Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Vrijdag 10 nov. Andijk

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
jeroentvb
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Fanatic Lite Boa

Re: Vrijdag 10 nov. Andijk

Bericht door jeroentvb » za nov 11, 2017 9:47 am

Ik vond mijn eerste keer Andijk niet verkeerd. Was er tussen 15 en 16 uur, volgens mij was de wind toen iets minder wat mij wel goed uitkwam. Die golven zijn ook best wel vet.
Al is het kunnen van gijpen en een waterstart toch wel heeel handig op die spot dus daar moet ik nog even aan werken

J.stam
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door J.stam » za nov 11, 2017 10:29 am

Had toch wat moeite met de windrichting en de golven waar je haast recht in planeerde. Anders dan SHout. Wel lekker bezig geweest en verwonderd gekeken naar de boys van t Amstelmeer. Deze gooide achter elkaar loopings uit. Rob zij al, waarschijnlijk zijn wij beter in dammen. Wel een mooie surfmiddag

J.stam
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door J.stam » za nov 11, 2017 10:29 am

Had toch wat moeite met de windrichting en de golven waar je haast recht in planeerde. Anders dan SHout. Wel lekker bezig geweest en verwonderd gekeken naar de boys van t Amstelmeer. Deze gooide achter elkaar loopings uit. Rob zij al, waarschijnlijk zijn wij beter in dammen. Wel een mooie surfmiddag

rvdhorst
Freeride pro
Freeride pro

Bericht door rvdhorst » za nov 11, 2017 6:50 pm

ben tot de conclusie gekomen dat met het winterpeil de minibranding te mini is :think:
ondanks dat lekker gevaren. voetbanden afgesteld op winterschoentjes, want het water was weer koud. :)

funride
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: JP FSW, NP Atlas,NP Combat

Bericht door funride » ma nov 13, 2017 5:40 pm

Ook S'Hout heeft hier last van, in de winter zijn de golven stuk minder en is momenteel niet vaarbaar met een single +25cm.
Heb ook wel het idee dat de ruimte tussen de golven op S'hout wat groter is dan bij Andijk.

Maar uiteindelijk vrijdag lekker gevaren tussen 15:00 en 16:30. richting was wel goed om frontside topturn te oefenen ,Dat is nog stuk lastiger dan ik verwacht had…… :lol:
En springen over links een beetje kunnen oefenen want dat heb ik in de 20 jaar dat ik surf nog nooit gedaan :oops: :oops:

Voor a.s. Zaterdag staat er alweer een mooie voorspelling klaar, maar is wel te veel west voor Andijk denk ik?
Waar gaan jullie met west meestal heen? (nu Schellinkhout geen optie meer is)

rvdhorst
Freeride pro
Freeride pro

Bericht door rvdhorst » ma nov 13, 2017 7:30 pm

ik heb besloten wat vaker ijmuiden aan te doen bij n of nw wind. in de zomer kom ik weer die kant op met nw. moet toch 's die vermaledijde spinloop onder de knie krijgen :x :D

Plaats reactie