vrijdag 4 augustus - Brouwersdam zee.

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Ouwe
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Ahd free diamond 77 T1 CrossX 97 Cutre 75 ? Witchcraft Custom Shaman 83.
Contacteer:

vrijdag 4 augustus - Brouwersdam zee.

Bericht door Ouwe » vr aug 04, 2017 9:30 pm

Was een heel stuk beter dan gisteren, wel jammer dat er nu geen hoge golven waren, maar was nu goed met 5,0 Goya Guru,tot 4,5 getrimd.
En de Witch 83.
Poinken op de stuiter bak.
Was deze vakantie dat ik 16 keer het water op ben geweest, 2 keer hier , rest in Spanje.
Totaal een super vakantie. :cheer: :cheer:

TheRitchieman
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: SB Kode 86, Tabou Rocket 105, NP Hellcat 6,2 en 7,2 en NP Combat 4,7 en 5,3

Re: vrijdag 4 augustus - Brouwersdam zee.

Bericht door TheRitchieman » za aug 05, 2017 6:47 am

Geen grote golven?

Ha voor mij was het gisteren de eerste keer op zee, normaal vaar ik op Oostvoorne of de Kabbelaarsbank.
Wat was dat gaaf zeg en wat is dat wennen echt totaal anders varen als op binnenwater.

Het pijpje was snel leeg, maar dat komt denk vooral omdat ik toch wel met knikkende knietjes het water op ging.
Uiteindelijk lekker gevaren een hoop geleerd.

Dat vraagt naar meer. Ik had waarschijnlijk mijn auto wel op een verkeerde plek gezet, want die zat echt helemaal vol zand :P

Vwlkw
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: jp all ride 116, witchcraft shaman 92, simmer vmax 7.2, gun torro 6.0, 5.3, 4.7, Neil pryde core 4.1

Re: vrijdag 4 augustus - Brouwersdam zee.

Bericht door Vwlkw » za aug 05, 2017 7:38 am

Haha dan zat je waarschijnlijk teveel naar het midden. Wij zitten altijd in de hoek bij de blokkendam. Maar goed om te horen dat je het leuk vond.

Plaats reactie