Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Hoge Noorden Meeting 2010 [inschrijving gesloten]

Op initiatief van windsurfers van deze site worden meetings georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke held gaan we dan met zijn allen het water onveilig maken.

Moderator: Hansie

surfer747
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: waar ik mooi mee kan varen
Contacteer:

Re: Hoge Noorden Meeting 2010 [inschrijving gesloten]

Bericht door surfer747 » vr sep 10, 2010 9:44 am

Helaas ben ik er dit jaar niet bij. Ik kom net terug van een half jaar Spanje.
Ik vind het erg jammer maar volgend jaar zal ik er weer bij zijn.
Zoals jullie weten is de HNM altijd gezellig ;)

Veel plezier!!

Taucha
Windsurf guru
Windsurf guru
Teamrider: Ka-clan

Bericht door Taucha » vr sep 10, 2010 9:55 am

surfer747 schreef:Helaas ben ik er dit jaar niet bij. Ik kom net terug van een half jaar Spanje.
mmm ik lees hier geen reden om niet even je neus te laten zien...hoe bruin die is 8)

surfer747
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: waar ik mooi mee kan varen
Contacteer:

Bericht door surfer747 » vr sep 10, 2010 10:08 am

Taucha schreef:
surfer747 schreef:Helaas ben ik er dit jaar niet bij. Ik kom net terug van een half jaar Spanje.
mmm ik lees hier geen reden om niet even je neus te laten zien...hoe bruin die is 8)
Tsja... Ik zit vast bij mijn familie in Enschede. Dat is een beetje ver weg.

oomKoen.nl
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Tabou 3S 97, HOT Sails Maui Superfreak 4.5 5.3 6.3
Contacteer:

Bericht door oomKoen.nl » vr sep 10, 2010 10:41 am

surfer747 schreef:
Taucha schreef:
Tsja... Ik zit vast bij mijn familie in Enschede. Dat is een beetje ver weg.
Ja, maar goed te doen hoor. :+

NielsvdB
Windsurf guru
Windsurf guru
Teamrider: Mausails Vector Fins

Bericht door NielsvdB » vr sep 10, 2010 2:22 pm

Zo Jille staat er al met zijn tentje. Campertje op de parkeerplaats (die hele blauwe vw met die nog blauwere kar erachter). Caravan van mij staat al op de camping, helaas had de auto wat weinig grip in de blubber met de zware caravan. Na hulp met een trekker staat hij nu op zijn plek. Surfkar staat er al na het eten zal ik naar het Tjeukemeer afreizen.

Marcel
Beheerder
Beheerder
Surf spul: Fanatic / North Sails
Contacteer:

Bericht door Marcel » zo sep 12, 2010 9:19 am

Gister even naar de meeting geweest,
lekker gevaren nadat ik de trim had gevonden en lekker gegeten bij de BBQ.
Ben benieuwd of er vandaag nog gevaren wordt?

christiaan1111
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Teamrider: Ka Sail
Surf spul: KA Sail, KA board Team member DFS.nl
Contacteer:

Bericht door christiaan1111 » zo sep 12, 2010 6:07 pm

Pffffffff............ weer thuis van een gezellig weekendje.
Eerste keer Tjeukermeer. Was zeker de moeite waard.
Gisteren lekker gevaren met 7,5. Stemming was goed aan de kant dus na een vermoeiende sessie kwam de noodzakelijke biertjes aan bod tijdens de goed verzorgde bbq. :9~
Daarna nog meer biertjes en lekker kletsen en een potje pool gespeeld.
Vandaag niet genoeg wind, en was wat druilerig weer. Toen het begon te regenen maar huiswaarts gegaan.

Kortom super gezellig weekend alweer en de volgende keer neem ik de beloofde Limburgse vlaaien mee :D

Jille bedank jongen

DanielMeijering
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tiga 285 / JP Freeride 270, Arrows Zest 6.2 / Neilpryde Zone 5.0

Bericht door DanielMeijering » zo sep 12, 2010 6:25 pm

Wij zijn uitgeweken naar het lauwersmeer ivm betere windsverwachtingen!
Daar nog even gebruik gemaakt van de 'Palace Noordwijk' van de KNRM.. ;(
ivm met giekbreuk..

Sebastiaan Mulder
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: NoveNove StyleWave99 // JP Single Thruster 82 // Challengersails 4.0 - 7.8
Contacteer:

Bericht door Sebastiaan Mulder » zo sep 12, 2010 7:31 pm

Heerlijk weekend gehad. Zaterdag om 08.00 uur aanwezig. Snel opgetuigd maar de wind liet het op de ochtend wat afweten. Vanaf een uurtje of half 12 kwam de wind dan toch wat beter door en met de 7.5 constant planeren.

Op de middag nog een collega zijn eerste surfles gegeven en dat ging super!!! Na een half uurtje had hij de smaak goed te pakken en is hij ondanks de voor hem toch flinke wind het Tjeukemeer ook nog even opgeweest. Top!
Vervolgens nog even mijn oren doorgeblazen met het prachtige geluid van zijn bruut klinkende motor. :+ Niet normaal wat is dat een dodelijk maar uitdagend adrenaline ding op wielen!

Daarna genoten van een lekkere bbq en gezellige avond.

Jille bedankt voor de vele bakken koffie op de ochtend :+

[/youtube]

[/youtube]
Laatst gewijzigd door Sebastiaan Mulder op zo sep 12, 2010 7:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

oomKoen.nl
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Tabou 3S 97, HOT Sails Maui Superfreak 4.5 5.3 6.3
Contacteer:

Bericht door oomKoen.nl » zo sep 12, 2010 7:50 pm

Net een half uurtje thuis van een gezellige meeting. Was nog even op een terras in Lemmer blijven plakken. :)

Vond het zaterdag wel een goed excuus dat jullie met allemaal grote lappen surften. Kon ik lekker rustig smiddags een biertje drinken en chil voor de tent blijven hangen. :+ Was niet druk, maar zeker niet minder goed. Back to Basic Meeting was gewoon goed.

Jille bedankt.

Hangloose
NED 242
NED 242
Zeilnummer: NED 242
Surf spul: Fanatic Falcon Maui Sails/Neil Pryde/North booms, North Warps/Ram en Hurricane Custom Fins.
Contacteer:

Bericht door Hangloose » ma sep 13, 2010 10:22 am

Was weer een super mooi weekend! :D

Jille bedankt!

NielsvdB
Windsurf guru
Windsurf guru
Teamrider: Mausails Vector Fins

Bericht door NielsvdB » ma sep 13, 2010 11:09 am

alweer een leuke meeting en gezellig weekend achter de rug.

Manfred
Wind Stoot 2005-2006
Zeilnummer: NED-1001
Teamrider: H2O ProjeX
Surf spul: Speed/Slalom/Wave met KA Race en Kaos
Contacteer:

Bericht door Manfred » ma sep 13, 2010 11:41 am

Puik voor elkaar. Vrij klein groepje maar daarom zeker niet minder gezellig.
Zaterdags ook nog ff heerlijk gevaren (tussen de luwtes door :))

Ik zeg, tot volgend jaar!!

Thanks Jille! :z 8)

Jurjen
Meer een lezer
Meer een lezer
Surf spul: RRD xfire 90 112 135 Goya quad 118 simmer freewave 85 Loft sails Switchblade Simmer Apex & Icon

Bericht door Jurjen » ma sep 13, 2010 6:09 pm

Het waren 2 fantastische dagen :)

Op vrijdagavond al die kant op gereden en daar na een erg gezrllige avond bij roos en koffie geslapen.
Na het ontbijt, zoals gebruikelijk, weer eens veels te lang blijven plakken maar op het eind van de ochtend via de supermarkt naar rohel gereden. Rond het zonnige middaguur kwamen we er aan en verhips het waaide ook nog.

Vervolgens niet opgetuigd maar mogen genieten van andermans setjes die reeds op de kant lagen.
Waarvoor uiteraard hartelijk dank.

Daarna lekker gegeten wat mede mogelijk gemaakt werd door chefkok joost en onder het genot van wat versnaperingen, bier en erg goed gezaldschap de verdere avond/nacht doorgebracht.
's Nachts schijnt het nogal geregend te hebben maar daar heb ik niet zoveel van meegekregen. De volgende dag brak na een bewolkt ontbijtje met uitgebakken spek en ei :P de zon heel even door om daarna plaats te maken voor een mals buitje.

Met een groepje een tijdje in het restaurant gezeten en vervolgens huiswaards gekeerd. Onderweg echt een bizarre regenbui gehad maar daar heb je zo'n stangetje voor vlak achter je stuur :)

Al met al; Een heerlijk ouderwets gezellige meeting met zoals het een HNM betaamt incl wind :)
Laatst gewijzigd door Jurjen op ma sep 13, 2010 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Taucha
Windsurf guru
Windsurf guru
Teamrider: Ka-clan

Bericht door Taucha » ma sep 13, 2010 6:48 pm

Haha, het verplaatsen van de hoge noorden meeting levert alleen maar meer wind en mooi weer op 8) :+

Vrijdag op ons gemakje naar friesland gereden, niet gelijk naar Rohel, eerst even een gezellige tussenstop bij Koffie en Roos en al het beestenspul. Jaja ik durf het bijna niet toe te geven maar het rammelt wel hoor bij zicht op al dat schattig klein pluizig grut daar in die kist :P

Zaterdag na een relaxt ontbijtje eerst boodschappen gedaan en daarna doorgereden naar Rohel. Daar aangekomen gelijk de plank op gesprongen in de shortarm onder het zonnetje. Zo een paar uurtjes gevaren met de S3 en het 6.0. Had achteraf makkelijk de 101 er weer terug onder kunnen zetten, maar na dat ene halve dobberrak geen zin meer in dat slappe gedoe, dus dan de s3 maar, het was toch vlak water....hum.... tot ik vlaag over vlaag kreeg en de ' rimpels' net van voren aan het benaderen was. De laatste paar keer in de lucht kreeg ik zowaar nog de plank daar waar ik wilde weer terug het water op. :D

Na het laatste rakje waarbij ik eindelijk helemaal naar de andere kant van het kommentje kon surfen (en een paar dobberaars achter me gelaten heb :devil: vond ik het welletjes. Spullen op de kant en eerst relaxt een lekkere warme douche genomen. Daarna nog met een herintreder (sorry, ben je naam kwijt) gesproken die naast het tjeukermeer gaat wonen. Cool man!

In het zonnetje afgetuigd ...heu... samen met mijn caddy afgetuigd; dank je joost, ook voor het optuigen trouwens! En daarna lekker gegeten en nagewazeld tussen de bussies. Pas echt laat begon het koud te worden. Zondagochtend wakker geworden en gelijk aan de gebakken eieren mogen aanschuiven. Mmmm lekker. Verder goed vermaakt met het uit de knoop en in de gaten houden van duo en penotti. Die zijn vriendjes voor het leven geworden! :wink:
Toen dan in de middag de verwachte regen arriveerde hadden we net alles netjes ingepakt en zaten we al droog aan een koffie verkeerd. Heel mooi weekend!

Lemster Joost
Windsurf guru
Windsurf guru
Zeilnummer: NED-175
Teamrider: Point-7 - Black Team Benelux
Surf spul: F2 Sputnik 69 + Silberpheil 82, Starboard Sonic 100, Tabou 3S, Point-7, Select en Choco vinnen
Contacteer:

Bericht door Lemster Joost » ma sep 13, 2010 7:10 pm

Vreemd hoor, naar de HNM als bezoeker, maar fijn dat Jille in ieder geval de traditie heeft voortgezet.

Voor mij was het dit jaar een HNM in drie etappes: vrijdag indrinken met een leuk klein groepje, zaterdagmiddag surfen op drie geleende setjes (bedankt Marcel, Frank en JW) en na de nodige biertjes toch maar naast Jurjen in de tent gedoken. Zondagochtend de hond opgehaald die de dag van haar leven had samen met een paar andere surfdogs: zwemmen en ravotten tot ze er bij neer viel. 's Middags ivm regen en wegblijvende wind weer op tijd naar huis.

Het was gezellig iedereen weer even te zien en lekker om weer even op het water te staan.

Tot volgend jaar!

Remko
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2 | Fanatic | North |Deboichet | Select | Hurricane

Bericht door Remko » ma sep 13, 2010 7:15 pm

volgens mij een typische actie van

"one-man.org" ;-)

Ben helaas niet geweest, maar ben wel benieuwd naar foto's

Marcel
Beheerder
Beheerder
Surf spul: Fanatic / North Sails
Contacteer:

Bericht door Marcel » ma sep 13, 2010 7:50 pm

Ben jij al papa??

Vlinder
Windsurfbabe
Windsurfbabe

Bericht door Vlinder » ma sep 13, 2010 8:15 pm

Vrijdag na werken en eten, de camper laten brengen en naast die blauwe met geel gestreepte bus laten zetten :+
Met het kleine groepje dat er was een gezellige avond gehad.

Zaterdag, heerlijk kunnen surfen. Na wat twijfelen toch de 5.0 opgetuigd.
Eerst wel wat gedobberd, maar kon mijn gijp een beetje oefenen. En mijn impact vest uitproberen :P
Hoopte dat de wind ging aan trekken en dat deed het :D Had geen zin om de 6.0 erop te zetten, dus de 5.0 er op gehouden. Al met al niet zo'n slechte keuze. Heb in ieder geval aardig wat kunnen planeren, zelfs een klein stukje ingehaakt en met 2 voetbanden gevaren en dat ging een stuk beter dan de keer ervoor 8)
Helaas heb ik op een één of andere manier een vreemde val gemaakt en de spieren in mijn rechterschouder verrekt.
Gaat nu mede door mijn privee fysio al beter :)

Zondag, lekker uitgeslapen.
Rustig de boel opgeruimd en in gepakt. Na uurtje te hebben gewacht op de chauffeur voor de camper, zijn we als allerlaatste vertrokken. :+
Daarna een blokje om geweest met de camper, is wel eng om te rijden met zo'n breed ding op wielen, maar wel stoer om zo'n groot ding in je macht te hebben 8)

Alles was goed geregeld. Bedankt Jille!

Remko
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2 | Fanatic | North |Deboichet | Select | Hurricane

Bericht door Remko » ma sep 13, 2010 8:32 pm

Marcel schreef:Ben jij al papa??
Nog niet....

Plaats reactie