Bericht door Bianchi_euro » vr jan 22, 2016 12:10 pm

Vertel Bianchi dat hij niet zoeken kan. Waarom vind ik op dit forum als ik de zoektermen "petitie" of "bescherm de kust" intyp nul hits? Zo een petitie zou op de voorpagina van dit forum moeten staan!!!

Die VVD heeft Groningen al verwoest, hebben alle bedrijven die geld opbrengen geprivatiseerd. Maar da's nog niet genoeg. Nu had de VVD haar oog laten vallen op de Nederlandse kust. Ook die kun je om de zeep helpen. Op dit forum lees je over problemen op de Brouwersdam. Als die VVD haar zin krijgt kun je straks in heel Nederland niet meer surfen. Wordt het hier net als in België (kijk op google-earth eens hoe daar de kust eruit ziet)! De surfBelgen komen in Zeeland uithuilen over de schade die de politiek daar heeft aangericht.

Die plannen kan de VVD (voorlopig?) op haar buik schrijven. Een schop na kun je ze nog steeds geven. Dus kijk één minuut het filmpje op deze link: https://beschermdekust.nl/

Afbeelding
België - de hele kust ziet er daar ongeveer zo uit - volgebouwd dus.

SurfinDirk
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: Petitie bescherm de kust!!?

Bericht door SurfinDirk » vr jan 22, 2016 1:13 pm

helemaal mee eens! De kust moeten we beschermen.

Maar om nu overal Belgie als voorbeeld aan te halen, vindt ik dan weer onzin. Kijk eens hoe lelijk sommige van onze kustgebieden zijn:

Afbeelding

Mark
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-413
Teamrider: Fanatic Duotone ION
Surf spul: Vanalles :-)
Contacteer:

Bericht door Mark » vr jan 22, 2016 2:02 pm

Bianchi_euro schreef:Vertel Bianchi dat hij niet zoeken kan. Waarom vind ik op dit forum als ik de zoektermen "petitie" of "bescherm de kust" intyp nul hits? Zo een petitie zou op de voorpagina van dit forum moeten staan!!!
Ik snap er ook helemaal niks van. :wink: :P

TheoB
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Avanti, Flikka, Finish

Bericht door TheoB » vr jan 22, 2016 2:48 pm

Als ik de foto's zie dan is het in belgie veel gezelliger en hebben ze nog meer wind ook!

Blijft een moeilijke discussie , als je niets doet loopt nederland onder water
als je mooie dijken / duinen wil neerleggen moet je geld hebben
wat mij betreft eerst bouwen >> geld binnen >> dijken/duinen waterkering weg, Tiengemeente weer terug naar de Natoer

Ben ik als Hollandse Belg weer wat eerder bij de waterkant :clap:

Tis'januari t water is koud ik ga de KNRM weer ff spekken dat vind ik dan weer belangrijk, wens Bijankie wel alle succes!

surfingshrink
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: ja

Bericht door surfingshrink » za jan 23, 2016 8:48 am

helemaal mee eens witje! Dit kan niet genoeg aandacht krijgen. Kustgebied in nl is te mooi voor dit soort fratsen.

Plaats reactie