Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Grootste miskoop

Hier kan je al je sterke surfverhalen kwijt zoals afgelopen zaterdag mega hoge golven bij windkracht 12 etc.

Moderators: christiaan1111, Jeroensurf, super_ik

Plaats reactie
To surf or not to surf
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Horue Tiny 110 + Vini pro foil, Fanatic skate98+skate110, highwinds 60L speedboard, North+loft+arrow

Re: Grootste miskoop

Bericht door To surf or not to surf » di nov 06, 2018 5:38 pm

Een 2017 p7 100% carbon mast van een NL proffie, was 1 jaar oud maar overal flink ingesleten door de cambers.
Soort van eigen schuld, was weer te makkelijk en had niet goed gekeken...maar kon zo de prullebak in.

Keer een goedkope alu giek gekocht van neilpryde, en tijdens de eerste sessie kop al afgescheurd aan de andere kant van de vaargeul bij str. Horst op nieuwjaarsdag.

Recent: Horue Vini Pro foil. De foil werkt erg goed maar na 7 sessies de fuselage al gescheurd. :confused:
Laatst gewijzigd door To surf or not to surf op wo nov 07, 2018 7:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

KlaasM
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door KlaasM » di nov 06, 2018 11:40 pm

To surf or not to surf schreef:
di nov 06, 2018 5:38 pm
Keer een goedkope alu giek gekocht van neilpryde, en tijdens de eerste sessie kop al afgescheurd aan de andere kant van de vaargeul bij str. Horst op nieuwjaarsdag.
Hoe ben je weer teruggekomen? Zwemmen/lopen ben je dan wel een paar uurtjes zoet mee lijkt me. :eek:
Heb daarom zelf toch altijd iets van opluchting als ik weer wat dichter bij de kant kom.

To surf or not to surf
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Horue Tiny 110 + Vini pro foil, Fanatic skate98+skate110, highwinds 60L speedboard, North+loft+arrow

Bericht door To surf or not to surf » wo nov 07, 2018 7:32 pm

KlaasM schreef:
di nov 06, 2018 11:40 pm
To surf or not to surf schreef:
di nov 06, 2018 5:38 pm
Hoe ben je weer teruggekomen? Zwemmen/lopen ben je dan wel een paar uurtjes zoet mee lijkt me. :eek:
Heb daarom zelf toch altijd iets van opluchting als ik weer wat dichter bij de kant kom.
Spullen opgerold, op het board gelegen en over de vaargeul heen gepeddeld en vanaf daar gelopen.
Daarna twee uur lang in de auto mijn voeten zitten warm wrijven... :shifty: :lol:

Ja, het kan zomaar gebeuren... was blij dat het bij horst was midden in de winter!

da lorch
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Tabou Manta 66, SB Futura 121, Loft SB 7.8 , Loft RB 7.0 , Ka Koncept 6.2

Bericht door da lorch » wo nov 07, 2018 9:59 pm

Nou zou bijna denken al mijn gear WAT een klote herfst tot nu toe echt ruk maar niet in het zeil ;0

To surf or not to surf
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Bericht door To surf or not to surf » di nov 13, 2018 1:46 pm

da lorch schreef:
wo nov 07, 2018 9:59 pm
Nou zou bijna denken al mijn gear WAT een klote herfst tot nu toe echt ruk maar niet in het zeil ;0
De nazomer was daarintegen wel geweldig... heb best vaak kunnen surfen.

En met mijn Horue foil setje kan het eigenlijk ieder weekend wel als het weer net-niet is voor normaal spul.. alleen jammer dattie stuk is.
Verder is dat echt een aanrader!

Plaats reactie