Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Grevelingenmeeting 2011 28 en 29 Mei inschrijving gesloten!

Op initiatief van windsurfers van deze site worden meetings georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke held gaan we dan met zijn allen het water onveilig maken.

Moderator: Hansie

Boa
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Quatro Quad LS 85 | SB Kode 103 | SB FC 131 | Loft Sails | Makani
Contacteer:

Re: Grevelingenmeeting 2011 28 en 29 Mei inschrijving geslo

Bericht door Boa » zo mei 29, 2011 6:54 am

Is de richting een beetje goed voor actie vooraan of moet je eerst een paar honderd meter varen voor de echte wind? Zit te denken ook nog even te komen vandaag.

Jeroensurf
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Teamrider: Zuidwest6
Surf spul: Hotsails 6.0 tot 3.4 Witchcraft Flextail 104 + V4 86 , div SUPS

Bericht door Jeroensurf » zo mei 29, 2011 7:35 am

Gisteren stonden we bij de botenhelling en daar was het circa 3m het water inlopen, opstappen en paneren (met 5.3 :D ).
Vanwege een familedingetje vandmiddag zijn we gisteraaf om 22.00u richting huis gereden, maar wel met een beetje spijt want het was erg gezellig!

RaymondW
Beheerder
Beheerder
Zeilnummer: NED-160
Teamrider: North Fanatic ION
Surf spul: North Warp & Fanatic Falcon
Contacteer:

Bericht door RaymondW » zo mei 29, 2011 8:00 am

Eerste dag was erg lekker, btje over de grevelingen gecruised :)
Einde van de dag ff gekeken op Herkingen, 62max 60.5avg, dat met niet ideale wind en richting op de grote slalomspullen :D

Bbq was erg lekker en erg goed geregeld!

Straks maar eens kijken wat de tweede dag word :D

Boa
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Boa » zo mei 29, 2011 5:02 pm

Alleen vandaag even geweest. Lekker windje (5.8) en erg gezellig. In de loop van de middag zelfs nog een heerlijk zonnetje. Op naar de volgende meeting

Mr. Q
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Zeilnummer: Ned-141
Surf spul: RRD wavecult 77 '07, I-Sonic 96 '07, RRD X-Fire 112 '10, Session 4.2,5.3, Point-7 6.8,7.7

Bericht door Mr. Q » zo mei 29, 2011 5:06 pm

Het was een geweldige windrijke, supertoffe, megagezellige meeting :D :D :D :D

Oranisatie, super bedankt voor al jullie inzet !!!

keeskerklviet
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door keeskerklviet » zo mei 29, 2011 7:14 pm

Eerste keer windsurfing meeting voor mij.
En zeker niet de laatste.

Het was een gezellig weekeind met jullie.
Leuke mensen leren kennen, alleen wat is die Alain een raar ventje joh.

En de wind liet het ook niet afweten!
Ben gesloopt!!!!

Nog maals bedankt organisatie.

groetjes Keessie

Boa
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Boa » zo mei 29, 2011 7:37 pm

F I L L U M P I E ! ! !

[/youtube]

niels40+
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Starboard Atom 110 en Naish Starship 90, KA Koyote en KA Kult: 8.2, 7.4, 6.6, 5.8, 4.7

Bericht door niels40+ » zo mei 29, 2011 8:12 pm

heerlijk weekend gehad. Perfectie lokatie, flinke wind, prima camping, heerlijke BBQen leuke mensen. hans n cs: bedankt en ik kom vaker daar spelen in die klotsbak ;>)

VolvoSurfer
Volvo 4 life
Volvo 4 life
Surf spul: 4 boards, 6 sails.

Bericht door VolvoSurfer » zo mei 29, 2011 8:24 pm

Hier nog een link naar de fotokes van Boa

Ook ik vond het weer een geslaagde editie. Wel de laatste editie want vanaf volgend jaar organiseren Hans en ik het niet meer.

Snowie
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: RRD avantglide M, F2 max2air 254, F2 wave 254 en 7 zeilen van 3.2 tot 8.5
Contacteer:

Bericht door Snowie » zo mei 29, 2011 8:58 pm

Ik heb een supermeeting gehad! Lekkere wind, lekker gevaren, lekkere BBQ en lekker bijgekletst! Organisatie heel erg bedankt voor al het liefdevolle goedgeregelde werk al die jaren, ik mis de meetings nu al! En RaymondW bedankt voor t losmaken van mijn rits zodat ik vanavond weer naar huis kon met zeilen op t dak :roll:

RaymondW
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door RaymondW » zo mei 29, 2011 9:44 pm

Lekker weekend!
Zaterdag was wel minder aan het einde van de dag, regen was niet een gepland iets...
Na 19.00 was het droog maar fris, gelukkig was er een tent en een kachel :+
Zondag was SUPER!
Heerlijk ontbeten en later ook nog ff uurtje het water op :lol:

GPS Zaterdag
GPS Zondag
Gezeur over klotsbak.... ik vind het aardig vlak vergeleken met mijn homespot.... :lol:

Nilsini
Wind Stoot 2004-2005
Wind Stoot 2004-2005
Surf spul: JP FW 91, Fanatic Skate, Tabou Wave, NP Expressions - Search - Zone, Gaastra Echo
Contacteer:

Bericht door Nilsini » ma mei 30, 2011 7:08 am

Zo weer een heerlijk weekend gehad, na al het geklus weer even lekker bijkomen op het water. En ook nog dingen gedaan van het lijstje dat moetje gedaan hebben:

- gesurfd in de haveningang op herkingen. :oops: Zou nog mooier zijn als ze die plaatjes weg halen, dan kun je er nog mooi springen. :P

Jurjen
Meer een lezer
Meer een lezer
Surf spul: RRD xfire 90 112 135 Goya quad 118 simmer freewave 85 Loft sails Switchblade Simmer Apex & Icon

Bericht door Jurjen » ma mei 30, 2011 8:05 am

RaymondW schreef:Gezeur over klotsbak.... ik vind het aardig vlak vergeleken met mijn homespot.... :lol:
:lol: goede instelling. En gelijk heb je :lol:

Volledig ongepland maar de windrichting en kracht was prima voor de botenhelling dus toch naar de g'dam meeting gegaan.

Na het nodige gezellige ouwehoeren op de kant toch de 7.3 hot sails gps en x-fire 112 gepakt en daarmee heerlijk gesurft. Nog een paar keer (gps loos :oops: ) naar herkingen geweest. Windrichtinge was leuk voor herkingen maar zeker niet super. Al was het natuurlijk weer heerlijk om enven de board op het vinnentje daar ruim te gooien. Beetje jammer dat een surfer uitgerekend tussen de dam en de palen gaat hooglopen :x . Zo verpruts je gewoon een run van iemand anders.

Na een uur of ?? ging iedereen richting de camping en het ik nog een hele tijd op het water staan met marius die ondertussen ook aangekomen was. Na het surfen ter plaatse rustig de BBQ en vuurschaal aangestoken en genoten met hoofdletter G. Tijdens het eten zag het water er opvallend vlak uit en groot was ook de verbazing dat er toch nog 30+ knopen werd gemeten, Helaas had ik al afgetuigd maar mairus zijn setje lag nog gebruiksklaar. Hij is nog even het water op geweest en heb daar echt een paar hele mooie platen van gemaakt. (komen wellicht nog online)

EdwinR
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Freestyle/wave en superfreaks

Bericht door EdwinR » ma mei 30, 2011 8:34 am

Een uitstekend windsurfweekend, fantastisch geregeld!
- koffie en cake
- stoelen uit de wind aan het water
- enorme tenten voor de BBQ
- de BBQ zelf natuurlijk
- heerlijke warme douche op de camping
- gezelschap en gezelligheid
- ...

En o ja, er was wind, ook dat was goed geregeld!

Zelf heb ik heerlijk gespelevaard. Zaterdag met de 5.9 op de 109 freestyler en zondag met 5.5 op de freewave98. De wind was zondag ietsie meer en later op de dag een flink stuk meer. Nog een paar lekkere loopjes kunnen draaien ook :D .

Mooie erlebnis vond ik ook het even varen op de mooiste slalomplank die ik ooit heb gezien - het setje van Frank363. Tjonge, dat is enorm werken als je dit niet gewend bent om het spul op het water en op koers te houden. Dan is lekker cruisen op de freewave met af en toe een sprongetje een stuk minder vermoeiend.

De miss heeft ook genoten en was zeer tevreden over hoe het surfen ging in de voor haar harde wind en hoge golven. Ik heb haar en missJurf nog wat tips gegeven waar ze hopelijk blij van werden.

En nu, nu ben ik vooral moe na deze heerlijke windsurfvierdaagse :lol:

Snowie
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: RRD avantglide M, F2 max2air 254, F2 wave 254 en 7 zeilen van 3.2 tot 8.5
Contacteer:

Bericht door Snowie » ma mei 30, 2011 8:49 am

Nog vergeten te bedanken: Alain voor de geweldige snackservice en Alain en Hansie voor de mobiele windvrije kleedhokjes :D Heb echt een mooi weekend gehad :z

super_ik
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: F2 SX - Loft Racing Blade

Bericht door super_ik » ma mei 30, 2011 11:28 am

super gezellig weekend gehad! leuk om andere mensen te leren kennen. Hansie en VolvoSurfer, bedankt :clap:

Twee dagen volle bak wind, goeie bbq, bier en gezelligheid, wat wil een mens nog meer :D

Wel jammer dat ik uitgerekend op m'n verjaardag m'n vin verlies en 6 kilometer terug heb moeten glijden :lol:

Hansie
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Teamrider: Zuidwest6
Contacteer:

Bericht door Hansie » ma mei 30, 2011 7:22 pm

super_ik schreef: Wel jammer dat ik uitgerekend op m'n verjaardag m'n vin verlies en 6 kilometer terug heb moeten glijden :lol:
DAT had je wel eens wat eerder kunnen zeggen. :wink: Alsnog proficiat dan!

Ook wij vonden het weer een zeer gezellige meeting.
Zeker het weer en de wind waren ons erg gunstig gezind.
Iedereen bedankt voor het komen en dikke complimenten hoe het veld er zondagmorgen bij lag, er was nagenoeg niets meer op te ruimen alles was al weg.
In het bijzonder,
Evert nogmaals bedankt voor je leuke vrouw.....oepss...eh nee voor lekkere eten. :oops: :+ :wink:
Anton van de Krammer voor zijn gastvrijheid.
Herman voor het lenen van zijn tenten.
Lloyd voor het meebrengen van de tenten.
Kees voor helpen afbreken van de tenten. :P
Boa voor het leuke filmpje.

En natuurlijk vooral Volvosurfer mijn rechterhand waar ik altijd blindelinks op kan vertrouwen 8)

Jammer genoeg hebben we toch besloten dat dit voorlopig onze laatste Grevelingenmeeting was.
Dit omdat de bezoekersaantallen steeds verder terug lopen en ons inziens de insteek van een meeting een beetje verloren gaat.
Het blijkt ieder jaar ook steeds weer moeilijker om een weekend te vinden waar nog niets op gepland staat.
Dit heeft ons besloten om er mee te stoppen.
Ik wil nogmaals iedereen hartelijk danken voor allen jaren gezelligheid en kan er durf gerust te stellen dat er meerdere vriendschappen zijn onstaan op onze GrevelingenMeetings.

Dit neemt niet weg dat er in de toekomst vast een keer een aankondiging in surfmaatje zal verschijnen voor een gezellig weekendje aan de Grevelingen icm overnachten op de Krammer. :wink:
Tot op het water allemaal!

Evert van Ingen
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: starboard futura 122 en 93 serverne 8.6, 7.5, 6.5 en 5.6
Contacteer:

Bericht door Evert van Ingen » ma mei 30, 2011 8:11 pm

Het was weer een super leuk weekend, wel een beetje kort maar dat kon de pret niet drukken. Na een drukke zaterdag middag op de zaak (warm/koud buffet voor 400 voetballers) konden we om 19.30 vertrekken richting Zeeland.
Gelukkig wilde Marianne het vlees en de bbq al eerder wegbrengen zodat ze daar alvast konden beginnen.

Om 22.00 was er nog wat vlees over en dat nog snel even gebarbecued :P

De volgende dag een lekker gebakken eitje van Carin als ontbijt bij de waterkant en toen optuigen want er was wind!

Eerst gevaren met futura 122 en code red 7.7. Later trok de wind nog wat aan en heb ik ook nog met futura 93 en code red 6.1 gevaren. Futura's gingen echt super lekker op het Grevelingen meer. Beetje meer controle dan de Falcon's die ik hiervoor had en ze gaan best wel snel :9~ Wouter ging ook goed met zijn tiga flash en aerotech 5.5, hij staat nog mooi op het fillumpje 8)

Als lunch waren er fricandellen en kroketten, vond ik geniaal met die generator en frituurpan :lol: :9~

Om 16.00 zijn we op de terugreis gegaan en konden we terug kijken op een zeer geslaagd weekend. Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Ook Marianne en de kinderen vonden het erg leuk.

Hans en Martijn, bedankt voor de organisatie en ik hoop echt dat ik nog eens tijd heb om een weekend naar de Grevelingen te komen.

RaymondW
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door RaymondW » di mei 31, 2011 8:49 am

Marjon heeft Zaterdag nog wat foto's gemaakt.
[picasa-flash]http://picasaweb.google.com/raymond.wor ... genmeeting#[/picasa-flash]
Formaat is 1024px, eventueel kunnen we een (beperkt) aantal ook emailen in 18MP formaat.
Email/PB dan de FILENAAM (Filename: IMG_5506.JPG) en niet foto 63 oid, de filenaam staat RECHTS op de Picasa site :D
Foto's zijn vrij voor gebruik, maar wij verzoeken om bij plaatsing op websites en in magazines de copyright te vermelden en ons te emailen dat ze gebruikt zijn (voor ons eigen archief) :wink:

Jurjen
Meer een lezer
Meer een lezer
Surf spul: RRD xfire 90 112 135 Goya quad 118 simmer freewave 85 Loft sails Switchblade Simmer Apex & Icon

Bericht door Jurjen » di mei 31, 2011 9:24 am

toffe platen.
Thx zijn er al een x aantal ook op deze harde schjf vastgelegd :)

Plaats reactie