Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Grevelingenmeeting 29 en 30 Mei 2010 INSCHRIJVING gesloten!!

Op initiatief van windsurfers van deze site worden meetings georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke held gaan we dan met zijn allen het water onveilig maken.

Moderator: Hansie

Plaats reactie
Hansie
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Teamrider: Zuidwest6
Contacteer:

Re: Grevelingenmeeting 29 en 30 Mei 2010 INSCHRIJVING gesloten!!

Bericht door Hansie » ma mei 31, 2010 11:01 pm

@ Frank, ik heb je verdeelblokje in de bus liggen. :wink:

Ik kan niet anders zeggen dat wij het ook een SUPER gave meeting vonden!
Kan ook eigenlijk niet anders met zoveel vrolijke mensen om je heen. :D
De zaterdag was ook voor mij een relax dagje, alleen maar wat voor koffie en koeken te hoeven zorgen.
' s avonds was de medewerking van onze vrienden van het masterteam ook meer dan welkom.
Evert's BBQ smaakte mij ook weer erg goed. :9~
Zaterdagnacht per toeval nog een caravan ontdekt waar 14 mensen in zaten :-? met veeeeeel te veel drank op. :wink: Iedereen om 01.30 naar bed gestuurd :lol: en zelf ook maar eieren voor mijn geld gekozen. :lol: :lol: :+ :wink:
Zondagmorgen vroeg op en om 8 uur weer aan de waterkant om de plekken voor de importeurs veilig te stellen.
Carin was inmiddels al weer begonnen met de grevelingenzondagmorgentraditie Voor iedereen een gebakken eitje.
Tegen de middag met 6.0 en een 93L boardje snel het water op gegaan, man man wat was dat gelijk weer FEEST!
Later nog even met 5.3 gevaren.
Leuk om al die mooie nieuwe spullen bij elkaar te zien op onze meeting.
Marius en Arie (van Bellen) SUPER bedankt voor deze fijne samenwerking.

En nu op naar de bijna Horst meeting waar een bijzonder feestelijk tintje aan zit dit jaar!

sgsdebruijn
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Teamrider: KAsail.com
Surf spul: Wanna try a -> KASAIL <- PB me!
Contacteer:

Bericht door sgsdebruijn » ma mei 31, 2010 11:09 pm

Bedankt voor de organisatie, was er alleen zondag maar wel lekker vroeg.
Een paar lekkere warme bakken koffie ginge e rgoed in, bedankt en tot volgend jaar.

Jurjen
Meer een lezer
Meer een lezer
Surf spul: RRD xfire 90 112 135 Goya quad 118 simmer freewave 85 Loft sails Switchblade Simmer Apex & Icon

Bericht door Jurjen » ma mei 31, 2010 11:31 pm

Zaterdag wat verlaat aangekomen maar genoten van de zon en uiteraard de bbq (vanouds lekker)

zondagochtend rustig aan gedaan. Douchen en even met de peecee zitten spelen.
Vervolgens op naar het water. Geen ontbijt gene lunch WANT WIND.

Spixspinternieuw lappie opgetuigd en hup het water op. Heerlijk.
Nog even met jeroens trivin mgen varen. Apart ding. Zou ik nog wel eens keer willen uitproberen in iets andere condities. Zelf ook nog heel even met 5.3 en cult 85 gesurft en daarna de 6.2 op de 85 liter gezet (ff proberen).
Marcel ook nog op mijn setje geschopt (bijna letterlijk). En de reactie die ik vervolgens kreeg was super.

Heb nog een verrassinkje voor je in petto maat :)
iedereen die er was en iedereen die het mogelijkheeft gemaakt. Bedankt

Marco B
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-838
Teamrider: GA sails
Surf spul: GA sails VAPOR 2017
Contacteer:

Bericht door Marco B » ma mei 31, 2010 11:50 pm

Organisatie bedankt voor de goede zorgen, jullie hebben weer lange dagen gemaakt.

Zoals:
Hansie bedankt voor het geregel, ook zondagochtend vroeg.
Carin, bedankt voor de inwendige mens met de heerlijke gebakken eieren zondagmorgen
Volvosurfer, ook bedankt voor de organisatie en het supersnel opzetten van de partytenten
Marleen, bedankt voor het innen van het geld ( 8) ), en het verzorgen van de gevulde koeken!

Bee
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Bericht door Bee » di jun 01, 2010 9:28 pm

Ja, was weer helemaal OK geregeld, dank daarvoor !!

Zelf zaterdag een beetje rondgehangen, en nog even gevaren. Vooral zondag veel op het water gestaan, het liep echt super, eerst met de 7,5 op de kleine slalom, daarna lekker met de 6,6 (past net wat beter) kunnen raggen. Maar door al die mensen op het water werd het een enorme klotsbak, dus dat was regelmatig met de billen tegen elkaar met 50+ over de klotserdeklots chop heen knallen :devil:

Het was erg gezellig; hoop mensen weer eens gesproken die ik al een heule, heule tijd niet gezien had. Verder ook nog wat belangstelling mogen verwelkomen voor de KA zeilen die er uitgespreid lagen (naast de mega stand van Van Bellen/Maui/F2/Fanatic/Gaastra/Tabou/Starboard).

Snel weer zo´n weekend ? :wink:

Marco B
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-838
Teamrider: GA sails
Surf spul: GA sails VAPOR 2017
Contacteer:

Bericht door Marco B » di jun 01, 2010 11:40 pm

Ik zag een foto staan op de homepage van de testdag.

Zijn er meer foto's van dit weekend ergens te vinden?

Joshua
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Sainval, Pat Love sails, Weichart Ianovated - ...
Contacteer:

Bericht door Joshua » wo jun 02, 2010 5:45 pm

Jip was goed toeven.
Zaterdag druk druk druk maar toch mooi in de middag aan het water, lekker weerr.
Her en der wat kennis maken, betalen, en socializen :) .
De regen, fuc king hell wat een klote klimaat. En hoezeee voor de uitvinder van de partie tent.
De BBQ op gepaste wijze aangestoken, en bakken maar. Evert de garnalen zijn top. ( doe mij een doos gemarineerde ingevroren en op stokjes )
Slapen in de bus, met Tip ( de hond, die heel zijn poot open had liggen van de oesters, zowel voorpoot als achter, en nu alleen nog maar de voortuin ziet en door het huis hinkelt )
Zondag brak wakker, en met de kou en regen brakker en brakker..
Besloten om maar naar huis te gaan, half ziek op de bank F1 liggen kijken/slapen.
En gelezen dat de wind top was.

Volgende keer weer.

RobC
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: GA - Exocet / Sonntag

Bericht door RobC » do jun 03, 2010 12:21 am

Jurjen schreef:Zaterdag wat verlaat aangekomen maar genoten van de zon en uiteraard de bbq (vanouds lekker)

zondagochtend rustig aan gedaan. Douchen en even met de peecee zitten spelen.
Vervolgens op naar het water. Geen ontbijt gene lunch WANT WIND.

Spixspinternieuw lappie opgetuigd en hup het water op. Heerlijk.
Nog even met jeroens trivin mgen varen. Apart ding. Zou ik nog wel eens keer willen uitproberen in iets andere condities. Zelf ook nog heel even met 5.3 en cult 85 gesurft en daarna de 6.2 op de 85 liter gezet (ff proberen).
Marcel ook nog op mijn setje geschopt (bijna letterlijk). En de reactie die ik vervolgens kreeg was super.

Heb nog een verrassinkje voor je in petto maat :)
iedereen die er was en iedereen die het mogelijkheeft gemaakt. Bedankt
Heb ik jou de zondag ook niet met een ( niet nader genoemd ) zeil , en een S4 , zien laag vliegen over de golftopjes :lol: :lol: :wink:

Jurjen
Meer een lezer
Meer een lezer
Surf spul: RRD xfire 90 112 135 Goya quad 118 simmer freewave 85 Loft sails Switchblade Simmer Apex & Icon

Bericht door Jurjen » do jun 03, 2010 7:16 am

Rob C. Geistingen / F2 schreef:
Heb ik jou de zondag ook niet met een ( niet nader genoemd ) zeil , en een S4 , zien laag vliegen over de golftopjes :lol: :lol: :wink:
yups, thx. Lekker zeil die NP RSS lekker board ook die exocet S4 :)
Was heel even wennen als je bezig bent met 6.2 wavezeil naar die set maar liep super lekker.
Die vin past er echt heel goed bij. Geloof inderdaad dat ik alleen golftoppen geraakt heb 8)

Surfing Toon
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Zeilnummer: NED-113
Teamrider: AHD
Surf spul: AHD+diverse zeilen. Powered by: H2O Projex en Funsport Makkum
Contacteer:

Bericht door Surfing Toon » do jun 03, 2010 8:09 pm

ook wij vanuit Friesland hebben genoten van het weekend. Dit was onze eerste Grevelingenmeeting, maar zeker niet de laatste.
Vrijdagavond om 19 uur vertrokken uit Wolvega. 21.45u op de camping aangekomen.
Zaterdagochtend vroeg naar de plas om daar lekker te chillen.
's Avonds genoten van de heerlijke bbq. Vlak na de bbq dreigden, door de wind en de regen, de partytenten het te begeven en hebben we ze snel gedemonteerd. Schuilen in de caravan was dan nog de enige optie. Op zo'n manier kom je erachter dat er toch nog 14 man en een hond in onze caravan passen. Het was supergezellig. We zijn maandag met het schoonmaken van de caravan nog heel wat koekjes tegengekomen.
Na wat littekens van de poten en wielen in het gras te hebben achtergelaten zijn we zondag weer naar het water gereden.
Daar aangekomen werden we aangenaam verrast met het legendarische zondagochtendeitje gemaakt door Carin. Voor velen bekend, maar voor ons nieuw. Daarna heerlijk gevaren.
Om 17.30u zaten we lekker na te genieten van het weekend onder het genot van een drankje en later het befaamde Sateetje Meerzicht.
Al met al waren we 22.15 uur weer thuis.
Hans, Martijn, Carin en Marleen, bedankt voor de goede organisatie. Het was een heerlijk weekend.

Sjanie-Banie
Windsurfbabe
Windsurfbabe
Contacteer:

Bericht door Sjanie-Banie » za okt 09, 2010 3:11 pm

Heeft iemand nog mooie foto's van deze meeting gemaakt toevallig? :D

Plaats reactie