Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Locatie Windsurfkamp

Deel je ervaringen met alle spots in Nederland met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
KlootwijkBart
Deur-surfer
Deur-surfer

Locatie Windsurfkamp

Bericht door KlootwijkBart » vr apr 07, 2017 4:02 pm

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een camping of evenemententerrein aan het water. Hier willen wij graag met onze windsurfvereniging, net als ieder jaar, aan het einde van de zomer een kennismakingskamp organiseren voor alle nieuwe leden. Het gaat om een groep van ongeveer 80 à 90 mensen, en wij willen hier tijdens het kamp een paar dagen overnachten, een beetje chillen, diverse activiteiten doen, en natuurlijk: windsurfen!
Ik zou graag aan alle mensen hier willen vragen: weet je nog een locatie waar we dit kunnen organiseren? Alle suggesties zijn welkom.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Bart Klootwijk

pale rider
Freeride pro
Freeride pro

Re: Locatie Windsurfkamp

Bericht door pale rider » vr apr 07, 2017 6:38 pm

Eerste waar ik aan denk is camping" it Soal" in Workum,is een grote camping met een eigen supermarkt.
Met stacaravans en kampeerplekken voor tent of camper vlak aan het strand.
Spot is de eerste 100 meter uit de kant knie tot heup diep en dus ideaal voor de beginnende surfer,gevorderde surfers steken de zandbank over waar een aardige IJsselmeer deining staat.
Nadeel is dat deze spot overwegend door kiters wordt gebruikt dus wel goed opletten dat je niet in elkaars vaarwater zit.

stylo
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Jp all ride 106 Liter, Jp freestyle/wave 77 en 85 liter. north sails zeilen

Bericht door stylo » vr apr 07, 2017 7:05 pm

Het eerste waar ik aan denk is Makkum. Gezellige camping erbij direct aan het strand. Lijkt mij ideaal voor jou idee.
http://www.hollepoarte.nl/nl/

Speedsurfer142
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: F2's - 3x Missile, SXXS, SXS, 3X SXM, SXL, SXXL - Equipe II, Gun Sails GS-R 2014 5,6-9,5
Contacteer:

Bericht door Speedsurfer142 » za apr 08, 2017 1:29 pm

Ja, Makkum is de ideale plek voor wat jij en je club willen.

Plaats reactie