Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Kabbelaarsbank 24-12

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
LRS
Deur-surfer
Deur-surfer

Kabbelaarsbank 24-12

Bericht door LRS »

Afgelopen maandag heerlijk gevaren bij de Kabbelaarsbank, en voor morgen ochtend heb ik me voorgenomen om nog eens twee uurtjes te gaan. Ik ben een beginner / herintreder. Mocht er iemand zin hebben om aan te haken, en mij tussen de bedrijven door tips te geven om m’n gijptechniek en techniek in het algemeen te verbeteren, dan houd ik me aanbevolen!
Groet,
Chris

Diamond
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou-Gaastra

Re: Kabbelaarsbank 24-12

Bericht door Diamond »

Helaas, het werk gaat gewoon door in deze periode.
Het ziet er naar uit dat het bij 15 sessies zal blijven in het jaar 2020 voor mij.
Enig lichtpuntje is dat mijn Gaastra 6.4m vandaag is toegekomen.
Veel succes morgen.

LRS
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door LRS »

Ben er wel heen gereden gister ochtend, maar ik vond de windkracht dusdanig tegenvallen (er was een dikke 6Bft voorspeld), dat ik geen zin had om daar dobberend nat en koud van te worden... volgende keer beter!

LRS
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door LRS »

Morgen nog eens proberen, de wind is dan ZW ipv N, misschien dat dat ook scheelt in hoe die doorkomt.

Diamond
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou-Gaastra

Bericht door Diamond »

LRS schreef: vr dec 25, 2020 8:32 am maar ik vond de windkracht dusdanig tegenvallen (er was een dikke 6Bft voorspeld), dat ik geen zin had om daar dobberend nat en koud van te worden... volgende keer beter!
Met de moderne technieken is het nog steeds gokken of de voorspelling klopt of niet.
Het is steeds een teleurstelling je op uw locatie aankomt en er niet genoeg wind is.
In deze koudere dagen moet je zien dat je in beweging kunt blijven op het water.

magicmarc
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door magicmarc »

Wind uit Noord lijkt inderdaad op Kabelaarsbank iets minder door te komen dan de voorspelling.

LRS
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door LRS »

We gaan het vandaag nog eens proberen!

Plaats reactie