Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

oog in oog

Hier kan je al je sterke surfverhalen kwijt zoals afgelopen zaterdag mega hoge golven bij windkracht 12 etc.

Moderators: christiaan1111, Jeroensurf, super_ik

Plaats reactie
SerG
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: NS 3.4 3.7 4.2 5.0 5.4 5.9 6.4 6.8 6.9 7.8 9.0 10.0 11.9 Fanatic TT147L 120L Naish 101L 85L 75L
Contacteer:

oog in oog

Bericht door SerG » di nov 15, 2005 5:49 pm

Egmond zee 16 september 2005, me maatje Wim woont daar nu en ik ging bij hem even chillen op de woeste baren, dikke NW6 dus de Naish 73L Wave Competion te water met een 4.7m2 DrX. geen probleem zou je zeggen, als niet na een 3 uur chillen de wind van het eene moment op de andere weg is. Probleem ikku met me 90kg ga meteen bodum onderzoek doen met de 73L. dusssssssss daar lag ik 2 km uit de kust, stroming schuin aanlandig dus dreef gelukig langzaam naar de kust van Castricum. ben na een 3 kwartier eindelijk vlakbij de kust zwemt er een zeehond om me heen en kijkt me zo'n 3 min. aan en verdwijnt weer. dit was echt een hele rare belevenis oog in oog met zo'n beest uit zee..............

Julian
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: 99 Chameleon 85L w/ Ezzy Wave Panthers
Contacteer:

Bericht door Julian » di nov 15, 2005 6:44 pm

als je als de dood voor zeehonden bent wel :lol: vind het enger dat je dus misschien helemaal de noordzee opgedreven was. je mag van geluk spreken dat je nog leeft jongen!

Dolphinsurfer
Wind Stoot 2006-2007
Surf spul: Superfreaks/ Mistral
Contacteer:

Bericht door Dolphinsurfer » di nov 15, 2005 10:20 pm

Wat cool! Ik als liefhebber van dolfijnen en andere zeezoogdieren zou dit wel eens willen meemaken, alleen jammer dat ik niet op zee vaar. En stiekem zou ik het ook wel een beetje eng vinden denk ik. Maar als je niks onverwachts doet, gebeurt er wsl niks (niet aaien dus :( ).

Jap
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Quattro twin 84

Bericht door Jap » wo nov 16, 2005 2:33 pm

Dat lijkt me wel vet zeg..... Kan me wel voorstellen dat het eng is, maar ik vind al die zeezoogdieren wel erg mooi. Ik heb in Tanzania met dolfijnen gezwommen, dat is ook echt hartstikke leuk. Aan t begin denk je echt: "help, groot beest met tanden waarmee hij grote vissen opeet", maar ze zijn alleen maar nieuwschierig, en dat was die zeehond denk ik ook.

Moderator edit: berichten verwijderd die niets of zeer weinig toevoegen aan dit topic.

Jan Wolters
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Zie profiel

Bericht door Jan Wolters » ma nov 21, 2005 12:40 pm

Hmm, bij het bodyboarden heb ik ook eens een keer een zeehond gezien. Was lekker bezig in Bergen aan Zee, zie ik ineens zo'n zeehondenkoppie bovenwater!

Heel raar, maar ook wel erg leuk om te zien.

Plaats reactie