Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Advies nodig IJsselmeer surfplek

Deel je ervaringen met alle spots in Nederland met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Rwuijster
Deur-surfer
Deur-surfer

Advies nodig IJsselmeer surfplek

Bericht door Rwuijster » do jul 20, 2017 7:08 pm

Hoi allen,
Ik heb me al wat verdiept in de spots die het IJsselmeer te bieden heeft(Makkum, Workum, De Houw, Hindeloopen) en wat de voordelen en nadelen van deze spots zijn. Ik kan echter maar niet beslissen waar ik het beste kan gaan varen.
A.s. Zondag wil ik dus graag het IJsselmeer gaan uitproberen, er is dan WZW voorspelt met ong 15 knopen. Ik ben een beginner, dus een beetje redelijk naar de kant kunnen komen zou wel fijn zijn, maar ik heb gelezen dat het op sommige plekken ongeveer kniediepte is. Aangezien ik met een fin van ong 44 cm vaar is het laatste wat ik wil op zo'n zandbank lopen, heb dan liever dat ik wat meer moeite moet doen om terug te lopen/te zwemmen. Ik kan al redelijk surfen, overstag, normaal het zeil eruit heisen en ben momenteel bezig met harnas/voetbanden. Het zou trouwens fijn zijn als er een stukje gras ofzo is waar ik een beetje fatsoenlijk mijn setje kan optuigen samen met een vriend en een parkeerplekkie is ook wel handig. Verder sjouw ik natuurlijk ook het liefst zo min mogelijk :lol: maarja wie niet haha
Het hoeft van mij niet extreem druk te zijn, ben niet specifiek op zoek naar gezelligheid :P
Dit klinkt allemaal misschien een beetje veeleisend, maar ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.
Alvast bedankt

ThomasdeLange
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Fanatic / KA Sails

Re: Advies nodig IJsselmeer surfplek

Bericht door ThomasdeLange » do jul 20, 2017 8:43 pm