Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact
Productinfo, wedstrijden, team info, nieuwe boards...etc. Weet jij iets wat met surfen te maken heeft, plaats het hier, zodat je mede surfers het ook weten!
Rumors are that a lot of riders will change: Ben van der Steen, Malte Reuscher, Steve Allen, Steven van Broeckhoven, Cyril Moussilmani, Pascal Toselli….
The latest rumours are that Matteo Iachino could join Severne, Pascal Toselli and Enrico Marotti JP-Australia, Malte Reuscher from JP-Australia/NeilPryde to Fanatic/NorthSails. Let’s see, which changes will happen in the end…
Als jullie dan toch willen speculeren over Ben en boards. Dan lijkt me het logisch dat hij, als hij al wisselt, naar NoveNove gaat. Finian ontwikkeld voor NoveNove de slalomboards en dat doet hij in Tarifa. Laat hij nu ook samen met Ben betrokken zijn bij de zeilen van Gun. Mijn speculatie is voor 0% gebaseerd op welke inside info dan maar ook
dit is ook geen sponsor wissel toch..hij tekent alleen maar bij..
Zal ben ook wel doen bij PD en Gunsails..maar dit is niet zo relevant voor dit topic..
als iemand switcht dan maken we er melding van...als iemand bijtekent is dat niet belangrijk..????
fokkie2411 schreef: ↑do dec 21, 2017 10:17 am
dit is ook geen sponsor wissel toch..hij tekent alleen maar bij..
Zal ben ook wel doen bij PD en Gunsails..maar dit is niet zo relevant voor dit topic..
als iemand switcht dan maken we er melding van...als iemand bijtekent is dat niet belangrijk..????
Blijvers post ik hier ook, zodat er niet meer over gespeculeerd hoeft te worden.
Speedsurfer142 schreef: ↑za dec 23, 2017 10:43 am
Er is volgens mij wel een verschil tussen bijtekenen en blijven (omdat je bijv. een 3-jarig contract hebt)
helemaal goed...hier haat het om wisselen van sponsoren...zeilen en boards...
Er is volgens mij wel een verschil tussen bijtekenen en blijven (omdat je bijv. een 3-jarig contract hebt)
Bullshit, een compleet lijstje is toch mooi?
buiten de hoop schijt...vind ik het op de transfer markt wel erg rustig..normaal hebben we al en stuk of 5 tot wisselingen gezien..misschien zijn de merken eens blij met de rijders die ze hebben. of is het gras nu echt nie groener bij de buren. of moeten ze allemaal hun mond houden tot 1 januari en ontploft feesboek op 1 januari 2018....
Thanks POINT-7 for being part of the black team for the last 4 years! From doing my first PWA world cup with the sails till my current 6th place. It’s been a great time and thanks again for that. 2018 will bring something new and I’m very excited about it!