Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Maandag 4/3 Schellinkhout

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
funride
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: JP australia / Neilpryde
Contacteer:

Re: Maandag 4/3 Schellinkhout

Bericht door funride » do mar 07, 2019 9:57 am

Ik denk dat Rob de uitbreiding van het midden strandje bedoeld, qua parkeren wel een dingetje denk ik.
Het nieuwe duursport strand is best een eindje weg van de parkeerplaats waardoor er weer meer mensen op de dijk gaan parkeren.
index.php.jpeg
index.php.jpeg (359.11 KiB) 110 keer bekeken
Dit nieuwe strand komt ook meer centraler te liggen waardoor de kiters en scholen nog meer ruimte in de baai innemen, nu is het vooral erg druk richting de hoek van de parkeerplaats, deze drukte zal nu verschuiven meer naar het midden toe.

Maar goed ik weet niet wat er gaat gebeuren omtrent kite scholen in de toekomst, we gaan het zien.

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: A relaible heap of shit
Contacteer:

Bericht door Ilja1974 » do mar 07, 2019 11:18 am

Het geplande strandje/ opstap plek komt daar helemaal niet te liggen maar meer naar links.
Maar wanneer die aangelegd gaat worden dat hangt nog van het een en ander af...
Daar moet iedereen dan het water in of verder op bij het kommetje bij de midget.
De aan en afvaar route zal iets anders worden maar meer niet.
Het zwemgedeelte zal hierdoor meer rust krijgen.
Als er meer duidelijk is dan wil ik hier een keer een overzichtelijk topic aanmaken over de gehele situatie zoals die dan is.
Kwa drukte verwachten wij eigenlijk geen wijzigingen.
Het is al een populaire spot waar iedereen graag komt met bepaalde windrichtingen en dat zal niet ineens nog veel drukker worden omdat het nu legaal is of dat er een structuur in aan is gebracht.
In het slechtste geval is de zone op de kant vol en kan er niemand meer bij maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Als er meer duidelijk is dan horen jullie het wel weer.
Bijlagen
D6437B60-9EC7-4852-98FA-3D24CA993C90.jpeg

Naishman
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Naish Competition Wave 8'3"+8`5"&Supercross 264-Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

Bericht door Naishman » do mar 07, 2019 11:43 am

Hier of daar toch wel gek dat parkeren op de dijk verboden is terwijl er wel verbreding is aangelegd om parkeren mogelijk te maken.
(of is parkeren alleen verboden buiten deze verbredingen?)

Kan me wel weer voorstellen dat in de nieuwe situatie toch ook weer kiters boven aan de dijk zullen parkeren omdat ze dan direct bij de opstap plek staan. Terwijl nu alleen de surfers boven aan de dijk staan.
Laatst gewijzigd door Naishman op do mar 07, 2019 12:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

tristan55555
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: PD F-Race 120+140, Starboard Kode 94, Loft SB 9.3, Loft Oxygen 7.8+6.8, NP Atlas 6.2+4.7

Bericht door tristan55555 » do mar 07, 2019 12:04 pm

Ja dit gaan ze nooit volhouden zo. Typisch Nederlands gedoogbeleid.

funride
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: JP australia / Neilpryde
Contacteer:

Bericht door funride » do mar 07, 2019 12:15 pm

Naishman schreef:
do mar 07, 2019 11:43 am
Hier of daar toch wel gek dat parkeren op de dijk verboden is terwijl er wel verbreding is aangelegd om parkeren mogelijk te maken.
(of is parkeren alleen verboden buiten deze verbredingen?)

Kan me wel weer voorstellen dat in de nieuwe situatie toch ook weer kiters boven aan de dijk zullen parkeren omdat ze dan direct bij de opstap plek staan. Terwijl nuin alleen de surfers boven aan de dijk staan.

Die verbreding is alleen voor bewoners.

Naishman
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Naish Competition Wave 8'3"+8`5"&Supercross 264-Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

Bericht door Naishman » do mar 07, 2019 12:26 pm

Voor de bewoners die achter de dijk wonen?
Dan ben ik toevallig altijd op bezoek bij m`n oom als het waait :lol:

Plaats reactie