Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Hoge Noorden Meeting 2007 30 juni & 1 juli

Op initiatief van windsurfers van deze site worden meetings georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke held gaan we dan met zijn allen het water onveilig maken.

Moderator: Hansie

Plaats reactie
Taucha
Windsurf guru
Windsurf guru
Teamrider: Ka-clan

Bericht door Taucha » ma jul 02, 2007 7:16 pm

Jurjen schreef:de chop beviel me wel. vergeleken met de chop op de grevelingen is ie ietsjes vriendelijker.

's avond bbq en biew 8) :-? waar de gezelligheid van de middag lekekr doorging.
Duidelijk een geval van te veel biew, praten gaat nog net, typen wordt al lastiger. En dan niet te spreken over de chop. Die van het grevelingenmeer staat mij toch meer aan, zitten toch meer rollers tussen waar ik meer mee kan. Daarom sta ik ook niet surfend op een foto.... :-? ;(
Ik heb een hele tijd aan de andere kant van het eiland gezeten, daar liepen wel rollers, maar blijkbaar geen fotografen. Ach ja mag niet klagen hoor, een meeting met wind en dan nog de hele zaterdag heerlijk geknald met het redline 6.5 en de turboboost.
Turbopower To Taucha ....waaahhh en het ging nog goed ook! 8)

De BBQ vond ik wel even vreemd, alleen maar 1 bak met een paar spiesjes. De frietjes en salades waren op en geen stokbrood meer? :-? Maar het wachten tot de spiesjes eindelijk gaar waren op de langzame bbq leverde daarbij ook meer eten op. We waren net te laat voor de eerste lichting en ietsjes te vroeg voor de tweede. :roll: :+

Na de tombola waarbij dan eindelijk eens bekende gezichten zonder onderschrift en veelgehoorde namen zonder plaatje dan eindelijk eens samen zien gaan begon het bier rijkelijk te vloeien. Gezellige avond met een verrassende invulling van de ontbrekende band. Joost met electrische gitaar ipv acoustisch en dan ook nog met zangeres aan zijn zijde! Grappig!

's Nachts niet meer echt zin om het tentje op te zetten, dus Jurjen en ik hebben lui in de bus gepit. Bleek in de natte ochtend een hele goede zet. Tent had die hozen niet gehouden!

Alles bijeen een meeting met wind, een heerlijke zaterdag surfen, zon, regen, surfbaar weer op de zondag, toch maar niet ingetrapt, want zaterdag was zooo lekker geweest, bang om het met een doodoener af te moeten sluiten en dan in de middag via de westkant van Nederland weer terug naar het Brabantse. Apart! :+ :D

De hele organistatie reutemeteut bedankt en tot volgend jaar!

Ilse_1989
Windsurfbabe
Windsurfbabe
Surf spul: bic techno 275, F2 Stoke 115, NP solo 7.0, NP saber 6.2, arrows craze 4.5
Contacteer:

Bericht door Ilse_1989 » ma jul 02, 2007 8:36 pm

Vielen onze 'kleine' buitjes nog mee :o

http://www.waldnet.nl/fotonieuws.php?d=1183293668

Skep
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Mistral Classic 276 (103l), Ace 258 (75l) Sailworks Style 4.0, 4.8, 5.2, Craze 5.7, Flow 7.0, V8 7.1

Bericht door Skep » ma jul 02, 2007 10:31 pm

jaja een meeting met wind!! En dan varen als een dweil :x Qua surfen een dag om snel te vergeten. Wat ik ook probeerde, het leek er alleen maar slechter van te worden. Hoogte lopen kwam er gewoon niet van. Tot dat ik het zat was en terug ben gelopen, door het water uiteraard. Was een beste workout maar gelukkig konden de verbrandde calorietjes er in de avond weer aan gedronken en gegeten worden. Een bizar potje pool gespeelt wat een exacte reflectie was van mijn surfen, het liep totaal niet :+ . Des te gezelliger was het wel. In de tombola nog een shirtje kunnen scoren.

Zondagochtend wakker worden met het heerlijke getik van regen op de tent, wat al snel wat harder getik werd. Afijn we hebben een paar beste buien gehad. Het redelijk droog kunnen houden. Rond een uur of een vertrokken, had nog andere dingen te doen.

Sebas en Joost, wederom een supergoede meeting. Tanx daarvoor!

Sebastiaan Mulder
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: NoveNove StyleWave99 // JP Single Thruster 82 // Challengersails 4.0 - 7.8
Contacteer:

Bericht door Sebastiaan Mulder » ma jul 02, 2007 10:37 pm

Bij deze wil ik nog even iedereen bedanken voor het prachtige weekend en de leuke reacties. Wat een menigte. Ook weer veel nieuwe gezichten ontmoet. Wat een gezelligheid!!!

Vrijdag al aanwezig en voor het eerst de Syncro 82 kunnen testen. 5.6 zeil erop en knallen maar. Wat een weertje. Al snel kwamen er telkens meer van het forum op het water.

Zaterdag ook alweer zo'n prachtige surfdag. Niemand hoefde te dobberen. Zelf nog even met de 6.6 O2 en 100 liter gevaren. Heerlijk.

Voor de BBQ hadden ze ruim voldoende ingekocht. In totaal ongeveer 75 personen die hier aan meededen. Het smaakte heerlijk en er was plenty. Daarna nog tot in de late uurtjes met iedereen gekletst en gedronken. :+ Aan het nachtzwemen heb ik maar niet meegedaan, maar onder andere Jan Heine staat wel heel mooi op de foto!!!
PLAATS HEM EVEN ARJEN!!!

De zondag begon nat, maar rond 11.30 klaarde het op en op de middag was er zelfs geen wolkje meer aan de lucht. Ook toen nog met de 6.6 O2 en 100 liter kunnen varen.

Ik heb dit weekend trouwens ook weer heel wat nieuwe aanhangers bekeken. Leuk hoe iedereen daarmee aan het knutselen is.

----------------------------------------------------------------------------------
Ik heb jullie vrijwel allemaal wel bij de hand gehad, maar toch wil ik bij deze nog een aantal in speciaal bedanken.

- Intersurf Sneek
- Alle importeurs
- Steffen voor de boeien
- Manfred voor de boot (en de chophop-ride) :+
- Jan Heine voor de hele dag lesgeven aan de beginners en herintreders (heel veel positieve reacties gehad)
- Meerderen die bij me kwamen met partytenten, maar die hadden we lekker niet nodig. :+
- Etc etc.

Hier nog even een selectie uit de hele trits foto's van ons.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Manfred
Wind Stoot 2005-2006
Zeilnummer: NED-1001
Teamrider: H2O ProjeX
Surf spul: Speed/Slalom/Wave met KA Race en Kaos
Contacteer:

Bericht door Manfred » di jul 03, 2007 12:55 am

Zo, weer een heerlijke meeting zeg!!
Moest nog wat inhalen door de gemiste horstmeeting, maar dat is weer ruimschoots gelukt hoor!

Ook nog eens heerlijk kunnen varen, vooral Zaterdag. Lekker halve wind rond de boeien scheuren en Arjen van zijn board varen :lol: :wink: :P

Alles is eigenlijk al wel beschreven, dus ik zal niet in herhaling vallen.

Wat ik wel graag wil herhalen zijn de bedankjes voor de organisatie. Thessa, Sebastiaan en Joost GEWELDIG bedankt maar weer.. Jullie flikken het hem elke keer weer om alles tot een goed einde te brengen.

Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid. Weer veel nieuwe gezichten bij namen kunnen plakken en vooral veel onzinnig kunnen ouwehoeren over vrijwel niets. Heerlijk, zo'n weekendje waarbij je je hersenen even thuis op sterk water kunt laten staan 8) :lol:

Oja, voor degenen die op tijd naar huis gingen op Zondag omdat het niet zou waaien.. Ik heb nog vol geplaneerd met 4.5 (hetzij op een formula board, maar toch :) )

Op naar de volgende!!

Oja, nog bedankt voor alle super mooie foto's, het was zaterdag rustig op het water, dus sta er nogal vaak op 8) super!!

Is er al iemand die foto's heeft?

Bericht door Is er al iemand die foto's heeft? » di jul 03, 2007 1:25 pm

Is er al iemand die foto's heeft?

ik ben zo'n frequente bezoeker dat ik maar weer eens bij de eerst geplaatste berichten bovenaan keek.

en tuurlijk zag ik ze dan ook niet

Bericht door ik ben zo'n frequente bezoeker dat ik maar weer eens bij de eerst geplaatste berichten bovenaan keek.

»
di jul 03, 2007 1:27 pm

ik ben zo'n frequente bezoeker dat ik maar weer eens bij de eerst geplaatste berichten bovenaan keek.

jadveder
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: mXr Monster 66, mXr Lovemachine 54, FF 132 met Avanti, Loft, mXr vinnen

Bericht door jadveder » di jul 03, 2007 2:00 pm

Er staan toch echt 5 links naar zo'n 1200 foto op het vorige blad. Iets verder kijken dan....

Remko
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2 | Fanatic | North |Deboichet | Select | Hurricane

Bericht door Remko » di jul 03, 2007 2:01 pm

Mutant schreef:ik ben zo'n frequente bezoeker dat ik maar weer eens bij de eerst geplaatste berichten bovenaan keek.

ff kijken op blz 16,17 en 18 van het topic..... (iig. posts na zodag middag 14:00 uur

Foto°¢€â„¢s

Remko _007 http://picasaweb.google.com/remko.gooijert/Rohel07
Tineke Bloemhof http://tinekebloemhoff.fotopic.net/
Sebastiaan Mulder http://sebastiaan-mulder.fotopic.net/c1291289.html
Levi°¢€â„¢s vader Hoge Noorden Meeting zondag 1 Juli 2007

2 minuten werk.... 2 uur kijken

cometstyle_holland
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: JP Slalom III 69L '08, Fanatic Falcon 95L '09, Mauisails & Gaastra!

Bericht door cometstyle_holland » di jul 03, 2007 2:03 pm

er heeft ook iemand gefilmt... waar is het filmpje? ik sta er op met een neilpryde rs slalom 6,2 en een jp slalom 89 liter vol planerend de haven weer in natuurlijk 8) heeeerlijk weekend gehad! top en een groot applaus voor de organisatie jongens!

Sebastiaan Mulder
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: NoveNove StyleWave99 // JP Single Thruster 82 // Challengersails 4.0 - 7.8
Contacteer:

Bericht door Sebastiaan Mulder » di jul 03, 2007 5:35 pm

cometstyle_holland schreef:er heeft ook iemand gefilmt... waar is het filmpje? ik sta er op met een neilpryde rs slalom 6,2 en een jp slalom 89 liter vol planerend de haven weer in natuurlijk 8) heeeerlijk weekend gehad! top en een groot applaus voor de organisatie jongens!

Ik weet in ieder geval dat Jolt (Monkey) heeft staan filmen.
Ik had het eerst niet door en vond het al zo vreemd dat hij daar tegen zichzelf aan het lullen was :roll: :roll: Maar toen zag ik zijn camera :+ :+ :+
Nog mooie filmpies kunnen maken Jolt?

stripe
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Starboard Surf, Freesex, Start, Mistral Screamer, NS Superstar 4.2, 4.7, NS Duke 5.3, 6.2
Contacteer:

Bericht door stripe » di jul 03, 2007 6:01 pm

Sebastiaan Mulder schreef:
Daarna nog tot in de late uurtjes met iedereen gekletst en gedronken. :+ Aan het nachtzwemen heb ik maar niet meegedaan, maar onder andere Jan Heine staat wel heel mooi op de foto!!!
PLAATS HEM EVEN ARJEN!!!
ik zet ze morgen even online ;)

janh
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: starboard en hotsails
Contacteer:

Bericht door janh » di jul 03, 2007 6:09 pm

stripe schreef:
Daarna nog tot in de late uurtjes met iedereen gekletst en gedronken. :+ Aan het nachtzwemen heb ik maar niet meegedaan, maar onder andere Jan Heine staat wel heel mooi op de foto!!!
PLAATS HEM EVEN ARJEN!!!
Ben benieuwt :oops: :P

Remko
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Bericht door Remko » di jul 03, 2007 6:20 pm

janh schreef:
stripe schreef:
PLAATS HEM EVEN ARJEN!!!
ehm.... even voor de duidelijkheid, wel mijn camara (should not have done that).... niet mijn foto kunsten

janh
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Bericht door janh » di jul 03, 2007 6:38 pm

Remko_007 schreef:
janh schreef:
stripe schreef:
ehm.... even voor de duidelijkheid, wel mijn camara (should not have done that).... niet mijn foto kunsten
ik schrok al dacht straks komen er nog meer foto's :P

stripe
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Starboard Surf, Freesex, Start, Mistral Screamer, NS Superstar 4.2, 4.7, NS Duke 5.3, 6.2
Contacteer:

Bericht door stripe » di jul 03, 2007 6:53 pm

nee deze staan op mijn mobiel ;) maar zijn duidelijk genoeg ;)
heb het data kabeltje alleen niet hier.

Taucha
Windsurf guru
Windsurf guru
Teamrider: Ka-clan

Bericht door Taucha » di jul 03, 2007 8:45 pm

Ben eigenlijk een beetje benieuwd hoe het is met Joost. Zit er al verbetering in?

JaapvdV
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Naish, Goya, Starboard, Simmer,
Contacteer:

Bericht door JaapvdV » di jul 03, 2007 10:40 pm

De foto's van dag 1 (zaterdag) heb ik op de site gezet!! De foto's van zondag komen zo snel mogelijk op de site!!!

www.hoeisdewind.tk

Sebastiaan Mulder
Windsurf guru
Windsurf guru
Contacteer:

Bericht door Sebastiaan Mulder » di jul 03, 2007 10:53 pm

JaapvdV schreef:De foto's van dag 1 (zaterdag) heb ik op de site gezet!! De foto's van zondag komen zo snel mogelijk op de site!!!

www.hoeisdewind.tk
Mooi man!

Sta ik ook eens op de foto :+ Thanx

Lemster Joost
Windsurf guru
Windsurf guru
Zeilnummer: NED-175
Teamrider: Point-7 - Black Team Benelux
Surf spul: F2 Sputnik 69 + Silberpheil 82, Starboard Sonic 100, Tabou 3S, Point-7, Select en Choco vinnen
Contacteer:

Bericht door Lemster Joost » di jul 03, 2007 11:18 pm

Taucha schreef:Ben eigenlijk een beetje benieuwd hoe het is met Joost. Zit er al verbetering in?
Gisteren naar de fysio geweest en de manueel heeft ook nog even meegekeken: m'n 3de nekwervel is licht verschoven/gedraaid. De spieren er omheen zijn verrekt, staan gespannen en eentje is waarschijnlijk gescheurd. Vrij veel pijn en slecht slapen, daardoor overdag ook minder concentratie en moe. Vrijdag 2de afspraak bij fysio voor echte behandeling. Indien geen verbetering volgende week (ga vrijdag op vakantie) dan voor die tijd nog manuele behandeling.

Kortom, het is wel eens lekkerder gegaan. Ben ook behoorlijk geschrokken en ben benieuwd of ik nog vol gas durf te geven bij slalommen/speeden...

8)

jadveder
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: mXr Monster 66, mXr Lovemachine 54, FF 132 met Avanti, Loft, mXr vinnen

Bericht door jadveder » di jul 03, 2007 11:23 pm

Nou Joost dat is toch nogal aangekomen zoals je al verwachtte. Sterkte en beterschap en toch alvast goede vakantie gewenst.

@jaap:
Bedankt voor al je foto's. We staan er weer leuk op.
Is die foto van JanH in de motion 3 ook van jou?
Groet Steven

Remko
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Bericht door Remko » di jul 03, 2007 11:38 pm

JaapvdV schreef:De foto's van dag 1 (zaterdag) heb ik op de site gezet!! De foto's van zondag komen zo snel mogelijk op de site!!!

www.hoeisdewind.tk
Kijk, zelfs 2 actie foto's van mij :P nooit gedacht dat juist die enige 2 momenten vastgelegd zouden kunnen worden..... goeie timing 8)

Marco
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Gestopt - lezer

Bericht door Marco » wo jul 04, 2007 6:42 am

Taucha schreef:Ben eigenlijk een beetje benieuwd hoe het is met Joost. Zit er al verbetering in?
Waar had Joost last van dan? Ik heb niets van hem vernomen, alleen dat hij het druk had.

Edit: Weer niet verder gekeken dan mijn neus lang is, zie net dat er op de volgende bladzijde al meer gepost was over Joost.

@ Joost, beterschap en hopelijk een plezierige vakantie!!

jordy_eliminator
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: North Sails-Fanatic-ION-TWS
Surf spul: North Sails / Fanatic / ION / TWS
Contacteer:

Bericht door jordy_eliminator » wo jul 04, 2007 9:33 am

Hey,
Was weer een lekker surfweekend.
Veel kunnen leren van de training van Ron. Ron bedankt :z
Ook adriaan bedankt voor het testen van de jp's en neilpryde en de tips. :z
Lekker gezellig het hele weekend opgeschoten met Jort en Kiran.
Alleen wat wel jammer is is dat me vader hier nu met een gebroken rip zit na een kattepult en nu 6 weken niet ken surfen :( word voor mij dus fietse :(

janh
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Bericht door janh » wo jul 04, 2007 10:02 am

jadveder schreef: @jaap:
Bedankt voor al je foto's. We staan er weer leuk op.
Is die foto van JanH in de motion 3 ook van jou?
Groet Steven
nee die foto had mijn broertje gemaakt.

surfer747
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: waar ik mooi mee kan varen
Contacteer:

Bericht door surfer747 » wo jul 04, 2007 10:18 am

Hey Jaap leuke foto's.
Je hebt zelfs ons EHBO zeil gefotografeerd :+ :+

JaapvdV
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Naish, Goya, Starboard, Simmer,
Contacteer:

Bericht door JaapvdV » wo jul 04, 2007 6:04 pm

Ik heb de foto's van zondag ook op de site gezet!!

www.hoeisdewind.tk

Marco
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Gestopt - lezer

Bericht door Marco » wo jul 04, 2007 6:12 pm

Leuke foto's joh..... :D

Ik sta er ook nog een paar keer goed op..Thanx

jadveder
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer

Bericht door jadveder » wo jul 04, 2007 6:42 pm

Leuk Jaap nog een paar erbij. Bedankt.

NED-818
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: slalom, formula

Bericht door NED-818 » wo jul 04, 2007 9:17 pm

Leuk hoor.....al die foto's. :D Ik heb mezelf al verschillende keren in de series van Sebastiaan en Jaap herkend. Vooral Sebastiaans reeks van een van m'n gijpmanoeuvres is erg leerzaam. Ik kan precies zien wat ik volgens Ron moet verbeteren (meer door je knieen, verder naar voren hangen). :lol: Na de zomervakantie kijk ik nog wel of ik een paar foto's wil nabestellen.

NED-818

Plaats reactie