Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Grevelingenmeeting 29 en 30 Mei 2010 INSCHRIJVING gesloten!!

Op initiatief van windsurfers van deze site worden meetings georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke held gaan we dan met zijn allen het water onveilig maken.

Moderator: Hansie

stefan2511
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: JP/Starboard/Mistral/Goya

Re: Grevelingenmeeting 29 en 30 Mei 2010 INSCHRIJVING geslote!!!

Bericht door stefan2511 » za mei 29, 2010 9:51 am

Als het waait drop ik ook nog ff in.

Boa
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Quatro Quad LS 85 | SB Kode 103 | SB FC 131 | Loft Sails | Makani
Contacteer:

Bericht door Boa » za mei 29, 2010 1:38 pm

Ben d'r morgen ook 8)

windsurferMARC
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: F2 boards & NeilPryde sails & Select fins

Bericht door windsurferMARC » za mei 29, 2010 6:22 pm

kom morgen ook Wel een verstandskies minder, ga het rustig aan doen ....denk..

mivm
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Starboard iSonic & SpeedSpecial, MauiSails. Teammember Dutch Fun Speeders
Contacteer:

Bericht door mivm » zo mei 30, 2010 4:10 pm

Hij was goed! Zaterdag met groot spul het water op, daarna lekker BBQen in de regen (incl sterke verhalen + drank). Zondag nog meer regen maar ook meer wind. Een prima weekend zo! Organisatie bedankt.

Ouwe
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Ahd free diamond 77 T1 CrossX 97 Cutre 75 ? Witchcraft Custom Shaman 83.
Contacteer:

Bericht door Ouwe » zo mei 30, 2010 7:28 pm

Ja het was weer erg gezellieg.
Gister idd had met groot spul kunnen gaan maar geen zin om 1 km terug te pl;oeteren tegen de wind Huh weinig wind.
Wel lekker bijgepraat.met oude en nieuwe bekenden,jammer niet de bbq kunnen proeven.
Vandaag ja dit was weer heerlijk.Knallen met 6,3 tot 13 uur ongeveer soms beetje overpowerd.
Stoppen en babbelen.
Ja om 16 uur ging de kraan weer open,ook later was het overpowed met 6,3 dus weer stoppen om 17 uur,gelukkig kids ook naar de kant voor een soort werverwindje en een sterke harde woei,zeilen door de lucht enz.
Maar nogmaals bedankt Hans en Martijn ent ressie voor dit erg leuke weekend ook bedankt bij deze voor de terbeschikking stellen van test materiaal (veel gebruik gemaakt door kids) ook ik heb nog even gesupt met m`n 6,3
toch nog 61 km afgelegd. :lol:
:D :D :razz: :P
Laatst gewijzigd door Ouwe op zo mei 30, 2010 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

-marcel-
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Boards: RRD Wavecult 85, FSW 100, X-Fire 114 ltr / JP Supersport PRO 136
Contacteer:

Bericht door -marcel- » zo mei 30, 2010 7:57 pm

Ik sluit mij voledig aan bij Henk, bedankt voor de organisatie. Super geregeld.

Superdagje gehad, helaas ook alleen vandaag aanwezig. Heerlijk gevaren in de ochtend op een 6.6 S-Type met 106 liter, in de namiddag mijn RRD even gedoopt met een 5.3. superfijn boardje.

Jurjen en Mr. Q bedankt voor de tip!

Op naar de volgende sessie. 8)

Sjanie-Banie
Windsurfbabe
Windsurfbabe
Contacteer:

Bericht door Sjanie-Banie » zo mei 30, 2010 8:05 pm

Wow, ik heb nog nooit met zoveel mensen in een caravan gezeten als zaterdagavond! :lol:

B 52
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Fanatic / North Sails / Ion / Select
Contacteer:

Bericht door B 52 » zo mei 30, 2010 8:06 pm

bedankt Hans, Martijn Karin en Marleen, het was weer super geregeld, leuke sfeer, alleen moet het het weer een beetje beter verzorgen.

madmark
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Hots, Drops, Quatro, e.a.

Bericht door madmark » zo mei 30, 2010 9:04 pm

Wij vonden het erg leuk. Het was voor het eerst dat we erbij waren (met mijn vriendin en kleine meid van 2,5), en we vonden het erg gezellig dat we met open armen zijn ontvangen.

Nog nooit zo'n goede BBQ meegemaakt van dit formaat. Complimenten aan de chef kok :9

vandaag nog even lekker met Hot Speeddemon 6.6 gevaren... TOP, alleen iets eerder naar huis ivm verplichtingen....

Dampo
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: AHD FD77-Sumo105-T1XC97 Qautro wave 84-superfreaks3,7-4,5-5,3-6,3-7,0speeddemon8,5 Tecnolimits CAAS
Contacteer:

Bericht door Dampo » zo mei 30, 2010 9:22 pm

Jongens en meiden van de organisatie het was weer super.
Zaterdag mooi weer en wat minder wind, maar toch leuk voor de kids.
En de barbeque was ondanks de regen erg gezellig en super lekker. :9~
Zondag vanaf thuis eerst naar de brouwersdam en toen toch maar weer naar de meeting.
Ondanks de regen een heel leuk weekend. 8)

Mr. Q
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Zeilnummer: Ned-141
Surf spul: RRD wavecult 77 '07, I-Sonic 96 '07, RRD X-Fire 112 '10, Session 4.2,5.3, Point-7 6.8,7.7

Bericht door Mr. Q » zo mei 30, 2010 9:34 pm

Organisatie: In 1 woord TOP

Het was een super gezellige meeting voor iedereen wat wils :D

@Deejoe: bedankt voor het vervoer
@Hans: bedankt voor de accommodatie
@Jurjen: bedankt voor de vakkundige behandeling van mijn pantoffel, puik werk !
@Marcel: graag gedaan

DonLimas
Windsurf guru
Windsurf guru
Zeilnummer: NED-210
Surf spul: AHD, Starboard, Neil Pryde, Hotsails, Caas, Technolimits, MFC
Contacteer:

Re: Grevelingenmeeting 29 en 30 Mei 2010 INSCHRIJVING gesloten!!

Bericht door DonLimas » zo mei 30, 2010 9:51 pm

Wat een wereldweekend !!! :9~ :9~ :9~
Veel gelachen en super gevaren vandaag.
Inderdaad ook nog een nieuw record geverstigd om met 14 man in een caravan te vertoeven :+ :lol: :lol: :lol: .
Op naar de volgende meeting !!!

Jeroensurf
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Teamrider: Zuidwest6
Surf spul: Hotsails 6.0 tot 3.4 Witchcraft Flextail 104 + V4 86 , div SUPS

Bericht door Jeroensurf » zo mei 30, 2010 9:52 pm

een lang topweekend gehad :)
Vrijdagmiddag na een file van ruim 2uur bij Roterdam aangekomen en eerst nog ff een paar rakjes kunnen planeren op de Greev met 7.3.
Happie gedaan bij Meerzicht en daarna de tent opgebouwd op de camping. Eigelijk nog geen ofiecele meeting, maar wel erg gezellig.
Zaterdag eerst genoten vd zon, later eerst met Henk zijn ADHD77 en 7.3 wat rakjes kunnen maken en aan het eind zelfs met mijn Exorsist :)
BBQ was wat nattig, maar zoveel regen en wind zorgt wel voor meer dan genoeg vermaak met o.a dansende partytenten :+ .
Ook weer wat nieuwe gezichten gezien naast de forumnamen, blijft leuk IRL lullen, dus helemaal goed.
Vandaag: woeiwapper :9~ :9~ Edith ging lekker met haar 4.5 freakje, ik wat zeilen opgetuigd voor ZW6 en staan schuilen onder de sublieme F2 tent :lol: .
Toen het ff opdroogde een poosje gevaren met mijn Witchcraft92 en Powerfire6.0. Setje werkte prima, me kostelijk vermaakt maar het is op zo,n waveboard soms wel een beetje erg tam op de Greev, het FSW board van JJ is dan gewoon leuker.
Ook nog op het Freestyleboard van Edwin gestaan, en ook daarmee kan ik geen enkele andere truc als de "Plons" :oops:
Eendegijpen geprobeert etc etc, maar dat is duidelijk niet mijn ding. :roll:
Rond 14.00u was bij Edith de koek op, dus opgeruimd en naar huis gegaan :)
Daar een uurtje bijgekomen en toen nog naar IJmuiden gegaan om de Witchie even een uurtje uit te laten in zijn natuurlijke habitat. 5.3tje erp en rammen maar tot 20.45u 8)
Newt gegeten en gedoucht, zo het kotje in.
Het leuke van dit weekendje weg is dat het voelt als een vakantie van bijna een week, dus nogmaals hulde aan de organisatie.

stefan2511
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: JP/Starboard/Mistral/Goya

Bericht door stefan2511 » zo mei 30, 2010 10:10 pm

Vandaag nog even langs geweest, en het was de moeite! Om 1 uur meteen de 68 en 4,7 kunnen pakken en toen de wind iets afnam maar de freestyleplank gepakt. En met succes: vandaag m'n eerste airjibes gestaan :D Om half 6 was ik echt op en zag ik het in de verte onweren, dus mooie tijd om te stoppen. Misschien geen volwaardige meeting voor mij, maar zeker leuke surfsessie vandaag.

Dolphinsurfer
Wind Stoot 2006-2007
Surf spul: Superfreaks/ Mistral
Contacteer:

Bericht door Dolphinsurfer » zo mei 30, 2010 10:21 pm

Na thuiskomst eerst opgeruimd en gedoucht, toen EERST een een artikel over het weekend geschreven (binnenkort te vinden op uw favoriete website :) ) en nu nog even snel een persoonlijk verhaaltje:

Vrijdag: buiten gegeten (yeah, dat is in twee weken Zuid-Frankrijk zelfs niet gelukt) en gezellig gebabbeld.
Zaterdag: heerlijk gerelaxt op m'n luie campingstoel en natuurlijk heerlijk geb.b.q.d.
Zondag: heerlijk gesurft met 4,5 m2 en voor het eerst op een 86 liter board (nadat ik trouwens een mislukt rakje met de 5,0 m2 op en neer was gegaan, ging Volvosurfer er doodleuk mee vandoor...!). Was wel even wennen, omdat ik nog niet zo vaak met harde wind heb gesurft. Ik bleef gewoon lekker in het baaitje, daar kon ik tenminste overal staan (en toch expres een paar keer gewaterstart), zo kon ik eens wat oefenen en proberen. Tot ik overmoedig werd en dacht: het surfen zelf gaat lekker, dan kan ik net zo goed ook even buiten de baai, en toen deed ik de plons (@jeroensurf: dat vind ik toch één van de minst leuke trucjes!), en toen lukte het waterstarten (vind ik intussen meestal best een handig trucje) niet...... Gelukkig kwam Alex me helpen door mijn zeil startklaar te houden voor de waterstart en kon ik naar het ondiepe surfen (niet genoeg wind meer om te planeren... zul je net zien dat je dan weer valt, maar dat viel gelukkig mee). Na aftuigen en opruimen hebben we nog gezellig afgesloten met een meerzichtsateetje en nu: sl°¡°¡°¡°¡°¡pen als een roos.

Boa
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Quatro Quad LS 85 | SB Kode 103 | SB FC 131 | Loft Sails | Makani
Contacteer:

Bericht door Boa » ma mei 31, 2010 6:36 am

Helaas alleen de zondag aanwezig, maar wel heerlijk uitgewaaid. Bij aankomst even snel wat handjes schudden en daarna gelijk het water op met de RRD FSW 95 en Loft Wavescape 5.9. In de morgen was de wind nog een beetje ZW waardoor er in het kommetje niet zoveel wind stond. Eenmaal buiten was het prima te doen en begon de 5.8 af en toe zelfs een beetje te trekken. Na de lunch 5.2 opgezet maar dat was het helaas net niet. De combi met de 95 liter is eigenlijk niet helmaal ideaal. Nog even een poging gewaagd de Wicthie Wave van Jeroen in planee te krijgen maar de wind was inmiddels even wat minder waardoor dat niet echt een succes was. Overall super geslaagde dagje voor mij. Mooi om te zien dat er een flinke opkomst was. Als het maar waait dan komen wel... :wink:

Kees
Freeride pro
Freeride pro
Teamrider: zuidwest6.nl
Surf spul: Witchcraft flextails 80 en 90 ltr. Ouija 118. Hotsails KS3 3.4-4.0-4.6-5.2 en firelight 5.7
Contacteer:

Bericht door Kees » ma mei 31, 2010 8:19 am

Zaterdag was weer erg gezellig, veel mensen gesproken! Rondje geSUPt, daarna de 5,9 Bolt op de SUP en freestylen maar, zelf nog een 10-tal rakjes kunnen planeren erop!! Ik heb niet eens een pak aangehad, short en neo hesje was genoeg, Heerlijk zonnetje 8)

Zondag :x gedwongen bij m'n schoonouders op de kinderen gepast, maar toen om 3u versterking kwam kon ik toch nog naar het water. Om half 4 het water op in Domburg met 95L witchcraft en m'n 5,3 fire en knallen maar met sideon wind en heup- tot schouderhoge golven!! Eindelijk weer eens golfrijden met wind van links :9~ ( wind was weer naar W-ZW gedraait) 5 uur draaide de wind naar NW dus aftuigen en naar huus.

VolvoSurfer
Volvo 4 life
Volvo 4 life
Surf spul: 4 boards, 6 sails.

Bericht door VolvoSurfer » ma mei 31, 2010 8:30 pm

Super om al die verhalen zo te lezen! Ook voor mij was het een goeie meeting. Zaterdag lekker weer super BBQ (ondanks de regen), zondag wind en dan nog met materiaal ook nog!! Ik heb dus maar even een North Ram 2010 geprobeerd samen met een Fanatic Falcon 112. Nou dat ging er wel goed vandoor hoor!

Via deze weg een dank aan alle deelnemers (want zonder hen geen meeting)
Onze Belgische vrienden (anders hadden we nooit droog gezeten)
Van Bellen Surf en Snow (voor het organiseren van de testdag)
Evert (BBQ duh)
Camping de Krammer (waar we toch elke keer zulk mooi kort gras vinden)

Manfred
Wind Stoot 2005-2006
Zeilnummer: NED-1001
Teamrider: H2O ProjeX
Surf spul: Speed/Slalom/Wave met KA Race en Kaos
Contacteer:

Bericht door Manfred » ma mei 31, 2010 8:34 pm

Jammerlijk de meeting moeten missen door andere verplichtingen op zaterdag avond en uiteindelijk USM/NK op zondag.
Volgende keer zal ik weer mijn uiterste best doen om er bij te zijn! 8)

Frank-363
Surfspullenverzamelaar
Surfspullenverzamelaar
Zeilnummer: ned=363
Surf spul: speed, slalom & wave NoveNove ChallengerSails

Bericht door Frank-363 » ma mei 31, 2010 9:17 pm

Lekker weekendje geweest! Vrijdag avond aangekomen na een lekkere surfsessie op Horst en gezellig wat gebabbeld met de aanwezige members op de camping (wel wat fris buiten dus niet zo laat gemaakt) Zaterdag eerst lekker rustig in het zonnetje op de dam bijgekomen, en in de middag met een toenemend windje nog lekker kunnen varen met grootste slalom set (Magnum 82 met GPS 8.8 ), soms bijna tegen de max aan het eind. Jammer dat het tijdens de BBQ wat regende, maar wel erg lekker. Ook nu weer wat vroeg gestopt vanwege de stevige bui die nog overkwam. Zondag vroeg vertokken naar Horst vanwege de USM, waar ik niet snel maar wel lekker en veel gevaren heb.

Al met al een prima weekend, organisatie enoorm bedankt!

ps: Vanwege mijn vroege vertrek heb ik mijn (blauwe) verdeel blokje niet mee genomen zodat de achterblijvers niet zonder stroom zouden zitten die ochtend. Kan degene die deze meegenomen heeft mij even een PBtje sturen?

Plaats reactie