Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Maandag 7 juni - Kraaijenbergse Plassen

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Mark
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-413
Teamrider: Fanatic Duotone ION
Surf spul: Vanalles :-)
Contacteer:

Maandag 7 juni - Kraaijenbergse Plassen

Bericht door Mark »

Zo'n surfsessie had ik net nodig, erg druk op het werk dus vanmiddag het water op om lekker het hoofd leeg te maken. Heerlijk! :D

Vanaf een uur op twee gevaren met de Falcon 122, TR-6 8.4 en 44cm vin. Met 8-14 knopen wind was deze combi weer prima in plané te krijgen. Veel bezig geweest met verschillende trimsettings en weer terug uitgekomen bij de eerste. De beste combinatie van vroeg planeren, vrij lopen board en goede aan de windse en ruime windse koersen. Vanavond eens de GPS track uitlezen, heb redelijk veel gezien van de plas vanmiddag. 8)

barry klasens
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Fanatic Falcon Speed/79/90, KA Race/Koncept 5.4/6.3/7.1, Select/Caspar/mXr
Contacteer:

Re: Maandag 7 juni - Kraaijenbergse Plassen

Bericht door barry klasens »

Bewaar je nog wel vrij uurtjes voor de echte dagen :D
Ik wacht trouwens nog steeds op die mooie dag met Oosten wind zodat we dat dammetje weer onveilig kunnen maken.

Mark
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-413
Teamrider: Fanatic Duotone ION
Surf spul: Vanalles :-)
Contacteer:

Re: Maandag 7 juni - Kraaijenbergse Plassen

Bericht door Mark »

Oost bij het Nunspeed dammetje is natuurlijk super, maar van zo'n dag als vandaag kan ik net zo genieten hoor. 2x de windsnelheid halen heeft ook wel wat. :D

Plaats reactie