Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Windsurfers omgeving Hulst (zeeland)

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Diamond
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou-Gaastra

Windsurfers omgeving Hulst (zeeland)

Bericht door Diamond »

Hoi,

Al ettelijke jaren ben ik een gepassioneerde windsurfer van 43 jaar oud. Daarom dat ik ook wat dichter bij zeeland ben gaan wonen om mijn sport te kunnen beoefenen. Ik woon in de omgeving van Hulst maar net aan de overkant van de grens. Ik kom wel eens surfers tegen op bepaalde spots. De meeste zijn allemaal heel sociaal en je kunt gemakkelijk een babbeltje slaan. Wat mij opviel is dat ik nog geen surfers ben tegen gekomen van dezelfde buurt als ik. Daarom mijn vraag; wonen er ook surfers in de omgeving van hulst? Aangezien ik op verschillende sports vaar ben ik nog niemand tegen gekomen. Het zou mooi zijn mocht ik nieuwe vrienden kunnen maken.

MVG,
Tom

claus3
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: rrd xfire 114, witchcraft chakra 95, reflex6, ncx, ezzy

Re: Windsurfers omgeving Hulst (zeeland)

Bericht door claus3 »

Ik ben erg benieuwd waar jij dan vaart want ik kom af en toe in Hulst maar weet eigenlijk niet goed waar ik daar kan varen. Ik rij dan soms naar veerse meer maar dat is best een end rijden.
Deze gebruikers waarderen claus3 voor dit bericht:
Diamond

Diamond
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou-Gaastra

Re: Windsurfers omgeving Hulst (zeeland)

Bericht door Diamond »

claus3 schreef: zo nov 22, 2020 3:52 pm Ik ben erg benieuwd waar jij dan vaart want ik kom af en toe in Hulst maar weet eigenlijk niet goed waar ik daar kan varen. Ik rij dan soms naar veerse meer maar dat is best een end rijden.
Ik vaar ook altijd op het veerse meer of grevelingemeer. Hangt ervan af van waar de wind komt.
Omdat ik op verschillende plaatsten vaar heb ik nooit iemand van mijn eigen buurt ontmoet.
Niet omdat je in de buurt van Hulst kan varen.
Vandaar mijn vraag.

Plaats reactie