Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

EXTREEM sterke surfverhalen

Hier kan je al je sterke surfverhalen kwijt zoals afgelopen zaterdag mega hoge golven bij windkracht 12 etc.

Moderators: super_ik, christiaan1111, Jeroensurf

Plaats reactie
Giant
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Starboard/Neilpryde - http://haroldspierenburg.nl
Contacteer:

Bericht door Giant » di sep 14, 2004 5:03 pm

Mijn hardste crash kan ik me echt nog wel herinneren.
Ik was 3 jaar geleden op vakantie in Tanzania en je kon daar ook surfen op zo°ƒÂ¢°¢â€šÂ¬°¢â€žÂ¢n rivier. Beetje open vlakte was het wel ervoor. Her en der zo'n palmboom en wat struikjes en zand. Maar ja dat vond je eigenlijk overal daarzo. Ha, ik vond dat wel kickuh. Zit je zover weg en dan een surfplankenverhuur. Echt waaien deed het er niet maar ik vond het toch wel grappig om te proberen. Krijg je daar zo'n grote deur mee en een driehoek zeiltje :) . Deed me meteen denken aan al vele jaren geleden dat ik erook eens op gesurfd had. En ik varen he, over die rivier. Lachen man 8) . Die gekke deuren varen eigenlijk nog best wel hard. Na een half uurtje had ik het gevoel van vroeger met mijn eerste surfplank weer een beetje terug.
Maar opeens zie ik iets boven het water uitkomen, staat er een joekel van een nijlpaard voor me zeg. Weet je wel zo°ƒÂ¢°¢â€šÂ¬°¢â€žÂ¢n megaviervoeter van 3000 kilo. :-? Ik schrok me helemaal de pleuris joh. Ik probeerde meteen een draai te maken, maar ja met zo'n deur....
Ik klapte met de behoorlijke vaart die ik had er recht bovenop. Heel die punt van mijn plank hakte in de zijkant van dat beest.
En ik?? ik kwakte ook in dat vieze water bij die enge massieve kop van dat nijlpaard.
Zo, hij ging me te keer en ik werd gegrepen door die grote bek van dat gruwelijk monster.
Ik moest nog denken aan de wijze woorden uit het forum dat wanneer je valt altijd met twee handen de giek goed vast moet blijven houden. Dus ik kneep zo hard als ik maar kon in mijn giek en stond echt doodsangst uit. :(
Opeens hoorde ik in de verte roepen. Eerst dacht ik dat het mensen aan de waterkant waren die mij wilde helpen....skarkker gordee °ƒÂ¢°¢â€šÂ¬°‚¦ Ik verstond het eerst niet, want die Tanzanianen spreken geen engels. Skarkker gordee°ƒÂ¢°¢â€šÂ¬°‚¦. Skarkker worden, wakker worden.
Uiteindelijk bemerkte ik dat ik in mijn bed lag en mijn vriendin mij wakker probeerde te schudden en maar riep wakker worden.
Tjongejonge, wat was ik blij zeg dat het geen werkelijkheid was maar dat ik suf lag te dromen in mijn bed.
Sindsdien heb ik nooit meer ergens anders durven te surfen dan op de Grevelingen. En nu maar hopen dat daar geen Nijlpaarden zijn. :)

Dolphinsurfer
Wind Stoot 2006-2007
Surf spul: Superfreaks/ Mistral
Contacteer:

Bericht door Dolphinsurfer » di sep 14, 2004 7:11 pm

Giant schreef:En nu maar hopen dat daar geen Nijlpaarden zijn. :)
Wel af en toe zeehonden die je been eraf bijten als je bovenop ze valt :evil: nou, het zal wel meevallen, maar een dier dat zichzelf verdedigt, kan natuurlijk bijten. Ik hoor van Volvosurfer het verhaal dat een jongen een keer aan het peddelen was en dat er ineens een zeehond op zijn plank hing met zijn flappers. Toen hij hem aaide, schrok het dier en beet dus in zijn hand. En toen die arme jongen weer naar school moest, had hij natuurlijk een mooi verhaal... Alleen of iemand het geloofde!? (beetje off topic, maar goed..)

Giant
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Giant » di sep 14, 2004 11:19 pm

Dolphinsurfer schreef:
Giant schreef:En nu maar hopen dat daar geen Nijlpaarden zijn. :)
Wel af en toe zeehonden die je been eraf bijten als je bovenop ze valt :evil:
Heb ik wel eens gezien een zeehond in de Grevelingen. Bij de zwemmersplas. Maar inderdaad die beesten doen je verder niks en zijn niet zo gevaarlijk als Nijlpaarden.

RaymondW
Beheerder
Beheerder
Teamrider: Duotone Fanatic ION
Surf spul: Duotone Warp & Fanatic Falcon
Contacteer:

Bericht door RaymondW » vr sep 17, 2004 1:21 pm

FreestyleGer schreef:Zo surfte ik laatst langs een bemoste boei en ik zou zweren dat ik daarop een schaap zag grazen. ??? :-?
En dat zeg je nu pas???
Dat rot beest heeft echt haar in z'n oren, ziet ie water is ie weg...
Ik zoek me elke keer weer een ongeluk.

:evil:

SurfingDog
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: een paraplu en een luchtbed. Paraplu: neilpryde, gaastra, northsails. Luchtbed: Bic en mistral

Bericht door SurfingDog » zo okt 10, 2004 11:24 pm

Laatst surfte ik een kroeg binnen, en aan het begin van de kroeg gaf ik mijn bestelling door. Achter in de kroeg maakte ik een power gijp om 2 tafeltjes heen en surfte ik weer richting de uitgang. Na om een paar bar krukken heen te zijn geslalomt, hielt ik mijn zeil open om wat af te remmen en had ik voor mijzelf de mogelijkheid gecreerd om mijn bestelling snel op mijn board te zetten en af te rekenen. Hierna ben ik de kroeg uit gesurfd en ben ik naar de kant toe gesurfd om met wat andere surfers wat surfervaring uit te wisselen onder het genot van een drankje.

Groeten Surfingdog.
Hondenbrokken hadden ze helaas niet!!

Marcoooo
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Shark 155 + Gaastra 6.0 + Burner 7.4

Bericht door Marcoooo » wo okt 13, 2004 8:55 pm

23:24 uur, kan me goed voorstellen dat je een kroeg binnen surft :D

tegenwoordig wel lastig met al die portiers 8)

Amanda H87
Windsurfbabe
Windsurfbabe
Teamrider: KAsail Roxy DaKine VdlP.nl
Surf spul: KAsail - Roxy - DaKine - VdlP.nl
Contacteer:

Bericht door Amanda H87 » do okt 21, 2004 9:46 am

hahahahhahaha...ik surf ook regelmatig even de supermarkt binnen met mn 4.7 want die airco wil nog wel eens goeie vlagen creeren... :roll:

Giant
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Giant » wo nov 16, 2005 11:06 am

Vannacht weer akelig gedroomd :(

T-o-M-M-i-E-J
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: Exocet, F2, Gaastra, Select + Overig.

Bericht door T-o-M-M-i-E-J » wo nov 16, 2005 8:51 pm

Wil je er over praten?

Chilling Surfer
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: AHD / Neilpryde / MFC
Contacteer:

Bericht door Chilling Surfer » do nov 17, 2005 10:02 am

T-o-M-M-i-E-J schreef:Wil je er over praten?
Bedoel je een verhaal derover maken? Of bedoel je hem opvrolijken :P

SerG
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: NS 3.4 3.7 4.2 5.0 5.4 5.9 6.4 6.8 6.9 7.8 9.0 10.0 11.9 Fanatic TT147L 120L Naish 101L 85L 75L
Contacteer:

Bericht door SerG » do nov 17, 2005 1:06 pm

geen nijlpaarden op de grevelingen ???
ook niet in van die bikini broekies met een duits accent !!!!
whoeha :lol: :lol:

Giant
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Giant » do nov 17, 2005 3:18 pm

T-o-M-M-i-E-J schreef:Wil je er over praten?
Ik denk dat ik er maar niet over moet praten :)
Het was slechts een droom.... en Glamorgana's zijn bedrog....(ff googlen) :)

Plaats reactie