Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Zomer verdraaide knie op het garda meer

Hier kan je al je sterke surfverhalen kwijt zoals afgelopen zaterdag mega hoge golven bij windkracht 12 etc.

Moderators: Jeroensurf, super_ik, christiaan1111

Plaats reactie
Mr Boom Bastick
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: RRD Funstyle S 2004/ starboard wave 77
Contacteer:

Zomer verdraaide knie op het garda meer

Bericht door Mr Boom Bastick » zo feb 10, 2008 8:24 pm

Het was de laatste dag surfen, en omdat we in de middag gebrek hadden aan wind gingen we naar malsesine. Daar waaid het meestal lekker op de vroege morgen. Het enigste probleem is dat het op de late avond ervoor ook altijd erg gezellig is :p Dus 2 maten van me wilden liever op de camping blijven inpakken en uitslapen. Daarom ging ik (met mijn brakke kop) met een surfer van de camping surfen. Kon hem niet zo goed, maarja je moet nooit alleen surfen is mij wel eens verteld.

De zon was nog maar net boven de bergen aan het uit komen, toen ik begon met mijn setje op te tuigen. Die kennis van de camping was eerder klaar en ging dus al het water in. Toen ik klaar was met optuigen ging ik eindelijk het water in. Toen ik op de plank klom kwam ik erachter dat mijn giek te hoog zat, maar had geen zin om terug te gaan, dus ik ging het maar proberen. Na 200 a 300 meter gesurft te hebben kwam ik er toch achter dat dit niet wou, dus ik besloot om te draaien. Er stond te weinig wind voor een waterstart dus ik besloot om een touwtjes start te doen. Ik ging op de plank staan, trek het zeil omhoog (wat ik wel 100 keer eerder gedaan had) en plots zwabber ik zo van de plank af. Knie verdraaid, en ik schreeuwde het uit van de pijn. Komt er een italiaan naar me toe surfen, die geen woord engels kon. Kon helemaal niks met die vend, maar hij liet me met gebaren weten dat ik moest blijven liggen, mocht niks doen van em. Hij had een boardje van 69 liter, dus daar hadden we niet zo veel aan. Hij begon mij dus al zwemmend voort te trekken, maarja iedereen die dat wel eens geprobeerd heeft weet dat dat niet op schiet. Ik zag mijn surf buddie surfen dus ik begin te roepen en te zwaaien naar em. Achterna had hij me wel gezien, maar hij dacht dat ik met iemand lag te praten :S. Uiteindelijk kwamen we aan de kant met heel veel moeite.

Ik had al lang geen pijn meer in mijn knie, dus wou eigenlijk wel weg lopen. Maar bleek dat iemand op de wal een ambulance had gebeld. En in malcecine zit het ziekenhuis om de hoek. Dus lag nog geen 5 min op de wal en er kwam ambulance personeel op me af lopen met allemaal apperaten. Deze mannen konden teminste een beetje engels, dus ik probeer ze uit te leggen dat het allemaal wel mee valt, maarja voordag ik het wist lag ik in de ambulance. Maar die surf buddie wist niet dat ik weg was, en die werd na een uurtje mij niet op het water gezien te hebben erg ongerust. Hij begon te zoeken en had dat hele deel van het garda meer uitgekamt. Ook had hij nederlanders gesproken op de wal, deze gingen de kustwacht te informeren:S Deze zeiden dat er een Engelsman van het water af was gehaald met een gebroken been:S:P Dus die surf buddie dacht nog steeds dat ik op het water lag. Maar hij ging voor de ckerheid me daar opzoeken. Maar bij de bali zeiden ze dat ik een engelsman was, en geen nederlander:S Stomme italianen, maargoed hij kwam met stom toeval de ambulance broeder tegen, en hij besloot hem ook te vragen. Deze man wist wel dat ik nederlands was, omdat ik een schade formulier moest invullen. Hij stond gewoon naast me te shakken, was dood ongerust die jongen. Heb daar niet 1 doktor kunnen spreken die ik kon uit leggen wat er precies gebeurd was, en oplaatst stonden er 4 doktors om me heen te drukken en te voelen, erg pijnlijk. Ook heb ik daar 2 uur in een wachtkamer moeten zitten in mijn zwembroek, tussen allemaal spelende kinderen, iedereen zat me aan te kijken, en ik had het erg koud. Ze hebben me in het gips gezet, en moest mezelf rare spuiten geven :s Toen ik thuis kwam heb ik het gips na veel ergenis er zelf omweg geknipt :P Ben een week erna naar de chirurg geweest, en die zij dat er niks aan de hand was. KUT ITALIANEN

gulden
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Slalom & Wave

Re: Zomer verdraaide knie op het garda meer

Bericht door gulden » ma feb 11, 2008 3:34 pm

whahahah wat een verhaal zeg :lol: ik vind hem echt schitterd :P vooral dat ze er ook nog echt gips op hebben gezet :lol: maarja wel echt vet lullig voor je en die buddy helemaal dan schrik je je echt dood

re-entry
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Fanatic AW 82 &FW 105, GunSails 4.1/4.7/5.3/6.0
Contacteer:

Re: Zomer verdraaide knie op het garda meer

Bericht door re-entry » ma feb 11, 2008 6:02 pm

Whoahahaha. Zou zo een sketch van mr. Bean kunnen zijn. Geweldig

Plaats reactie