Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

16 sept. Andijk

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Naishman
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Naish Global 90+Nitrix 125 - Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

16 sept. Andijk

Bericht door Naishman »

Wat denken we ervan?
Zal de wind morgen genoeg aantrekken om een lekker middagje/avondje Andijk te pakken?

Kapitein Rob
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Powerd met P7 ACZ en Simmer zeilen 2016

Re: 16 sept. Andijk

Bericht door Kapitein Rob »

Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar de voorspelling is behoorlijk naar beneden bij gesteld. Nu komt de wind pas laat in de avond. En dat ook op donderdag, vrijdag en zelfs op zaterdag. Zondag is helemaal van de kaart😔

funride
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Teamrider: sweet waves
Surf spul: freemove JP/NP

Bericht door funride »

ik zie het ook niet gebeuren, staat wel wat wind maar te weinig om helemaal naar Andijk te rijden.
Andijk begint pas goed te werken vanaf 22knopen is mijn ervaring, daaronder kan je net zo goed dichter bij huis iets zoeken. (tenzij je natuurlijk in Andijk woont :lol: )

Naishman
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Naish Global 90+Nitrix 125 - Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

Bericht door Naishman »

Haha, nou jongens jullie zullen zien dat het morgen stormt op Andijk!!!! (ahja moet toch positief blijven hé).
Ik hou het ook in de gaten, wil gewoon weer varen maar moet zeker wel de moeite waard zijn.

We houden de berichtgeving in de gaten.

Naishman
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Contacteer:

Bericht door Naishman »

Ik denk dat ik me vanavond maar naar de bouwmarkt begeef, dan kan ik morgen in de tuin verder en is de vrouw ook een stuk happier (en scoor ik punten om weg te gaan wanneer het net even meer door waait ;-) )

Plaats reactie