Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

22 juli - strand Horst

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
NobNom
Deur-surfer
Deur-surfer

22 juli - strand Horst

Bericht door NobNom » za jul 15, 2017 12:05 pm

Hallo,

Ivm aankoop huis blijf ik deze vakantie in NL. Over twee weken (24 tm 28) ben ik vrij, incl. de weekenden eromheen.
Ik ben van plan die week regelmatig op het water te staan, dus het lijkt me leuk om af te spreken. Omdat m'n partner op reis is ivm werk ben ik redelijk flexibel om de dagen uit te zoeken met wind.

Zoals ik in de beginners en herintreders thread al zei: Ik ben een beginnend windsurfer (35 jaar oud) en ik ben nog gebonden aan een plek met verhuur van materiaal. Zelf heb ik een abonnement bij telstar, dus vandaar lichte voorkeur voor strand horst.

Het lijkt (lange termijn vooruitzicht) zaterdag 22 juli al meteen aardig te worden. Dus wie biedt? Vanaf een uur of 12?

Ik zou het zelf erg leuk vinden als iemand mij tips en tricks zou kunnen geven over houding / aanplaneren / 'gewone' gijp.

NobNom
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: 22 juli - strand Horst

Bericht door NobNom » ma jul 24, 2017 4:37 pm

Het was nog best gaaf zaterdag. Morgen (dinsdag 25) ga ik nog een keer, mocht iemand zin hebben.

jwdali
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door jwdali » di jul 25, 2017 3:43 pm

als je vandaag ook bent geweest, heb je wel een topdag gehad qua wind

NobNom
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door NobNom » di jul 25, 2017 4:25 pm

Ja, het ging echt hard. Ik heb zeker mijn eigen snelheidsrecord verbeterd :cheer: , maar ik ben er ook wel een paar keer flink vanaf gecatapulteerd. Ik denk dat ik morgen wel een fijne blauwe plek als aandenken zal hebben. Ik had vandaag een 75cm beginnersboard en een 4.9m2 zeil. Ik denk dat ik donderdag nog een keer ga.

ThomasdeLange
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Fanatic / KA Sails

Bericht door ThomasdeLange » di jul 25, 2017 5:01 pm

Het was top vandaag! Vallen en opstaan, je komt er wel ;)

Plaats reactie