Moderators: christiaan1111, Jurjen
hey leuk dat je zo enthausiast bent. dat ben ik ook. je moet wel opletten welke plank je neemt. aangezienweekendsail schreef:Ik ben Jazz Halsema.Ik ben 10 jaar.
En ik ben erg geintreseerd in een surfplank .
Ik heb een keer gesurft op de HISWA en ik vond het zo leuk dat ik ook graag een surfplank wou hebben.
Ik hoor nog graag van u .En het telefoon nummer van mijn vader is: 0617900251.
met vriendelijke groet van Jazz.
word het winterpak nog aangeboden? ben wel geintresseerd en de winter komt er weer aanMadje schreef:Een winterpak met gebruikerssporen en een cap (ongebruikt). Wie wil het hebben?
Willem, als het goed is zijn ze nu onderweg.Willemsurf schreef:ja ik kan wel een setje trapezelijntjes gebruiken mijne zijn zo oud. voor hoeveel stuur je ze op?Bartsurft schreef:Niemand een setje trapezelijntjes nodig? Dit weekend kunnen je armen wel wat hulp gebruiken...![]()
Gratis af te halen in Colijnsplaat, Zeeland.
Pak en cap zijn opgehaald. Bedankt voor het lekkere bierpakket! Dat zal smaken, vooral met de komende herfst voor de deur!samme48 schreef:word het winterpak nog aangeboden? ben wel geintresseerd en de winter komt er weer aanMadje schreef:Een winterpak met gebruikerssporen en een cap (ongebruikt). Wie wil het hebben?
samme
ik zou nog wel een giekje kunnen gebruiken, is opsturen een optie ? ik betaal de verzendkostencoen76 schreef:Ik heb hier nog een oude north sails giek staan. 160-200 ongeveer.
Een enthousiaste beginner mag hem voor niks komen ophalen
Stuur je eventueel wat kleiner materiaal op (op mijn kosten)? Ik heb nog nodig: mastpotje + verlenger, ophaalkoord en trapezelijnen..hadoba schreef:Hele lading klein spul gratis en een flink gebruikt waveboard voor bijna gratis op te halen.
1 SDM Verlenger 45 cm
3 SDM mastpotjes
2 Verstelbare uithaler setjes van Loftsails
1 Ophaalkoord
4 Trapezelijnen (2*22 inch en 2*24 inch)
2 Us box wavevinnen (20cm en 22cm)
1 Powerbox slalom vin (32cm)
76 Liter wavebard (Mistral Naish 8'4'') €30
Deze 2 zeilen zullen vanmiddag nog van eigenaar wisselenrobert seinen schreef:ik heb nog 2 zeilen liggen, deze mogen voor niets opgehaald worden!
Het gaat om een Neilpryde MK IV 5.5, en een Hot Sails Super Race 6.3.