Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Wierprobleem op Horst opgelost

Hier kan je al je sterke surfverhalen kwijt zoals afgelopen zaterdag mega hoge golven bij windkracht 12 etc.

Moderators: christiaan1111, Jeroensurf, super_ik

Plaats reactie
AndreM
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Zie bij biografie onderaan

Wierprobleem op Horst opgelost

Bericht door AndreM » ma aug 16, 2010 11:37 pm

Inmiddels is mij geheel duidelijk hoe het komt dat het wierprobleem op Horst zo halverwege de zomer eigenlijk niet meer bestaat. Met mijn 38cm. freeride vin heb ik gisteren heerlijk gevaren zonder ook maar één keer mijn vin van die oersoepgroente te moeten ontdoen.

http://forum.windsurfing.nl/viewtopic.p ... t=13865627

Wanneer je dit topic leest en de bijbehorende foto's bekijkt zie je meteen dat er gisteren werkelijk honderden mensen op het water waren en daarin schuilt direct het geheim.

Al die vinnen, al die gijpen, al die crashes fungeren als 'one-giant-blender' waarin alle wier verhakselt wordt tot minuscule stukjes.

Ik zeg: Laten we zo doorgaan en hopen dat al die kleine stukjes niet opnieuw wortel schieten.

Hans Kleingeld
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Surf spul: Avanti Sails
Contacteer:

Re: Wierprobleem op Horst opgelost

Bericht door Hans Kleingeld » di aug 17, 2010 4:57 am

Wat ook speelt is dat in mei en juni het waterpeil ca. 10 cm lager stond. Dat maakt erg veel uit voor hoeveel last je met een langere fin hebt van wier.

Plaats reactie