Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

In de krant

Hier kan je al je sterke surfverhalen kwijt zoals afgelopen zaterdag mega hoge golven bij windkracht 12 etc.

Moderators: Jeroensurf, super_ik, christiaan1111

Plaats reactie
thea
Windsurfbabe
Windsurfbabe
Surf spul: Fanatic Bat + 2 zeilen (5,8 en 6,5) en een Klepper 320 met tuigage voor de kinderen (zeiltje 3,5)

In de krant

Bericht door thea » ma aug 17, 2009 2:20 pm

Helaas heb ik tot nu toe nog nooit de krant gehaald wat surfen betreft omdat ik een bv.geweldige prijs in een bepaalde dicipline in de wacht heb gesleept. Sterker nog: Bij de meeste wedstrijdjes belandde ik uiteindelijk in de achterhoede. :roll:

Wel heb ik begin jaren '80 samen met mijn buurtgenoten de krant gehaald door het vervoer van onze surfplanken. Ik woonde destijds in Assen en samen met een groep kinderen uit de straat Amelterhout gingen we zoveel mogelijk surfen in onze vrije tijd. Plaats van bestemming: Baggelhuizerplas. De groep bestond gemiddeld uit zo'n 8 kinderen, kan ook meer geweest zijn. Iedereen had vervoerde z'n surfplank (Windglider, Bic Dufour Wing, enz.) op een kar achter de fiets. Om bij de surfplas te komen, moesten we een route nemen die dwars door het centrum van Assen ging. Bij een bepaalde rotonde (bij de Beilerstraat, geloof ik, een beruchte plek waar heel veel mensen zakken voor hun rijexamen), moesten we natuurlijk wel even allemaal achter elkaar gaan fietsen, i.p.v. in tweetallen. In ieder geval ontstond er op deze manier een behoorlijk lange stoet die blijkbaar voor veel ongemak gezorgd heeft.

Op een gegeven moment wees mijn moeder ons op een krantenbericht in het Nieuwsblad van het Noorden, met als kop: Asser Jeugd Blokkeert Verkeer Centrum. Dit ging over ons! Ik geloof niet dat we ons er ooit iets van hebben aangetrokken en bekeurd worden voor dit feit, kon volgens mij ook niet. :)

Gelukkig hebben we, behalve vertragingen en opstoppingen, geen echte brokken veroorzaakt, daarom kan ik er nog steeds wel om lachen. :lol:

Wel blijft het natuurlijk jammer dat ik nooit de krant heb gehaald met een geweldig sportieve prestatie op surfgebied en de kans dat dat alsnog zal gebeuren, is helaas niet zo groot. :lol:

Plaats reactie