Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Fuerte vakantie mislukt!!!!

Hier kan je al je sterke surfverhalen kwijt zoals afgelopen zaterdag mega hoge golven bij windkracht 12 etc.

Moderators: christiaan1111, Jeroensurf, super_ik

Plaats reactie
Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: North Sails Cross (Harnas)

Fuerte vakantie mislukt!!!!

Bericht door Danny091283 » ma jun 21, 2010 1:08 pm

Sinds gister ben ik terug van Fuerte. Ik had 2 weken geboekt, maar naar 1 dag wou ik eigenlijk al naar huis.
Ik had geboekt via Happy sport wat er vast hier wel wat kennen.
Ze hebben me al met al veel te weinig informatie gegeven en ik raad ze daarom ook bij deze erg af.

Laat ik maar beginnen bij het begin voordat ik met conclusies kom.
De eerste dag kwam ik er en ik werd netjes opgehaald van iemand van het Flagbeach surf center. Bij aankomst kreeg ik een brief van de persoon die het allemaal er runt. Deze dame heet Rachel en is Engels. Er stond in dat het ontbijt tussen 8.30 en 10.00 uur was. Om 10.00 uur werd je opgehaald om naar Flagbeach te gaan. Verder stond er nog in dat mijn surflessen niet alle dagen waren en ik een gedeelte vrij zou zijn. Dit klopte niet, want ik had 2 losse lessen geboekt en heb nooit een hele week ofzow geboekt.
Toen werd me een kamer gegeven. Deze zat direct aan de straat en direct bij de ingang van Hostel Sol Y Mar. Ik gaf nog aan dat ik liever wat anders wou ivm geluidsoverlast maar volgens Niko (de gast die me bracht) was alles wel oke. Later die avond ging ik in mijn bed liggen wat erg piepte, oncomfortabel was en niet echt stevig op de poten stond. Je kon ook telkens mensen en de auto's op straat horen. Verder kon de deur naar buiten niet zachtjes dicht en hoorde je iedereen die in en uit het hostel ging.

De volgende dag was het ontbijt goed, maar er was door Rachel opgedragen dat je maar 1 pakje boter kreeg. De anderen in het hostel bleken vooral engelstaligen te zijn. Dit waren vooral golf en kitesurfers.
Na het eten was het wachten op de rit richting Flagbeach. Een kiter en ik zaten er lang op te wachten terwijl de rest al netjes om 10 uur was opgehaald. Om half 11 kwam er eindelijk eens iemand aan, maar deze persoon was niet op de hoogte dat er een nieuw persoon mee ging.

Op Flagbeach bleek niet echt een windsurfcenter te zitten. Alle zeilen en boards lagen gewoon op het strand. Het was er ook verder koud en lekker op het strand liggen kon niet, omdat de wind er koud was en er geen beschutting hier tegen was. Op het strand bleek verder dat ik 300 euro borg moest betalen en 80 euro verzekering. Het was voor iemand van mijn niveau ook nodig om een wetsuit te huren. Dit soort dingen waren me nooit verteld door happy sport.

Jeroensurf
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Teamrider: Zuidwest6
Surf spul: Hotsails 6.0 tot 3.4 Witchcraft Flextail 104 + V4 86 , div SUPS

Re: Fuerte vakantie mislukt!!!!

Bericht door Jeroensurf » ma jun 21, 2010 1:16 pm

Balen dat het niet was wat je had gehoopt/had verwacht!
Persoonlijk heb ik prima ervaringen met Happy.
Wellicht is het slimmer jouw ervaringen verder eerst met hun op te nemen voordat je ze hier in al je frustratie neerplempt.

Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Danny091283 » ma jun 21, 2010 1:22 pm

Toen ben ik maar gaan surfen. Op zee kwam ik er snel achter dat het lastig was om mijn zeil uit het water te trekken en dat je beter kon waterstarten. Ik had hier over nog naar geinformeerd bij happysport, maar volgens hun zou ik er wel kunnen surfen. Verder was het probleem dat je door de side shore wind nogal diep kwam en het een onveilig gevoel gaf aangezien er ook niet op je gelet werd, want de jongen op het strand was te druk met andere dingen en was er alleen.
Na het surfen ben ik maar gaan liggen op het strand. Ik was alleen! De kitesurfer die met mee was, was ergens in zee gedropt en verder was er bijna niemand op het strand. Alleen op het water zaten veel kite surfers. Dit waren vooral mensen die met hun vriendin samen waren en waar je niet echt aanspraak mee had.
Zoals al eerder was het ook niet lekker om op het strand te liggen door de koude wind.
Tegen 4 uur kwam de kiter terug en we besloten om terug naar het hostel te gaan. Ze hadden geen tijd om ons terug te brengen en we huurden een taxi. Je werd altijd op erg onregelmatige tijden terug gebracht en correlejo was te ver lopen om dagelijks op en neer te lopen. De kiter vertelde me dat hij eens pas om 8 uur naar het hostel werd gebracht.

Na deze dag had ik het eigenlijk al wel gezien. Het was geen leuke plek en ik verveelde me er. De dagen erna ben ik nooit meer naar Flagbeach gegaan. Een paar dagen later had iemand anders voor me een terug vlucht geboekt en ben een week later toen naar huis gegaan.
Zelf heb ik nog een dagje een auto gehuurd (wat ook trouwens nogal slecht was) en ben ik over het eiland heen gegaan. Sotavento is voor mij de plek op het eiland die me het meest aantrekt. Groot windsurf center (Rene Igli), offshore wind, veilig en goed professioneel opgezet.

Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Danny091283 » ma jun 21, 2010 1:27 pm

Mijn ervaringen ga ik zeker nog met ze delen met Happy Sport. Dat krijgen ze echt nog wel te horen!

Maar goed Sotavento.
Dat is een erg mooie spot. Het ziet er heel professioneel uit. Je word er altijd in de gaten gehouden. Er rijden busjes naar de hotels, op vaste tijden geloof ik, zodat je weet waar je aan toe bent.
De Lagune is erg geschikt voor beginners.
Het materiaal is er genoeg en het is up to date en het ziet er verzorgt uit.

Taan
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Skate112ltd, Freewave86, Witchwave70, Hotsails liquid7.0 Fire6.0 Smack5.3, Gun WaveMC 4.7, 4.0

Bericht door Taan » ma jun 21, 2010 1:53 pm

Jammer dat je vakantie zo tegengevallen is.
Je kunt denk ik beter even 1 op 1 met Happysport je verhaal doen ipv je gal op forums te spuwen.
Misschien zijn ze wel bereid tot een compensatie.

Ik quote even van de hapysport website
In het noorden van Fuerte vind je veel verschillende surfomstandigheden. De hoeveelheid spots heeft voor ieder wat wils. Aan het grote zandstrand Flag Beach vind je goede allround omstandigheden, geschikt voor iedereen behalve de echte beginners. (De beginnerslessen worden 10 km verder bij Cotillo gegeven in een laguna die is afgesloten van de zee).
Als het nog moeilijk is om je zeil op te trekken had je dus beter naar die laguna kunnen gaan.
Happy sport had hier het begrip beginner misschien nader moeten specificeren. En misschien heb jij jezelf een beetje overschat.

Verder lijkt het nu alsof je alles bij happy in de schoenen wil schuiven, maar het huren van een auto hebben zij natuurlijk niet veel mee te maken.
Dat je weinig aanspraak hebt is ook iets waar ze niet veel aan kunnen doen. Ik kan je alvast waarschuwen, bij rene egli komen je nieuwe vrienden ook niet vanzelf op je af. In dat kader kan ik je aanraden om les te nemen, want dan zit je in een groep met gelijkgezinden.

Huug
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-193
Teamrider: kasailwindsurfing.com
Surf spul: KA Sails Koncept, Kult, Killer & Kaos en allerlei boards
Contacteer:

Bericht door Huug » ma jun 21, 2010 2:34 pm

Tja, niet kunnen waterstarten en dan op surfvakantie gaan op een eiland in de oceaan. Da's geen gelukige actie. Ik ken Happy van de vorige eigenaar en die heeft me eigenlijk best aardig geholpen (voor Isla Margarita). Ik zou in jouw plaats eerst zelf eens met Google Earth gekeken hebben waar het was....
Hotels voor surfvakanties zijn zelden top-of-the bill of je moet naar de Vela Resorts gaan en dat verschil merk je dan al bij het afrekenen :lol: Mijn ervaring met het gezelschap van het Happy station op Isla Margarita is inderdaad dat er vooral groepjes en stelletjes komen en dat is voor alleengaanden niet zo heel makkelijk om bij aan te sluiten. De stationsleiding zorgde wel dat er ongeveer elke avond ergens met de hele groep gegeten kon worden, maar dat was dan natuurlijk wel weer met dezelfde groepjes en stelletjes.
Da's het nadeel van surfvakanties: de surfers zitten op het water en de niet surfers, wat moet je daar nou mee ;-)

tijmensr
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou dacurve 67, Fanatic skate 100

Bericht door tijmensr » ma jun 21, 2010 2:37 pm

Wij zijn (overigens niet met Happysport) ook op flagbeach geweest. Ik kan me best voorstellen dat het hier niet gemakkelijk voor een echte beginner ivm deining e.d.

Wat het surfcentrum betreft, dit was er tot twee jaar terug wel, maar daarna kregen ze problemen met vergunningen, vandaar dat ze alle spullen op het strand hebben liggen.

Sotavento, (rene egli) is inderdaad een stuk professioneler, en zeker voor beginners, een betere spot. Jammer genoeg zie je dit ook duidelijk terug in de prijzen :( .

Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Danny091283 » ma jun 21, 2010 2:40 pm

Jeroen ik weet dat Happy Sport niet overal invloed heeft gehad.
Ik spuw mijn gal ook niet hier. Ik heb geprobeerd om rustig mijn verhaal te doen en mensen die via happy sport willen boeken toch op een aantal dingen te wijzen om van te voren goed uit te zoeken.
Voor mij gaat er verder niets boven Kefalos 8)

stefan2511
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: JP/Starboard/Mistral/Goya

Bericht door stefan2511 » ma jun 21, 2010 2:53 pm

Je bent wel een zeurpiet. Ik heb in datzelfde hostel gezeten, aan dezelfde ontbijttafel gezeten en op het zelfde strand gezeten. 't Ligt ook aan je instelling hoe je dingen beleefd. Ik vind dat je voor die prijs die ze voor dat hostel vragen je niet veel meer hoeft te verwachten dan je krijgt (bij René Egli kan je voor dat geld misschien net een mastvoet huren). Het wordt elke dag (door een vriendelijk Argentijns vrouwtje) schoongemaakt, je krijgt veel info over wat er te doen is en Rachel is best een prima mens, alleen wat direct. Als je jezelf wat meer had ingelezen in de condities daar had je wellicht voor het zuiden gekozen, maar ik vind niet dat je 't zo makkelijk op Happy Sport of Flag beach kan afschuiven.

Ameland
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD firewave 92ltd RRD firewave 102 ltd Kona mini tanker TT Kona11.5 TT Ezzy elite 4.2 4.7 5.3 5.7
Contacteer:

Bericht door Ameland » ma jun 21, 2010 3:12 pm

1 pakje boter maar, wat een verhaal joh.
:lol: :lol: :lol:

Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Danny091283 » ma jun 21, 2010 5:52 pm

Ik zit er nog wel aan te denken om deze week een dagje strand Horst te gaan doen. Hopelijk gaat het nog lekker waaien!

Voor de rest ben ik mijn vakantie helaas kwijt. Kefalos is voor mij een top locatie! Goed windsurf center, goede wind (wel vlagerig), alleen windsurfers, relaxte lui, lekkere water temperatuur, lekker warm.
stefan2511 schreef:Je bent wel een zeurpiet. Ik heb in datzelfde hostel gezeten, aan dezelfde ontbijttafel gezeten en op het zelfde strand gezeten. 't Ligt ook aan je instelling hoe je dingen beleefd. Ik vind dat je voor die prijs die ze voor dat hostel vragen je niet veel meer hoeft te verwachten dan je krijgt (bij René Egli kan je voor dat geld misschien net een mastvoet huren). Het wordt elke dag (door een vriendelijk Argentijns vrouwtje) schoongemaakt, je krijgt veel info over wat er te doen is en Rachel is best een prima mens, alleen wat direct. Als je jezelf wat meer had ingelezen in de condities daar had je wellicht voor het zuiden gekozen, maar ik vind niet dat je 't zo makkelijk op Happy Sport of Flag beach kan afschuiven.
Rachel is opzich best aardig, maar ze had best wel relaxter kunnen zijn. De eerste keer dat ze me zag heeft ze zich nooit ff netjes voorgesteld.
Niemand in het Hostel mag der echt. Iemand zei zelfs dat ze geen persoonlijkheid had.
Ik weet niet hoe jij het beleeft hebt dan, denk met een zak op je kop ofzo, maar voor 1500 euro kan ik betere spots vinden met betere hotels en betere service!

sea_surfer
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Puls Boards, Ka sails
Contacteer:

Bericht door sea_surfer » ma jun 21, 2010 6:07 pm

zelf had je natuurlijk ook even voor onderzoek kunnen doen!! Dan had je geweten dat je daar op zee vaart. :wink: En dat het niet echt een beginnersspot is.
Het noorden is juist super mooi om te windsurfen, maar dan moet je wel een beetje op zee kunnen varen natuurlijk.
Je kan trouwens wel op het strand liggen als je achter een van de duinen gaat liggen.

tip huur de volgende keer een camper bij http://www.rentacampervan.es/ en neem je eigenspullen mee, dan kan je zelf je spot kiezen! .....en kan je je eigen pakjes boter meenemen :wink:

Stefan.
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: JP SLW 90, SB FF168, Mistral SL 125, SL 110, Syncro 104 & NP Excess, V6, Hellcat, H2, V8 Helium

Bericht door Stefan. » ma jun 21, 2010 6:13 pm

Een mislukte vakantie is dubbel balen. Je ziet af en het kost nog geld en vrije dagen ook. Mij is het ook wel eens overkomen, ik voel met je mee.

Als je een beroep doet op een reisadviseur is het zijn of haar taak om zich goed in te leven in de klant en op basis daarvan een passend voorstel te doen. Van de klant mag verwacht worden dat hij zich goed voorbereidt en weet wat hij wil. Als ik afga op het bovenstaande verhaal heb ik het idee dat beide partijen steken hebben laten vallen.

Die 1500 is flink aan de prijs. Voor 1000 zit je twee weken in Dahab.

Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Danny091283 » ma jun 21, 2010 6:14 pm

Dat was idd wel een keuze geweest. Ik vaar normaal gesproken altijd op zee. Op Kos kan ik heerlijk surfen de hele dag door en gewoon mijn zeil uit het water trekken.
Voor de rest dat de spot me niet paste kon ik weinig aan doen eigenlijk. Als ik bij een reis bureau mijn niveau aangeef en hun zeggen dat ik er kan surfen, dan neem ik dat maar van ze aan. Zo gek is dat toch niet?
Het noorden kon je idd wel lekker surfen. Waikiki bay, Glass Beach en Cotillo waren goede plekken geweest, maar dan moet je wel kunnen water starten en ook ook een Garve Jibe is op dat soort spots heel handig geweest. Dan had ik de mogelijkheid gehad om met alleen een short te kunnen varen. Op dit moment ben ik bezig om beide moves te leren, maar jah dan moet je wel een spot hebben waar je het kunt leren.

Een camper huren is idd leuk, maar ik heb geen eigen spullen. Ik vaar alleen in de zomer op vakantie. Hier kan ik dan het surfen en zonnen combineren.

DonLimas
Windsurf guru
Windsurf guru
Zeilnummer: NED-210
Surf spul: AHD, Starboard, Neil Pryde, Hotsails, Caas, Technolimits, MFC
Contacteer:

Bericht door DonLimas » ma jun 21, 2010 6:34 pm

Je zegt dat je je gal niet spuugd hier, maar je begint je topic met het afraden van Happy :-? :-? :-?

Zoals ik het lees heb je zelf erg weinig onderzoek gedaan naar het eiland, de lokatie, het weer in dat jaargetijde, het hostel (niet eens een hotel, dan weet je van tevoren al dat het niet luxe is...).

Wij zijn in 2008 met een groepje naar Isla Margharita geweest. Alles geregeld via Happy Sport en alles was top geregeld. Nieuwsgierig als we waren flink gegoogled naar het eiland, het hotel en de verhuur. Wij wisten eigenlijk al hoe het er uit zag voordat we er waren geweest.
Tja, eigenlijk vind ik dat je als beginner een erg foute keuze hebt gemaakt om die spot te kiezen. Als er dan ook nog op de site vermeld staat dat het niet geschikt is voor beginners dan ben je er dom bezig geweest.

Tip voor de volgende keer, ga zelf eens op onderzoek uit voordat je iets boekt...

Kaj
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Witchcraft Wave V2.2, JP FSW 98, Gaastra Manic 3.7-5.7

Fuerte vakantie - waarom slot??

Bericht door Kaj » ma jul 19, 2010 6:08 pm

Zojuist las ik het door Danny091283 gestarte topic over zijn "mislukte" vakantie op Fuerte met Happy Sport. Hoewel ik zijn teleurstelling kan begrijpen, begrijp ik de teneur van de meeste reacties - "zoek de schuld vooral bij jezelf" - ook wel. Zelf heb ik een redelijk goede ervaring met Happy Sport.
Ook kan ik mij vinden in de suggestie die enkelen doen aan Danny091283 om contact op te nemen met Happy Sport. Waar ik mij NIET in kan vinden - en daarom start ik dit topic - is dat het topic op slot wordt gedaan met het argument dat Danny091283 zich eerst maar bij Happy Sport moet melden. Wat mij betreft is iedereen op dit forum vrij om kritiek te uiten op een organisatie, uiteraard met inachtneming van de grenzen van de wet en fatsoen. Anderen kunnen op die kritiek reageren, hetgeen ook is gebeurd. Voorzover ik kan zien heeft Danny091283 op de reacties niet onheus gereageerd, terwijl hem hier en daar wel de nodige verwijten zijn gemaakt, die niet allemaal even overtuigend zijn onderbouwd. Wat mij betreft moet aan Danny091283 de gelegenheid worden geboden om te reageren en geeft het geen pas dat de moderator hem die mogelijkheid onthoudt. Het is aan Danny091283 zelf om te bepalen of en wanneer hij contact opneemt met Happy Sport, niet aan anderen.

Let wel: het gaat er mij niet om wie gelijk heeft (gelijk krijgen is trouwens veel belangrijker dan gelijk hebben, maar dat terzijde :D ), maar het gaat er mij om dat een discussie niet van "bovenaf" moet worden beëindigd op basis van onjuiste argumenten, daar ben ik nl. een beetje allergisch voor. Dus Danny091283 en alle anderen: the floor is yours!

Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Danny091283 » za aug 07, 2010 9:03 am

Ik heb inmiddels ook al reactie gehad van happysport.
Ze leggen de problemen neer bij het team op Flag beach.
Ik ben alleen wel erg teleurgesteld dat ze niet bij zichzelf kijken. Ze hebben me niet goed geinformeerd en daar reageren ze verder helemaal niet op.

gslikker
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: hifly free 118l, mistral screamer 103 l (1991) , bic FV 1s 100 l, tabou rocket 135l

Bericht door gslikker » ma aug 09, 2010 5:56 pm

tijdens fuerte vakantie 2 weken terug zat de "helft van mijn gezin" op een "rondvaartboot" en volgens hen stond er nu weer wel een keet bij flag beach, zo te zien vanaf zee.

Martijn K.
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Teamrider: Puls Boards
Surf spul: Pulsboards

Bericht door Martijn K. » ma aug 09, 2010 9:11 pm

Toen ik er rond de kerst vorig jaar was, stond het er niet, en ik had nog gevraagd wat er mee gebeurd was. omdat ik het moeilijk kon vinden. Ze hadden mij toen iets verteld dat er problemen waren geweest met de gemeente van Corrajego (of hoe het ook heet, dat stadje daar;p)

Carlosso
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Carlosso » vr aug 27, 2010 12:33 am

Ik kom er net vandaan en ze hebben nu weer (sinds kort) een soort van uit de kluiten gewassen hutje waar ze de spullen in opslaan. We hadden een auto gehuurd en we zijn ook bij Igli geweest wat er veel beter uitzag en ook beter voor beginners is maar daar betaal je dan ook voor. Omdat er wat mindere wind was hebben we een kitesurf cursus genomen bij flagbeach ipv spullen te huren maar ik moet zeggen dat de ik daar prima behandeld ben. Het gaat allemaal wel op de bekende "relax" manier maar ik heb wel waar voor mij geld gekregen.

(ik heb dus niet in de appartementen van flagbeach geslapen)

stefan2511
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: JP/Starboard/Mistral/Goya

Bericht door stefan2511 » vr aug 27, 2010 6:34 am

dan is nu de prangende vraag: waar verbleef je, en hoeveel kuipjes boter kreeg je daar?

Joke_name
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Tabou Pocketwave84 Tabou 3S106, Superfreak-6,3-5,3-4,5 HSM Crossfire 7,1
Contacteer:

Bericht door Joke_name » za aug 28, 2010 12:47 am

Voor de mensen die alleen reizen kan ik Club Vass heel erg aanraden.

Ze zitten in Dahab (Egypte) en Vasseliki (griekenland)

2 jaar geleden geweest in mijn eentje en echt een top tijd gehad. Hier komen vooral engelse mensen die ook alleen reizen en er worden ook dingen in de avond georganiseerd.
Dus een avondje filmen kijken op het strand, middag snorkelen enzovoort.

Deze spot is ook erg goed te doen voor beginners en zeer goede les is inclusief de prijs.
Helaas kan je Club Vass niet boeken via Happy Sport.

Ga er morgen(zaterdag) weer heen voor 2 weken.

surferkoen
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Exocet SpeedSlider77, NP Zone 4.5, Naish Force 5.3, Gun Nexus 6,6, Gun Future 7.5

Bericht door surferkoen » vr sep 03, 2010 10:45 am

stefan2511 schreef:dan is nu de prangende vraag: waar verbleef je, en hoeveel kuipjes boter kreeg je daar?
Is het nu echt nodig om de post in het belachelijke te trekken ?

Jij bent er best tevreden geweest... de poster niet, that's it.
Danny091283 tracht volgens mij gewoon mee te geven dat de omkadering helemaal niet was zoals hij/zij had verwacht. Als je in een kamer terechtkomt waar je niet kan slapen, de ritten van/naar het strand niet goed zijn georganiseerd, zelfs gemuggenzift wordt over hoeveel boter/sneetjes brood/whatever je neemt bij het ontbijt, dan kan ik mij goed voorstellen dat je niet tevreden bent over je vakantie.... ongeacht hoeveel de vakantie heeft gekost.
Dan mag dit, mijns inziens, ook gepost worden op een forum zoals dit. Daarom hebben we juist een forum.
Het is aan ieder voor zich om er conclusies uit te trekken. De conclusie volgens mij is, zoals al aangegeven door anderen : informeer je goed voor je je reis boekt.

Of je dan bij een andere organisatie voor datzelfde geld niet eens 'een mastvoet kan huren' doet hierbij niets ter zake.
Het is aan de reisorganisatie om je correct te informeren wat je wel en niet kan verwachten voor je geld.

Danny091283
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Danny091283 » vr sep 03, 2010 5:57 pm

Het belangrijkste probleem was eigenlijk dat een reisbureau mij naar een plek gestuurd heeft waar iemand die wel een beetje kan planeren, maar nog geen waterstart en garve jibe kan, het erg veel energie kost om in de golven telkens maar weer het zeil op te trekken.
Daarnaast hadden ze me ook wel mogen informeren dat het verstandig zou zijn om een wetsuit mee te nemen of te huren, omdat de watertemperatuur niet zo hoog is.
Het is alles bij elkaar geweest waardoor ik echt de pee in mijn vakantie heb gehad.
Voor mijn gevoel heb ik nooit een zomervakantie gehad en daar baal ik erg van.
Gelukkig ga ik in de herfstvakantie nog een weekje weg, waardoor ik toch nog vakantie heb.

danieq
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door danieq » di sep 07, 2010 4:53 pm

Danny, vervelend dat het zo gelopen is en jij en Happy Sport geen goede match waren.
Ik heb zelf prima ervaringen met Happy Sport. Ze hebben me altijd goed geinformeerd en de reizen en accomodaties waren altijd prima. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel vooraf veel vraag en over dingen doorzaag zodat ik zeker ben van dingen. 8)
Het is altijd makkelijk om achteraf de schuld bij iemand anders neer te leggen, maar je had ook wat door kunnen vragen over de locatie, het wetsuit enzo. Misschien dat er dan wat uitgebreider verteld was en had jij kunnen concluderen dat dit niet de plek voor je was.
Vooraf zeuren is beter dan achteraf zeuren! 8)
Laatst gewijzigd door danieq op ma sep 13, 2010 3:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

dimossss
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: hotsails ks3 f2 witchcraft haka 82 north caas prolimit ion tarifa boards

Bericht door dimossss » zo sep 12, 2010 2:53 pm

wat een zeur vehaal is dit , :lol: :lol: :lol: :lol
Een slecht verhuurbedrijf voor auto's , een pakje boter ,geen vrienden , koud op het strand , tis allemaal wat .
Informatie inwinnen is essentieel als je op reis gaat zeker als je alleen gaat
Als het dan allemaal tegen valt is het niet voor de volle 100 % de schuld van een organisatie .
En als het niet allemaal naar wens is kun je terplekke nog wel wat regelen lijkt mij zo

Goed dat je nog naar Horst gegaan bent , daar kun je overal staan toch :r

To surf or not to surf
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Horue Tiny 110 + Vini pro foil, Fanatic skate98+skate110, highwinds 60L speedboard, North+loft+arrow

Bericht door To surf or not to surf » do sep 30, 2010 8:52 pm

Shit! Jammer dat je vakantie zo is gelopen... Inderdaad van te voren wat beter informeren, en snel die waterstart leren! Als je dat kunt, kun je bijna overal varen.

Trouwens, alleen in de zomer surfen en dat ook nog met zonnen combineren? :-? Dat is iets voor golfsurfers... (de echte en uitzonderingen daar gelaten..) :lol:
Wetsuit aan en oefenen!

Plaats reactie