Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Woensdag 29 juli Uitgeestermeer FOIL

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Nelis
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: Witchcraft V4.0 KS3 4.3 - 4.9 - 5.5

Woensdag 29 juli Uitgeestermeer FOIL

Bericht door Nelis »

2de poging nadat de wind op dinsdagavond compleet wegviel.

Om 10.00 uur bij het water en kon direct met 4,9 varen, soms wat klein maar als beginnende foiler prima te doen. Na een anderhalf uur toch maatje groter opgezet en met 5.5 prima. Voor de referentie, er waren mannen met 7.7 en 9.0 bezig ;-) Heerlijk aan mijn techniek kunnen werken op dit vlakke water! Laatste sessie was met 4.3 op zee en dat is andere koek. Wat wel een hele grote tegenvaller was... WIER :evil:
En dan niet het wier dat op de bodem zit waarbij je sommige plekken moet vermijden maar losgemaaide wier. Op elke rak minstens 1 x van de plank gesprongen, en soms zelf 3 x :r
Omdat ik daarna wel klaar was heb ik nog wat foto's gemaakt en filmpjes met mijn drone. Het editen van de filmpjes een enorme klus door mijn trage pc, maar een paar foto's heb ik wel ;-)

Als de mini movie klaar is dan maak ik een apart topic aan ;-)

https://photos.app.goo.gl/beQZJwc4QuxNNmkv7

Planee
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: freestyle 100 liter, mistral syncro 76 liter. 4.2 voodoo, 4,5 en 5,0 hero,5.7 ice. Xantos 295

Re: Woensdag 29 juli Uitgeestermeer FOIL

Bericht door Planee »

Gave foto's! Good memories was jaren mijn homespot. Op fietsje heen :D
Binnenkort maar weer eens varen!
Benieuwd naar de film

Plaats reactie