Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Maandag 7 sept Westeinder plassen

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Nelis
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: Witchcraft V4.0 KS3 4.3 - 4.9 - 5.5

Maandag 7 sept Westeinder plassen

Bericht door Nelis »

Omdat m'n afspraak met klant niet doorging kon ik wat eerder naar het water. Te weinig om op zee lol te hebben dus lekker foilen met m'n maatje Jeroensurf. Iets te enthousiast 4.3 opgezet en dat was heeeeel optimistisch 😅 gewisseld naar 5.5 (5.8 voor Jeroen) en dat ging beter. Super om zo achter elkaar aan te varen en ondanks het verschil in foils en boards heb ik nog wat uren nodig om Jeroen voorbij te gaan. 😅 Leukste is dat ik nu meer doorheb hoe je naar binnen kan hangen en naar voren om super hoog aan de wind te komen. Ook de hoogte vd foil controleren in vlagen of wind gaten gaat steeds beter. Trapeze is nu echt vol in gebruik en snelheid blijven maken zonder te hoog uit het water te gaan, echt heerlijk om die progressie na 12 sessie te merken! Merk wel dat er andere spieren gebruikt worden 😮 na een wissel van setjes toch maar snel op m'n eigen spullen de tocht DOWN WIND... Dat is nog een ander spelletje. Zeil open en achterste voet diep in achterste voetband en nog steeds hoog uitkomen🙈 Uiteindelijk gelukt en als je dan het laatste stuk de baai in vaart wat supervlak is en dan lijkt het windstil terwijl je zo vliegt is echt wel super!
Deze gebruikers waarderen Nelis voor dit bericht:
Huug

Plaats reactie